abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45402047
quote:
Op maandag 15 januari 2007 23:55 schreef DanielBo het volgende:
[..]

Ja, maar laat men dan wel een beetje gericht dit bericht doorzenden... Iemand buiten Noord-Holland / Zuid-Holland (/ misschien Utrecht) zal weinig aan zo'n bericht hebben, omdat dat niet de omgeving e.d. is en hem ook niet snel even zullen tegenkomen...
Klopt. Daar heb je wel gelijk in, maar via hen zou het bericht ook weer bij iemand kunnen komen die wel uit de omgeving hoort.
Er moet gewoon geprobeerd worden hem te vinden, en als dit zou helpen is dat alleen maar goed. Maar ik snap jouw punt ook.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_45402465
Ik woon in Vlissingen en krijg ook van iedereen de hyves berichten over Daen!
Alleen maar goed vind ik!
Bedoel....het is beter dat iedereen het weet!!

Ik lees al de hele tijd met dit topic mee maar had nog niks gepost!
Sterkte!
pi_45404756
Dankjewel nieky
pi_45405488
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:09 schreef Nega het volgende:
Dankjewel nieky
Geen dank! Vind gewoon dat alles gedaan moet worden!
Vind het echt heel erg, en ik hoop echt dat Daen snel wordt gevonden!
pi_45406499
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:45 schreef Logical het volgende:
En z'n mobiel etc zijn al nagetrokken ? (met welke paal was ie 't laatst verbonden bijv.) is z'n pinpas ooit nog gebruikt ? Of is het gewoon zeer waarschijnlijk dat ie ergens in het water is gevallen
(misschien anders ff een linkje naar deel 1 zetten in de OP?)

Heel veel sterkte toegewenst iig de komende tijd !
Maja als ze hem nog hebben zien fietsen dan ben je niet echt zwaar dronken, daarnaast ook al ben je redelijk bezopen en flikker je in het water dan realiseer je dat wel, en kom je er makkelijk uit.

Sterkte ermee.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 15:03:09 #131
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45406535
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:01 schreef honderd het volgende:
Maja als ze hem nog hebben zien fietsen dan ben je niet echt zwaar dronken, daarnaast ook al ben je redelijk bezopen en flikker je in het water dan realiseer je dat wel, en kom je er makkelijk uit.
Maar als je toevallig je hoofd stoot bij die val misschien weer niet...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45408512
En daarom zijn er 100.000 theorien.
pi_45412766
ik denk wel 100.001.... Hoor echt iedereen een andere theorie hebben. Nou ja, we hebben nog een beetjuh hoop...
- ..mux.. -
pi_45415056
Tvp.
En nog eens veel sterkte.
pi_45424482
Ja, daarom is het allemaal zo lastig whizzer
pi_45424912
nou ja... Ik hoop dat diegene die het echt weet het ons kan vertellen (doelend op Daen...)
- ..mux.. -
  woensdag 17 januari 2007 @ 00:29:44 #137
44906 merino
World of Sleepers
pi_45425746
kreeg ook al berichten van Hyves. Woon zelf ook in Haarlem. Vind dit wel heel naar bizar iets

Overigens zullen ze de lichtfabriek nu bijna wel kunnen sluiten
ging al niet zo goed volgs mij en dat industrieterein is gewoon kut...
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_45425777
Het ligt blijkbaar inderdaad niet echt gungstig tussen al dat water... mocht Daen daarin liggen.
  woensdag 17 januari 2007 @ 04:53:31 #139
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45427319
Nah ja, ga die kroeg de schuld geven
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45429900
Ik volg deze topic al elke dag sinds de start.
Echt ontzettend erg

Het moet je vast goed doen om te zien hoeveel mensen er mee leven. Ik hoop dat ie heel snel gevonden word want als ik als buitenstaander die Daen helemaal niet kent al elke dag meeleef hoe moet het dan voor de vrienden/familie voelen

Kan verder niets zeggen wat al niet gezegd is zonder afgezaagd te klinken..
pi_45430051
Lees dit topic voor het eerst en vrees meteen het ergste..........sterkte!!
pi_45431016
Vreseijk allemaal hoor. Ik ben bang dat niet niet goed af gaat lopen. Maar goed je weet het niet. Je moet altijd hoop houden. De ouders van Natasja Kamphusch (dat meisje dat jaren lang vastgehouden was door haar ontvoerder) hadden waarschijnlijk ook niet gedacht hun kind ooit levend terug te zien.
Wie weet is deze jongen ook wel door een of andere gek meegenomen.Het zijn niet altijd alleen maar meiden die gevaar lopen met dat soort dingen vind ik.
Ik heb zelf en zoontje van 5 en ik vrees nou al voor de tijd dat ie op stap gaat. Straks staat de politie ook aan mijn deur dat ie vermist is of wat anders ergs.
Wat moet er wel niet door de gedachten van de ouders van deze jongen gaan. Hoop dat ze hem snel vinden. Hoe dan ook. Onzekerheid is erg.
pi_45431623
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:54 schreef muissie het volgende:
Vreseijk allemaal hoor. Ik ben bang dat niet niet goed af gaat lopen. Maar goed je weet het niet. Je moet altijd hoop houden. De ouders van Natasja Kamphusch (dat meisje dat jaren lang vastgehouden was door haar ontvoerder) hadden waarschijnlijk ook niet gedacht hun kind ooit levend terug te zien.
Wie weet is deze jongen ook wel door een of andere gek meegenomen.Het zijn niet altijd alleen maar meiden die gevaar lopen met dat soort dingen vind ik.
Ik heb zelf en zoontje van 5 en ik vrees nou al voor de tijd dat ie op stap gaat. Straks staat de politie ook aan mijn deur dat ie vermist is of wat anders ergs.
Wat moet er wel niet door de gedachten van de ouders van deze jongen gaan. Hoop dat ze hem snel vinden. Hoe dan ook. Onzekerheid is erg.
daar las ik toevallig vandaag nog over...jah weer een theorie...
de tijd zal het hopelijk leren...
pi_45432902
538 maakt melding van het feit dat er via Hyves naar aanwijzingen gespeurt word.........wanneer krijgt Fok! gratis reclame??
pi_45434638
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 12:02 schreef TJDoornbos het volgende:
538 maakt melding van het feit dat er via Hyves naar aanwijzingen gespeurt word.........wanneer krijgt Fok! gratis reclame??
Waarom zou fok! genoemd moeten worden?
Fok! krijgt in de Gouden Kooi al gratis reclame
  woensdag 17 januari 2007 @ 13:27:56 #146
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_45435416
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_45437184
Mja, op Hyves leeft het denk ik ook wel meer dan op Fok.
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:36:18 #148
100641 DanielBo
w00terdet00t
pi_45437639
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 12:02 schreef TJDoornbos het volgende:
Ga eens na hoe betrouwbaar die aanwijzingen kunnen zijn
Everything that has a beginning has an end... waarom komt er dan geen einde aan dit document?
pi_45439913
Elke eventuele aanwijzing zou een goede kunnen zijn.
pi_45439984
Lijkt me sterk dat dit verhaal een happy ending krijgt... ik kan me voorstellen dat familie/vrienden allang blij zijn als er een ending komt...
Maak ik je bang ? Ga dan naar de dokter, want je hebt waarschijnlijk last van Hexakosioihexekontahexafobie !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')