Binnenquote:
ja hoorquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:04 schreef Bruce117 het volgende:
Mag je hier als niet vaste HOOLS bezoeker ook aan meedoen?
Mag de spelleiding dat zelf bepalen aub ?quote:
Ik ben benieuwd welke, we willen cijfertjesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:07 schreef Bluezz het volgende:
3. me rot gelachen om de verrassende keuzes van onze Ree
Ja erg he, en maar over en over spelen, en er echt niet op kunnen komenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
Erg leuke quiz. Ik weet er meer dan ik van te voren had verwacht. Al ben ik wel bang dat ik de rest van de avond met deuntjes in mijn hoofd zit waar ik maar niet op kan komen.
En het gewoon mee kunnen nuriën, maar dat het afgekapt wordt als je het bijna weetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja erg he, en maar over en over spelen, en er echt niet op kunnen komen![]()
Erg herkenbaar en dan maar niet op het vervolg kunnen komenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
En het gewoon mee kunnen nuriën, maar dat het afgekapt wordt als je het bijna weet!
Anders was het té makkelijk geweestquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Fijn, die TOOOOOOOEEEEEEET bij 51.
Ik kan een deuntje of minimaal 10 meedrummen op m'n bureau, das erg.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Erg herkenbaar en dan maar niet op het vervolg kunnen komen![]()
En dat begint bij nr 1 al. Ik begin lekkerquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik kan een deuntje of minimaal 10 meedrummen op m'n bureau, das erg.(En dan niet weten waarvan het is.
)
Erg precies. Ik kan wel een paar hints geven die toch niet erg zijn om te geven; twee tunes hebben met elkaar te maken (antwoord niet hetzelfde) en één tune is omgedraaid.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:26 schreef VoreG het volgende:
Hoe precies moet je zijn of kan het zijn dat er sommige meer keer voorkomen?
Zo zijn er wel meer hints te vinden toch Rayquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Erg precies. Ik kan wel een paar hints geven die toch niet erg zijn om te geven; twee tunes hebben met elkaar te maken (antwoord niet hetzelfde) en één tune is omgedraaid.
1 maarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:01 schreef RayMania het volgende:
één tune is omgedraaid.
Ik ben zo benieuwd welke jullie niet wetenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
We zitten nu nog met een stuk of 5 die we echt niet kennen en verder met een stuk of 7 deuntjes die we zo erg goed kennen, maar verdorie niet thuis kunnen brengen.
Wat een kut-quiz.
quote:Op zondag 14 januari 2007 02:25 schreef Agiath het volgende:
Oke leuk, nu heb ik het gevoel dat ik niet meer rustig kan leven voordat ik nummer 80 weet, ik heb het gevoel dat ik het echt dagelijks kijk ofzo...
Haha, geniaalquote:Op zondag 14 januari 2007 02:29 schreef Bluezz het volgende:
Wij zitten ook steeds tussen andere dingen door, dingen te neurieën, of weer te luisteren.
Bedankt ReeHeel erg bedankt
![]()
Ik ook zo ongeveer, en dan nog een stuk of 7 die ik wel ken, maar niet kan thuisbrengen.quote:
Ik weet em nuquote:
en ik mag hier geen antwoorden plaatsen ofzo?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:33 schreef sportfreak het volgende:
Leuke quiz.![]()
Ik doe ook mee en heb er nu pas 68. Sommige komen erg bekend voor maar ik kan er niet opkomen waar ze bijhoren. Vooral nummer 71.
Nee, lees de OP eensquote:Op zondag 14 januari 2007 16:38 schreef Patch het volgende:
[..]
en ik mag hier geen antwoorden plaatsen ofzo?
quote:
weet 100% zeker dat ik die allemaal goed heb...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:10 schreef RayMania het volgende:
85 is al superveel, als je die allemaal goed zou hebben.
Ik ga natuurlijk niet zeggen of het een soundtrack van een film oid isquote:Op zondag 14 januari 2007 18:27 schreef DuranK het volgende:
is nummer 96 ergens een soundtrack van? Ik ken het nummer goed en weet ook de artiest maar toch![]()
Dan is de gok die ik daar had foutquote:Op zondag 14 januari 2007 19:00 schreef RayMania het volgende:
96 heb ik zelf ook nooit gezien, niet echt mijn smaak.
Ik kan maar beter niks meer zeggenquote:
Heb je dan wel de goede PM gestuurd, want daar missen er meer dan 6.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:07 schreef bravo het volgende:
Ik heb ze allemaal geluister, maa ik heb er een stuk of 6 niet.....
Dat is bij mij een O-jaatje. Het komt me in ieder geval bekend voor, laten we het zo zeggen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:00 schreef RayMania het volgende:
96 heb ik zelf ook nooit gezien, niet echt mijn smaak.
Ik zei 'ongeveer 6quote:Op zondag 14 januari 2007 20:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heb je dan wel de goede PM gestuurd, want daar missen er meer dan 6.
Het nummer ken ik super goed. Maar ik wist niet dat het ergens voor gebruikt werd.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is bij mij een O-jaatje. Het komt me in ieder geval bekend voor, laten we het zo zeggen.
quote:
71 was makkelijk, maar 53 heb ik nog niet.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef Yurithemaster het volgende:
hoef er nog maar 20 nu heb 53 ook eindelijk geraden alleen 71 nog steeds niet
Idemquote:Op maandag 15 januari 2007 19:16 schreef victorinox het volgende:
[..]
71 was makkelijk, maar 53 heb ik nog niet.![]()
Zoveel nieuwere 'shit' zit er niet tussenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik heb duidelijk moeite met de nieuwere shit, aangezien ik de laatste 5 jaar veel minder (lees: geen) series op tv kijkt .
* RayMania bookmarkt deze reactie.quote:
Een vette Oh ja zal dat dus wordenquote:
71 was vroeger één van mijn favorietenquote:Op maandag 15 januari 2007 02:47 schreef Yurithemaster het volgende:
Net allemaal geluisterd heb er ongeveer 74 ingevult
Maar sommige zijn zo bekend maar net niet, vooral nummer 53 en 71![]()
Weet ze alle 2 niet, klink wel bekend maar kan het echt niet thuisbrengenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:04 schreef Patch het volgende:
53 is wel heel erg bekend & populair
21is even door denken, een pvdt-er...
ik zit duidelijk in een impassequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:52 schreef RayMania het volgende:
Iedereen nog zo druk bezig dat het inzenden op het laatste moment gaat gebeuren, denk ik.
Dank jequote:
Wie weetquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:55 schreef TerroRobbie het volgende:
96 klinkt een beetje Brokeback Mountain achtig.
Primaquote:Op woensdag 17 januari 2007 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Die van 25, ik weet wel hoe die knakker in het Nederlands heet maar niet in het Engels. Mag dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |