Klopt. Daar heb je wel gelijk in, maar via hen zou het bericht ook weer bij iemand kunnen komen die wel uit de omgeving hoort.quote:Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Ja, maar laat men dan wel een beetje gericht dit bericht doorzenden... Iemand buiten Noord-Holland / Zuid-Holland (/ misschien Utrecht) zal weinig aan zo'n bericht hebben, omdat dat niet de omgeving e.d. is en hem ook niet snel even zullen tegenkomen...
Geen dank! Vind gewoon dat alles gedaan moet worden!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:09 schreef Nega het volgende:
Dankjewel nieky
Maja als ze hem nog hebben zien fietsen dan ben je niet echt zwaar dronken, daarnaast ook al ben je redelijk bezopen en flikker je in het water dan realiseer je dat wel, en kom je er makkelijk uit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:45 schreef Logical het volgende:
En z'n mobiel etc zijn al nagetrokken ? (met welke paal was ie 't laatst verbonden bijv.) is z'n pinpas ooit nog gebruikt ? Of is het gewoon zeer waarschijnlijk dat ie ergens in het water is gevallen![]()
(misschien anders ff een linkje naar deel 1 zetten in de OP?)
Heel veel sterkte toegewenst iig de komende tijd !
Maar als je toevallig je hoofd stoot bij die val misschien weer niet...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:01 schreef honderd het volgende:
Maja als ze hem nog hebben zien fietsen dan ben je niet echt zwaar dronken, daarnaast ook al ben je redelijk bezopen en flikker je in het water dan realiseer je dat wel, en kom je er makkelijk uit.
daar las ik toevallig vandaag nog over...jah weer een theorie...quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:54 schreef muissie het volgende:
Vreseijk allemaal hoor. Ik ben bang dat niet niet goed af gaat lopen. Maar goed je weet het niet. Je moet altijd hoop houden. De ouders van Natasja Kamphusch (dat meisje dat jaren lang vastgehouden was door haar ontvoerder) hadden waarschijnlijk ook niet gedacht hun kind ooit levend terug te zien.
Wie weet is deze jongen ook wel door een of andere gek meegenomen.Het zijn niet altijd alleen maar meiden die gevaar lopen met dat soort dingen vind ik.
Ik heb zelf en zoontje van 5 en ik vrees nou al voor de tijd dat ie op stap gaat. Straks staat de politie ook aan mijn deur dat ie vermist is of wat anders ergs.
Wat moet er wel niet door de gedachten van de ouders van deze jongen gaan. Hoop dat ze hem snel vinden. Hoe dan ook. Onzekerheid is erg.
Waarom zou fok! genoemd moeten worden?quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:02 schreef TJDoornbos het volgende:
538 maakt melding van het feit dat er via Hyves naar aanwijzingen gespeurt word.........wanneer krijgt Fok! gratis reclame??
Ga eens na hoe betrouwbaar die aanwijzingen kunnen zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:02 schreef TJDoornbos het volgende:
538 maakt melding van het feit dat er via Hyves naar aanwijzingen gespeurt word.........wanneer krijgt Fok! gratis reclame??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |