Zeg schoonheid, wees jij nu maar mooi en zwijg!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, de man hoort uit liefde voor ons mee te gaan en er een beetje bij te hangen. En zeggen dat je er prachtig uitziet.![]()
Dit zijn dan ook geen echte mannen. Really, ik zie niks leuks aan die kerels.
he! verpest hij het weerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:57 schreef Black_king het volgende:
D'r is vanavond helemaal geen feestje. Volgens Bart is het volledig een verzinsel van Ilona.
wat is daar mis mee dan?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:58 schreef Ebinas het volgende:
Staan die sukkels te roken in het houten schuurtje bij de paarden
Maar musical is toch nét iets voor twee mannen! Ze zullen daar echt niet opvallen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt, wat dóen ze daar.
Ze houden helemaal niet van musicals volgens mij, en dan alleen uit nijdigheid ga je zelf. Vind het echt een vrouwending. Mooie galajurk aan, haren laten doen, sjiek in de make-up, lekker mensen kijken, en meejanken aan het eind. Nou en daar staan ze dan hoor, Brian en Nathanael nota bene! Hoe stoer ben je dan![]()
Psies!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Precies, de man hoort uit liefde voor ons mee te gaan en er een beetje bij te hangen. En zeggen dat je er prachtig uitziet.![]()
Dit zijn dan ook geen echte mannen. Really, ik zie niks leuks aan die kerels.
Oja, dat aspect had ik nog niet over nagedachtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:59 schreef demins het volgende:
[..]
Maar musical is toch nét iets voor twee mannen! Ze zullen daar echt niet opvallen...![]()
Ik moet ineens denken aan Rik en zijn vrienden, zouden ze gezamelijk de rode loper overgaan ????quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:59 schreef demins het volgende:
[..]
Maar musical is toch nét iets voor twee mannen! Ze zullen daar echt niet opvallen...![]()
Hetero-mannen danquote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:59 schreef demins het volgende:
[..]
Da's waar, maar het is droog hout en er staan wel levende wezens. Ik vind het echt niet slim.quote:er ontstaat niet zomaar brand als je een peuk opsteekt hoor
Gearmd, anders is het géén gezicht!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:02 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan Rik en zijn vrienden, zouden ze gezamelijk de rode loper overgaan ????
ik zie niet precies het probleem en al helemaal niet wat die paarden ermee te maken hebben, maar het zal welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:02 schreef Ebinas het volgende:
Da's waar, maar het is droog hout en er staan wel levende wezens. Ik vind het echt niet slim
Ohhhh, nu ga ik er echt voor zitten......quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:06 schreef Black_king het volgende:
De brief is afgeleverd bij Wilgo stond er op het scherm, geloof ik....
Kom op, vriendin, knallen !quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:04 schreef demins het volgende:
[..]
Gearmd, anders is het géén gezicht!![]()
Dat mag onderhand ook wel!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:06 schreef Black_king het volgende:
Oh echt, ik hoop dat het helemaal over is! Maar ja, Natasia krijg je nog niet dood dat huis uitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:06 schreef Black_king het volgende:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:06 schreef Black_king het volgende:
Nu pas afgeleverd... gaat vanavond echt geen antwoord meer op komen. Trouwens: hoe zou hij dat moeten doen, aangezien hij niet wil dat wij meeluisteren als hij belt?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:07 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ohhhh, nu ga ik er echt voor zitten......![]()
Denk maar niet dat Wilgo actie gaat ondernemen hoor. Bellen doet ie niet, en als hij een brief schrijft, leest ze hem toch voor on camera....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:07 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ohhhh, nu ga ik er echt voor zitten......![]()
Maar jouw postings zijn altijd van zo'n ontmoedigend hoog niveau...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
spelletjes
ik pleit voor kwaliteitsposts
Mooi gevonden ! Is een reële optie, denk ikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:13 schreef CartWOman het volgende:
Wellicht heeft Wilgo de inhoud al vernomen, en contact gezocht met een van de zussen. Dan heeft ze straks al antwoord als ze gaat bellen...
Nee, dat gesprek heb ik niet gehoord. Zou Natasia ook geen enkele poging ondernemen om hem te bellen vanavond? Ik kan me zo voorstellen dat ze wel wil weten hoe zijn reactie is. Of zou ze nu echt al zo'n omslag hebben gemaakt dat het haar niets meer interesseert?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:10 schreef Black_king het volgende:
[..]
Denk maar niet dat Wilgo actie gaat ondernemen hoor. Bellen doet ie niet, en als hij een brief schrijft, leest ze hem toch voor on camera....
Die zal zijn conclusie trekken, en haar gedag zwaaien... The guy's pretty desperate....Hoorde je hem huilen bij één van de laatste telefoongesprekken?
