quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef SaskiaR het volgende:
3 tussen ROme en Carthago
En ik denken dat je er niet was en ik dus 'veilig'de vraag kon stellenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:26 schreef SaskiaR het volgende:
ik was er al, en deze kon ik natuurlijk niet laten liggen
Iets met klok en klepel enzoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
Voor Julius Caesar, omdat hij de geadopteerde zoon van Augustus was, en hij goddelijk verklaard was.
Bedoel je het niet andersom?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
Voor Julius Caesar, omdat hij de geadopteerde zoon van Augustus was, en hij goddelijk verklaard was.
sorry dat ik je teleur moet stellenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik denken dat je er niet was en ik dus 'veilig'de vraag kon stellen![]()
Dat eerste klopt, dat tweede niet (dan zou het divus filius zijn).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef DiviFilius het volgende:
Door Octavianus / Augustus, en de betekenis is : de Goddelijke Zoon.
hehe, nooit latijn gehad dus zou het niet weten, vond het gewoon een mooie titelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat eerste klopt, dat tweede niet (dan zou het divus filius zijn).
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:37 schreef Schorpioen het volgende:
Haal ik het nou helemaal door elkaar? Augustus was de aangenomen zoon van Caesar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |