quote:Op zondag 14 januari 2007 17:11 schreef Omkron het volgende:
Sterkte.. maar ik vrees het ergste.
Volgens mij weet heel jong Nederland het wel... gezien de Hyves berichtjes die binnenkomen...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:10 schreef Nega het volgende:
Veel tvp's hier, maar dat betekent alleen maar dat het wel leeft onder mensen, wel goed.
quote:Sterkte.. maar ik vrees het ergste.
misschien in jouw "nederlands" maar ik zie er niks rijmerigs in hoor.quote:dat rijmt.
Om eerlijk te zijn vind ik dat meer kuddegedrag dan daadwerkelijk iets willen bijdragen...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:15 schreef Mojave het volgende:
[..]
Volgens mij weet heel jong Nederland het wel... gezien de Hyves berichtjes die binnenkomen...
Beter wel dan niet, stel iemand ziet hem, doordat hij dat Hyves berichtje heeft gekregen. Anders had hij/zij misschien gedacht: oh een jongen..leuk.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:52 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik dat meer kuddegedrag dan daadwerkelijk iets willen bijdragen...
Anyways, is er iets bekend over de laatste zendmast van waar zijn telefoon signalen heeft afgegeven?
Dat klopt niet..quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef whizzer2250 het volgende:
helaas, zinkt.
fout : Als het lijk ondergaat, zal het later weer opduiken zodra zich tijdensquote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef whizzer2250 het volgende:
helaas, zinkt.
Los van het feit dat dit minder smakelijke verhaal hopelijk niet van toepassing is, de situatie is dan toch anders wanneer het lichaam niet meer uit een geheel bestaat, om het zo te zeggen?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
fout : Als het lijk ondergaat, zal het later weer opduiken zodra zich tijdens
de ontbinding genoeg gassen hebben gevormd om wat overblijft opwaarts te stuwen.
Is het lijk weer opgedoken, dan zal het later toch weer zinken: nadat de huid voldoende bedorven is om het gas te
laten ontsnappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |