abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45324083
wat gruwelijk, heel veel sterkte voor de familie & vrienden van Daen.
  Moderator zaterdag 13 januari 2007 @ 20:43:10 #52
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45325169
Duurt wel erg lang zeg Ik wens iedereen die hem kent veel sterkte en hoop dat hij snel teruggevonden wordt. Ik hoop dat er niets ergs gebeurd is... Sterkte!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_45325962
Heel veel sterkte en hoop dat hij snel, goed en wel, gevonden wordt!
pi_45326551
tvp
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_45332473
Ik vind dit te lang duren
Het is niet meer leuk!
Voices tell me I'm the shit.
  zondag 14 januari 2007 @ 01:42:30 #56
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_45333616
quote:
Op zondag 14 januari 2007 00:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind dit te lang duren
Het is niet meer leuk!
Was het dan leuk
pi_45333974
die knul is toch allang overleden?
pi_45334231
geen lichaam = officieel niet dood
- ..mux.. -
pi_45334971
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 18:17 schreef Erick1985 het volgende:
Ik heb een gedeelte van het eerste topic doorgelezen, en ik vind dit een heel eng iets. Hoe kan het dat vandaag de dag 2007, een gozer van een jaar of twintig gewoon kwijt is... wat is er in vredesnaam die avond gebeurd vraag ik me af?

Hoe was die jongen zelf? Stond ie psychisch stevig in z'n schoenen, of had ie ergens last van dat je weet? Gebruikte hij drugs of iets anders? Ik wens je in ieder geval het allerbeste.
Hij stond stevig in zijn schoenen, en was inderdaad niet aan de drugs. Hij houdt van lekker drinken, dus dronken werd ie vaak wel, maar hij schijnt daar tot licht aan toe aangeschoten te zijn geweest.
En bedankt.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_45335156
hij is eruit gestuurd omdat hij ERG dronken was., zoals wel vaker. (hoorde ik)
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  Moderator / Miss SHO zondag 14 januari 2007 @ 04:12:44 #61
22592 crew  Ole
pi_45335190
Maar dan nog, hoe dan ook, is een dodelijke afloop erg
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_45335335
Kan iemand bevestigen/danwel ontkennen dat er ruzie was tussen hem en de ordedienst? Ik hoorde dat vandaag van een vriend, maar het leek mij sterk omdat ik dat nog nergens heb gelezen.
pi_45336033
quote:
Op zondag 14 januari 2007 04:41 schreef Rapaille het volgende:
Kan iemand bevestigen/danwel ontkennen dat er ruzie was tussen hem en de ordedienst? Ik hoorde dat vandaag van een vriend, maar het leek mij sterk omdat ik dat nog nergens heb gelezen.
Hij is door de ordedienst uit het pand gezet
Twinning = boring
pi_45336369
quote:
Op zondag 14 januari 2007 01:42 schreef poohy het volgende:

[..]

Was het dan leuk
het had leuk geweest kunnen zijn als het een soortgelijk verhaal zou zijn geworden
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 16:44 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

nou, wij zijn jaren terug na een houseparty ook een vriendin kwijt geweest en zij is daarna ook twee weken weg geweest. had ruim 180 km gelopen in die weken en had een toptijd gehad hoe bizar het ook mag klinken. we hebben 'r bij den bosch (feest was bij gorinchem) opgehaald toen.

ze wist van de eerste dagen overigens helemaal niets meer en verder waren het alleen maar verhalen over koeien en bloemen in een weiland
maar ik vrees dat dit verhaal toch heel anders af zal gaan lopen
pi_45342398
Misschien komt ie terug en zegt ie kiekeboe.

Als de orde dienst de laatste is die hem heeft gesproken (dus niet alleen gezien maar ook gesproken) dan kunnen hun weten in wat voor staat hij was, welk een situatie er was en waarom hij weg ging. Ik snap niet dat je zo weinig hoort hier over. Ik wil meer horen, en ik geloof de familie en vrienden van deze jongen ook! Breng ons verdomme meer nieuws!
pi_45342801
Blijft 'n wazig iets, ben er bang voor dat hij op de verkeerde plaats verkeerde tijd was

Ik vrees dus 't ergste..
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 14 januari 2007 @ 14:52:12 #67
97934 ASroma
Flamboyant
pi_45343254
Ten eerste wil ik alle betrokkenen heel veel sterkte wensen. Ik voel me er nu al naar onder, ik wil niet weten hoe bekenden van hem dit beleven.

Maar nu wil ik eens een suggestie roepen, grote kans dat dit al gezegd is, maar ik weet het niet:

-Hij gaat naar de wc, maar is redelijk dronken, en misdraagt zich op weg naar de wc, zodat hij uit de Lichtfabriek wordt gezet.
-Hij begint rond te lopen over straat, en loopt richting kruispunt waar hij het laatst is gezien.
-Hij loopt door naar de grote straat die met de brug is verbonden.
-hij komt bij de brug aan, waar hij op wat voor manier te water raakt.
-Hij verliest zijn mobieltje, die door het water kapot gaat.
-Zelf raakt hij bewusteloos.

En als ik dit zo hoor, kan de stroming in de Spaarne hem in de Noordzee brengen.

Dit klinkt heel cru, maar het ís een mogelijkheid. Dus dat wordt lang zoeken.

Ik wens jullie nog 1 keer heel veel sterkte toe!

En luister vooral niet naar die nerds die zeiken over wat spam, of denken dat hij lekker de hort op is.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_45343642
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 17:08 schreef Dreamscape het volgende:
Ik hoop dat hij zo snel mogelijk gevonden word zodat ik geen spam meer hoef te ontvangen van de school.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_45343846
quote:
Op zondag 14 januari 2007 14:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Blijft 'n wazig iets, ben er bang voor dat hij op de verkeerde plaats verkeerde tijd was

Ik vrees dus 't ergste..
dus jij denkt datie ontvoerd/vermoord ofzo is Ik denk eerder datie te water geraakt is... en dus niet op de verkeerde plaats/verkeerde tijd was..

nee hij was gewoon klote zat en is (Zoals hierboven stond) miss wel bewusteloos geraakt door de klap in het water (vanaf de brug ofzo)
Haleloeja
pi_45343883
ik hoorde ook ziets dat hij sms'de dat hij op de wc zat.
pi_45344169
Roburt, hij was aangeschoten, ik heb het van vrienden gehoord die bij hem waren.
En van die wc dat klopt ja.

Tevens is hij voor het laatst gesignaleerd op een fiets bij het betreffende kruispunt.
pi_45344711
Wat ik to zover heb gehoord is dat er toch nog verwarring is over het feit of hij nu eruit is gezet of dat hij vrijwillig is gegaan. Eerst was hij eruit gezet maar de beveiligings mensen zijn nu aan eht twijfelen (gehoord op het nieuws).
- ..mux.. -
pi_45345899
Ja, wat is er nou moeilijk aan om dat te onthouden, je weet toch wel als je er iemand echt hebt uitgezet...
pi_45347201
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef Nega het volgende:
Ja, wat is er nou moeilijk aan om dat te onthouden, je weet toch wel als je er iemand echt hebt uitgezet...
ok ff serieus dat gaat je onthouden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')