Oh ja, dat zou heel goed kunnen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:13 schreef CartWOman het volgende:
Wellicht heeft Wilgo de inhoud al vernomen, en contact gezocht met een van de zussen. Dan heeft ze straks al antwoord als ze gaat bellen...
Die baby en vriendin is niet waar, een hoax.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:17 schreef Tissik het volgende:
Ik vermoed, dat ook Wilgo zijn duistere kanten heeft (2 eigen kids waar hij niet voor zorgt, dan nog een eigen baby in Suriname plus vriendin, op vakantie gaan op kosten van Natasia etc...). Dat Natasia in dat geval geen boodschap heeft aan Wilgo, vind ik prima (juich ik in dat geval zelfs toe!). Maar dat ze haar bloedeigen kinderen dan aan zijn zorg toevertrouwd (en anders aan de zorg van wie dan ook), dat gaat er bij mij niet in. Die kinderen hebben haar nodig, dat blijkt uit alles. En alleen (alleen!!!!) voor die kinderen, zou ze nu verantwoordelijkheid moeten nemen en naar huis gaan. Ongeacht, wat Wilgo verder wel of niet wil, dat staat er imho helemaal los van.
Ik heb uit uiterst betrouwbare bron vernomen dat Marco Borsato vanavond naar de gouden kooi gaatquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:04 schreef Ebinas het volgende:
van de Talpa site:
" De Miljonairs die achterblijven, worden niet aan hun lot overgelaten."
zou er dan toch wel een feestje komen?
Vast niet, hij wil absoluut geen privézaken bespreken met camera's, dat principe zet hij no way opzij, gelijk heeft 'ie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou heel goed kunnen.
Of zou hij niet zo verschrikkelijk pissed worden dat hij alle camera angst voor lief neemt en haar pontificaal voor het blok zet?
Dan heeft Wilgo een zwaar leven, én zorgen voor 2 eigen kinderen in de pubertijd, plus zorgen voor 2 kinderen van een ander waarvan er één zwaar ziek is en om de haverklap naar de andere kant van het land moet voor ziekenhuisbezoek. Reden te meer voor Natasia, om haar eigen verantwoordelijkheid daarin op te pakken ipv zich daarvoor te verschuilen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:20 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Die baby en vriendin is niet waar, een hoax.
En hij zorgt zeker wel voor z'n kinderen, qua aandacht en alimentatie.
Dat is ongetwijfeld haar uitgangspunt. Hoe dan ook, Natasia krijg je nevernooit uit eigen beweging uit die villa. Daar moet op zijn minst de ME aan te pas komen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:24 schreef Lieve het volgende:
Ik moet nog bijlezen, nog een hele dag inhalen, maar hoor in Nasty nu een afspraak met de kapper maken voor over drie weken? Is alles na het schrijven van een lullig briefje alweer oke?
Zo is dat, maar ze heeft schijt aan wat die man allemaal moet doormaken, daar is iedereen het wel over eens.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:23 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dan heeft Wilgo een zwaar leven, én zorgen voor 2 eigen kinderen in de pubertijd, plus zorgen voor 2 kinderen van een ander waarvan er één zwaar ziek is en om de haverklap naar de andere kant van het land moet voor ziekenhuisbezoek. Reden te meer voor Natasia, om haar eigen verantwoordelijkheid daarin op te pakken ipv zich daarvoor te verschuilen.
Jep PLUS dat ze nogmaals vroeg waarom er geen Ipod was gekocht? Wilgo had haar al verteld dat haar dochter die Ipod moest verdienen (door goed haar best te doen op school), maar blijkbaar heeft ze het toen via haar zussen gespeeld, die haar nogmaals hebben verteld dat haar dochter die Ipod zou moeten verdienen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:28 schreef crohntje het volgende:
Ze maakt zich nu druk om het geld maar hoorde ik haar van de week niet aan de telefoon praten met haar zus over dat dat jochie een psp met spellen had gehad en haar dochter een computer met leerspelletjes???![]()
Blijft er dan iemand bij van Talpa? Lijkt me ook niet zo geslaagd als hij liever niet in de schijnwerpers staat?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:22 schreef Flyduck het volgende:
Er stond nu net op het scherm:
"Wilgo heeft de brief gelezen en kijkt bedenkelijk voor zich uit"
Volgens mij loopt Huub overal een blauwtje.............type man die in iedere vrouw wel iets leuks ziet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Huub ook, die gaat nog een enorm blauwtje lopen.![]()
Zoals 'ie haar aankijkt... puppy-eyes.
please !!!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:28 schreef icekube het volgende:
Zou zo lachen zijn als die chauffeur nu zei:
Ik kom Natasia ophalen...
hahaha LOL
Of het is toch waar dat Wilgo zelf meedoet aan de bolletjes-bluesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:29 schreef pronkjewail het volgende:
en ipods en vakanties naar Suriname en Miami..
Zal Talpa wel betalen..
Ik krijg eerder de indruk dat Wilgo bij de redactie zit...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:31 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Blijft er dan iemand bij van Talpa? Lijkt me ook niet zo geslaagd als hij liever niet in de schijnwerpers staat?
Als dat zo is dan zit hij bij de Villa en heeft hij Natasia zo het huis uitgetrokken, toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:34 schreef demins het volgende:
[..]
Ik krijg eerder de indruk dat Wilgo bij de redactie zit...
Hij mist z'n "holemates" natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:34 schreef spookvrouw het volgende:
Bart zit in zijn eentje in de Dark Room diepzinnig naar het scherm te staren.
Nu.nlquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:34 schreef spookvrouw het volgende:
Bart zit in zijn eentje in de Dark Room diepzinnig naar het scherm te staren.
Dit dacht ik dus ook al!!! Ik hoop het zoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:35 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Als dat zo is dan zit hij bij de Villa en heeft hij Natasia zo het huis uitgetrokken, toch?
Of is dit nu wishfull thinking, om het in de stijl van de bewoners te houden.
Natuuuuuuuuuuuuuuurlijk, hij zit op voorhand al nu.nl te lezen of er geen ongelukken zijn gebeurt in Scheveningenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Hij mist z'n "holemates" natuurlijk.
vast wel. NL is toch bang om voor z'n kop geschoten te worden ofzo?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:41 schreef ruby het volgende:
Hebben NL en Brian overigens "security" mee? I.v.m. met al die opdringerige fans enzo.![]()
Hij kijkt inderdaad alsof ie ontzettend nodig moet schijten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:41 schreef Lieve het volgende:
Boer Bart begint steeds meer op Jack Nicholson in the Shining te lijken. Eng zoals hij daar achter de computer zit.
Kluizenaar Bartquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:41 schreef Lieve het volgende:
Boer Bart begint steeds meer op Jack Nicholson in the Shining te lijken. Eng zoals hij daar achter de computer zit.
redrum.... redrum...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:41 schreef Lieve het volgende:
Ow dat wist ik niet? Is ie zo paranoia?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:42 schreef Danny het volgende:
[..]
vast wel. NL is toch bang om voor z'n kop geschoten te worden ofzo?
waar is die grote spiegel dan?quote:
NL is overal bang voor, angsthaas, alleen binnenshuis heeft ie een grote mond. Maar zodra er enige vorm van intimidatie zijn kant uit komt in zijn beleving, zet ie het op een janken.NL.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet? Is ie zo paranoia?
Misschien mag Brian wel één van z'n geweldige gedichten voordagen op het podium (voor dat de musical begint).
Die arme kinderen hebben hun hele leven al last van Mama. Die hebben nú al een grote zak met ellende die ze altijd zullen moeten meeslepen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:47 schreef snetje het volgende:
mama wil niet voor ons zorgentantes willen niet voor ons zorgen
wilgo wil ook al niet meer voor ons zorgen
straks wil nichtje ook al niet meer voor ons zorgen
![]()
damn ! hier moeten die kinderen wat aan over houden ....dat kan gewoon niet anders![]()
shit, gemist, Wilgo?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zag net, in mn ooghoek, een auto in beeld. Wat was dat ???
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:52 schreef demins het volgende:
[..]
Die arme kinderen hebben hun hele leven al last van Mama. Die hebben nú al een grote zak met ellende die ze altijd zullen moeten meeslepen...
Weet het niet, had geluid uit, was in andere kamer..........................wat was er ???quote:
Wilgo?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:51 schreef kleinzusje het volgende:
Ik zag net, in mn ooghoek, een auto in beeld. Wat was dat ???
nix gezien, een verdwaalde camera man?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet het niet, had geluid uit, was in andere kamer..........................wat was er ???
ROFLOLMAO!!!!!!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
Wat krijg je trouwens als je "NATAS" omdraait ?
Mijn hemel....nooit aan gedacht.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:56 schreef kleinzusje het volgende:
Wat krijg je trouwens als je "NATAS" omdraait ?
Er zijn genoeg instanties die meekijken, er zijn zelfs kamervragen over geweest, en blijkbaar vindt "men" het niet noodzakelijk om in te grijpen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:56 schreef Tissik het volgende:
Ik heb pleegkinderen die binnen familie zo heen en weer gejojoot zijn tussen ouders, opa's en oma's, tantes, neven en nichten, vervolgens opvanghuizen en pleeggezinnen... Dat levert uiteindelijk een heel verknipt plaatje op. Soms is opgelopen schade onherstelbaar. En het meest erge is, dat we er nu met zijn allen naar zitten te kijken, hoe iets dergelijks aan het gebeuren is. En niemand grijpt in. Onvoorstelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |