Was het dan leukquote:Op zondag 14 januari 2007 00:51 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind dit te lang duren
Het is niet meer leuk!
Hij stond stevig in zijn schoenen, en was inderdaad niet aan de drugs. Hij houdt van lekker drinken, dus dronken werd ie vaak wel, maar hij schijnt daar tot licht aan toe aangeschoten te zijn geweest.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:17 schreef Erick1985 het volgende:
Ik heb een gedeelte van het eerste topic doorgelezen, en ik vind dit een heel eng iets. Hoe kan het dat vandaag de dag 2007, een gozer van een jaar of twintig gewoon kwijt is... wat is er in vredesnaam die avond gebeurd vraag ik me af?
Hoe was die jongen zelf? Stond ie psychisch stevig in z'n schoenen, of had ie ergens last van dat je weet? Gebruikte hij drugs of iets anders? Ik wens je in ieder geval het allerbeste.
Hij is door de ordedienst uit het pand gezetquote:Op zondag 14 januari 2007 04:41 schreef Rapaille het volgende:
Kan iemand bevestigen/danwel ontkennen dat er ruzie was tussen hem en de ordedienst? Ik hoorde dat vandaag van een vriend, maar het leek mij sterk omdat ik dat nog nergens heb gelezen.
het had leuk geweest kunnen zijn als het een soortgelijk verhaal zou zijn gewordenquote:
maar ik vrees dat dit verhaal toch heel anders af zal gaan lopenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:44 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nou, wij zijn jaren terug na een houseparty ook een vriendin kwijt geweest en zij is daarna ook twee weken weg geweest. had ruim 180 km gelopen in die weken en had een toptijd gehad hoe bizar het ook mag klinken. we hebben 'r bij den bosch (feest was bij gorinchem) opgehaald toen.
ze wist van de eerste dagen overigens helemaal niets meer en verder waren het alleen maar verhalen over koeien en bloemen in een weiland
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:08 schreef Dreamscape het volgende:
Ik hoop dat hij zo snel mogelijk gevonden word zodat ik geen spam meer hoef te ontvangen van de school.
dus jij denkt datie ontvoerd/vermoord ofzo isquote:Op zondag 14 januari 2007 14:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Blijft 'n wazig iets, ben er bang voor dat hij op de verkeerde plaats verkeerde tijd was
Ik vrees dus 't ergste..
ok ff serieus dat gaat je onthouden?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef Nega het volgende:
Ja, wat is er nou moeilijk aan om dat te onthouden, je weet toch wel als je er iemand echt hebt uitgezet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |