dànquote:Op maandag 29 januari 2007 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb de borsten van Paris ondertussen vaker gezien als die van mijn vriendin.
Precies. Maar ik vraag me wel af hoe ze met dit, dat dan voor elkaar krijgt ineensquote:Op maandag 29 januari 2007 14:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze hoeft zich niet te schamen voor d'r borstjes.
De eerste lijkt mij een pushup, maar ik heb echt duidelijk geen verstand van. En de tweede is wel triestig.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Precies. Maar ik vraag me wel af hoe ze met dit, dat dan voor elkaar krijgt ineens![]()
![]()
[afbeelding]
En de volgende onfaltteuze van paris is opgedoken
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Push-up BH's doen veel..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Precies. Maar ik vraag me wel af hoe ze met dit, dat dan voor elkaar krijgt ineens![]()
![]()
[afbeelding]
Neehoor, met een goede (3000 dollar kostende) bh kan je van niks heel wat moois maken.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:02 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja tuurlijk is het een push up, maar mij lijkt dat je wel iets meer moet hebben om up te pushen dan wat op die 1e foto te zien is om dat resultaat te krijgen
Ja maar er moet wel iets zitten om tegenaan te duwen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Neehoor, met een goede (3000 dollar kostende) bh kan je van niks heel wat moois maken.
volgens mij ligt ze op die eerste foto (bovenaan dit topic) ook aardig op haar rug. Dus dat is het ene uiterste.. en die opgepushte is het andere uiterste.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:06 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ja maar er moet wel iets zitten om tegenaan te duwen.
en daarnaast zit Nick Carterquote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef seeya_40 het volgende:
Haha, om maar ff geeeeeen Paris te posten, hier een foto van Nicole Richie uit Paris haar collectie:
[afbeelding]
Hier te vinden: drunkenstepfather.com
Jezus, dat is echt te erg zo verlept als zij er bij lopen.. Stelletje stoners..quote:Op maandag 29 januari 2007 20:15 schreef schatje het volgende:
Uit de privé collectie van Paris Hilton:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor meer foto's zie Paris Hilton exposed! Incl. pics.
Precies! Nu weten we het wel ja.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef Copycat het volgende:
Ik vind die witte stipjes toevoegingen van Perez Hilton op zowat elke foto lichtjesaan een beetje suf worden.
quote:Op maandag 29 januari 2007 09:59 schreef seeya_40 het volgende:
Nieuwe foto. Tom Cruise ziet er weer eens lekker onflatteus uit. Vroeger vond ik hem nog wel leuk, maar nu. Alsof hij de woorden sportschool en gezond eten niet meer kent.
[afbeelding]
Film critic Leonard Maltin with Will Smith and Tom Cruise following the presentation of the Santa Barbara International Film Festival's Modern Master Award to Smith on Saturday night.
Brad Pitt 1963, Johnny Depp 1963, George Clooney 1961.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:48 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
![]()
Geboren 3 juli 1962
Het is absoluut niet mijn type.. maar wat verwacht jij van een man van die leeftijd?![]()
Nope, jij bedoelt denk ik Frodo. Dit is die van Harry Potterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:44 schreef Almere-Dude het volgende:
Is dat niet die gozer van Lord of the rings?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja die haal ik ook altijd door elkaar. Ik vind wel dat ie veel lichaamsbeharing heeft voor iemand van 8 trouwens.
Naakt. 'Iets met paarden'.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:51 schreef egeltje1985 het volgende:
die foto is blijkbaar voor een toneelstuk. [link]http://www.showbuzz.cbsnews.com/stories/2006/07/28/people/main1844647.shtml[/link]
iets met paarden. aha, vandaar dat paard ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |