Ik ben ook al een stuk genuanceerder gaan denken over vrouwenmishandeling!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:42 schreef Danny het volgende:
Ik ben tegen het slaan van vrouwen hoor, laat ik dat voorop stellen, maar eigenlijk moet ze gewoon een flinke pomp op d'r oog krijgen. Effe die botte hersentjes wakker schudden.
Precies. .NL heeft het gisteren gewoon openlijk gezegd. Ik hoop dat je ervoor kiest om eruit te gaan. Dat is het beste voor jou en je kinderen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:41 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet bij; ze raakt er steeds meer van overtuigd dat ze blijft.![]()
En Bart of wie dan ook moet z'n bek eens opentrekken, laat ze eens eerlijk zijn ipv dat geslijm.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lijkt er sterk op, afwachten wanneer ze 'Wilgo had...' in plaats van 'Wilgo heeft...' gaat gebruiken.
Ja, dat lijkt mij ook.....bedankt !quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:21 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dit soort haar niet of amper vet.
Het nephaar daarentegen... dat wassen ze nu ook niet, alleen nat maken, en dát vind ik echt goor.
Mind your words, will ya ?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:58 schreef Brici het volgende:
- edit -
10 delen COS terug lezenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:02 schreef Brici het volgende:
Sorry
maar waarom is ze nog niet thuis?
- doe ff normaal -quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:02 schreef Brici het volgende:
Sorry
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:02 schreef Brici het volgende:
Sorry
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:32 schreef icekube het volgende:
Tip voor Wilgo:
Neem de kids morgen mee naar DGK
Geef Nasty een ultimatum,
komt ze niet mee, dan drop je die kids daar![]()
Is er een feestje vanavond?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:39 schreef icekube het volgende:
Volgens mij balen NL. en Brianless dat er vanavond een feestje is en hun er niet bij zijn...
Geen idee, maar daarom is Nasty zo hyper,quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is er een feestje vanavond?
Wie komen er dan?
Braziliaanse (?) muziekband die ook al eerder is geweest.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is er een feestje vanavond?
Wie komen er dan?
Is dat die trommelband waarvan .NL les kreeg?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:47 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Braziliaanse (?) muziekband die ook al eerder is geweest.![]()
Die ging haar theorie leren.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:49 schreef Scarabee het volgende:
Ik zie Sylvia al een tijdje niet meer waar zit die dan
Zeker, een heel goede band. Er komen ook twee danseressen in bikini en veren op het hoofd wist Ilona nog te vertellen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:50 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Is dat die trommelband waarvan .NL les kreeg?
Dan begrijp ik dat .NL liever in het huis blijft en dat hij gevraagd heeft of Natasia in zijn plaats naar de musical mag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |