dus je ben t er toch wel mee eensquote:Op zondag 21 januari 2007 13:53 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Je hebt het dus vooral over marokkanen. tja, die hebben ook wel een slecht imago, volledig aan zichzelf te danken.
dan had ze moeten zeggen: "jammer dat het een marokkaan is."quote:
Marokkanen vooral. Wel genieten van de verworven vrijheden en welvaart hier, maar dat in hun persoonlijke sfeer dat toepassen? Nee hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 13:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dan had ze moeten zeggen: "jammer dat het een marokkaan is."![]()
Er gaat niets boven een lekkere vacht................quote:Op zondag 21 januari 2007 16:41 schreef Sensation89 het volgende:
[afbeelding]
Zijn dat nou haren op haar arm?![]()
gatverdammequote:Op zondag 21 januari 2007 16:41 schreef Sensation89 het volgende:
[afbeelding]
Zijn dat nou haren op haar arm?![]()
Check mij kankerstoer zijn met 'dure' kleding, maar ik ben wel pauper genoeg om met de trein te moetenquote:
dude haha geef eens link naar zn profielquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:06 schreef Dennehy het volgende:
[afbeelding]Lee Hotti met minder sterke gel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn droom: Bekend worden Met rappe !! ..![]()
![]()
[afbeelding]
Whehehehe![]()
ZOMG en dan meldt ie dat ook nog ff hier...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude haha geef eens link naar zn profieldat is mn neefie volgens mij whahahahah
lozer van de familie
jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:13 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
ZOMG en dan meldt ie dat ook nog ff hier...
Beetje styl0w kan nooit kwaad.quote:
Of neukenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:59 schreef Wouser het volgende:
Ik hou niet van breezahsuitroeien moet we ze
![]()
Het was mode, is allang weer uit geloof ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:56 schreef SeLang het volgende:
Van die homo oorbellen, is dat nu mode ofzo ??
Ik ben helemaal out of touch met NL tegenwoordig
Laat 'ns zien op die webcam van jequote:Op maandag 22 januari 2007 17:09 schreef lauwert het volgende:
[afbeelding]
jaa joh, ik zit ook altijd met m'n iPod tussen m'n tieten.
Die is idd echt leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |