die hoort in he topic: Normale foto's met een n00b die het verpest....quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:34 schreef M3CABRIO het volgende:
Als je CTRL F5 doet zien zelfs de posters geyle flikker giffies ipv lekkere chicks...
Dus niet deeplinken, maar zelf ergens uploaden die kuikens van me![]()
Als je daar te lui voor bent kun je ook gewoon de hele url neerflikkeren zoals bv:
http://www.kuikens.com/pictures/displayimage.php?album=263&pos=1
geniaal dat zijn die liter fles breezersquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:51 schreef Vakkie_W het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was ook maar een voorbeeld....quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:14 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
die hoort in he topic: Normale foto's met een n00b die het verpest....
als je dat een pens noemt...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:08 schreef jovink het volgende:
http://images.sugababes.nl/user_pics/309/309212_bd525f1b61.jpg
ik heb ook zon pens! je kunt weer trots zijn op je pens![]()
![]()
![]()
![]()
Pic`s...quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:41 schreef Mr.Chippie het volgende:
Ik loop stage bij een school, en daar hebben ze zn uitwisselings project met zweedse meisjes ... ze zien er in het echt ook super uiten niet alleen op foto's
![]()
Ook voor jou! :quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:41 schreef Mr.Chippie het volgende:
Ik loop stage bij een school, en daar hebben ze zn uitwisselings project met zweedse meisjes ... ze zien er in het echt ook super uiten niet alleen op foto's
![]()
Als ik zo ga liggen heb ik ook tieten... Zien?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:45 schreef quickie1985 het volgende:
[afbeelding]ik keek naar dr tieten
die zien er goed uit iddquote:Op vrijdag 19 januari 2007 07:45 schreef quickie1985 het volgende:
[afbeelding]ik keek naar dr tieten
Ik heb zulke kleren én geen allochtoon.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:08 schreef Stupiditeit het volgende:
[afbeelding]
Jammer dat het een allochtoon is. Kleding is![]()
.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:33 schreef 16meter het volgende:
Alleen allochtonen dragen die leren jackjes en die passe (nep)Burberry zooi.
Je ziet aan die grijns van hem dat ie t er vandaag weer op waagt om zwart te rijdenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:08 schreef Stupiditeit het volgende:
[afbeelding]
.
Je foto op je FB zegt genoegquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:53 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ik heb zulke kleren én geen allochtoon.![]()
Volgens mij ken ik diequote:Op donderdag 18 januari 2007 21:53 schreef Smart_ass het volgende:
[afbeelding]
hahah Tjaa dan heb je l0l
Dat straalt er vanaf inderdaad.![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:48 schreef Ruuub het volgende:
[afbeelding]
het is gewoon dat ze niet te breken zijn
kunnen ze ook niks aan doen
Over die burberry zooi hoef ik het niet te hebben, daar deel ik je mening mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:33 schreef 16meter het volgende:
Alleen allochtonen dragen die leren jackjes en die passe (nep)Burberry zooi.
helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:28 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Over die burberry zooi hoef ik het niet te hebben, daar deel ik je mening mee.
Maar over die leren jassen is bullshit. Heb die jas nu 3 jaar, en pas sinds de laatste 2 jaar zie je al die kut campers/straattuig ermee lopen. En dat is een schande![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:08 schreef Stupiditeit het volgende:
[afbeelding]
.
Gast, ik ben zelf allochtoon. En uit eigen ervaring kan ik vertellen dat 75% van alle 2de- generatie allochtonen kut zijn.quote:Op zondag 21 januari 2007 03:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
![]()
wat een kortzichtige pauper opmerking, jij hebt vast veel last van allochtonen in je achterstandsflatje.
jammer hoor.
oh wacht even, dit is het Puber & Tienertalk forum, dan is dit niveau wel aanvaardbaar.
![]()
Ja ok, maar we weten allebei in welke bevolkingsgroep die rage ontsprongen is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:28 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Over die burberry zooi hoef ik het niet te hebben, daar deel ik je mening mee.
Maar over die leren jassen is bullshit. Heb die jas nu 3 jaar, en pas sinds de laatste 2 jaar zie je al die kut campers/straattuig ermee lopen. En dat is een schande![]()
kijk eens, je werd gequote door een allochtoon die je is even de waarheid verteldequote:Op zondag 21 januari 2007 03:50 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
![]()
wat een kortzichtige pauper opmerking, jij hebt vast veel last van allochtonen in je achterstandsflatje.
jammer hoor.
oh wacht even, dit is het Puber & Tienertalk forum, dan is dit niveau wel aanvaardbaar.
![]()
Je hebt het dus vooral over marokkanen. tja, die hebben ook wel een slecht imago, volledig aan zichzelf te danken.quote:Op zondag 21 januari 2007 12:15 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Gast, ik ben zelf allochtoon. En uit eigen ervaring kan ik vertellen dat 75% van alle 2de- generatie allochtonen kut zijn.
Edit: Allochtonen die de westerse normen en waarden verwerpen.
Maar goed, whatever.
als ze het over marokkanen heeft ja.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:45 schreef Ruuub het volgende:
[..]
kijk eens, je werd gequote door een allochtoon die je is even de waarheid vertelde
EDIT: kijk 3 reacties naar boven ^^^^^
dus je ben t er toch wel mee eensquote:Op zondag 21 januari 2007 13:53 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Je hebt het dus vooral over marokkanen. tja, die hebben ook wel een slecht imago, volledig aan zichzelf te danken.
dan had ze moeten zeggen: "jammer dat het een marokkaan is."quote:
Marokkanen vooral. Wel genieten van de verworven vrijheden en welvaart hier, maar dat in hun persoonlijke sfeer dat toepassen? Nee hoorquote:Op zondag 21 januari 2007 13:55 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
dan had ze moeten zeggen: "jammer dat het een marokkaan is."![]()
Er gaat niets boven een lekkere vacht................quote:Op zondag 21 januari 2007 16:41 schreef Sensation89 het volgende:
[afbeelding]
Zijn dat nou haren op haar arm?![]()
gatverdammequote:Op zondag 21 januari 2007 16:41 schreef Sensation89 het volgende:
[afbeelding]
Zijn dat nou haren op haar arm?![]()
Check mij kankerstoer zijn met 'dure' kleding, maar ik ben wel pauper genoeg om met de trein te moetenquote:
dude haha geef eens link naar zn profielquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:06 schreef Dennehy het volgende:
[afbeelding]Lee Hotti met minder sterke gel.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn droom: Bekend worden Met rappe !! ..![]()
![]()
[afbeelding]
Whehehehe![]()
ZOMG en dan meldt ie dat ook nog ff hier...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dude haha geef eens link naar zn profieldat is mn neefie volgens mij whahahahah
lozer van de familie
jaquote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:13 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
ZOMG en dan meldt ie dat ook nog ff hier...
Beetje styl0w kan nooit kwaad.quote:
Of neukenquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:59 schreef Wouser het volgende:
Ik hou niet van breezahsuitroeien moet we ze
![]()
Het was mode, is allang weer uit geloof ikquote:Op woensdag 24 januari 2007 00:56 schreef SeLang het volgende:
Van die homo oorbellen, is dat nu mode ofzo ??
Ik ben helemaal out of touch met NL tegenwoordig
Laat 'ns zien op die webcam van jequote:Op maandag 22 januari 2007 17:09 schreef lauwert het volgende:
[afbeelding]
jaa joh, ik zit ook altijd met m'n iPod tussen m'n tieten.
Die is idd echt leukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |