Mja, voetbal is ook een dikke sport, en hier veel beter bekeken dan in de USA.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:01 schreef Grunt0rZ het volgende:
Ik vind het echt raar dat dit niet populair is in nederland, terwijl het zo`n dikke sport is !
Ik woon in Leeuwarden, volleybal 3 keer in de week, ik studeer en ik werk, dus dat word em nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:55 schreef Grunt0rZ het volgende:
Luuksor en grimm wisten jullie dat er in amersfoort (centraal in het land) ook een club is ? je kan altijd een keer proeftrainen!
Een beginner kan dus beter bij de crusaders starten? (meer kans op een basis plaats?)quote:Op zondag 14 januari 2007 14:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Tegen beide clubs gespeeld en ik moet zeggen dat ik liever tegen de Crusaders speel dan tegen de Panthers. Met name omdat de Panthers ziek veel spelers hebben en ook echt goede spelers.
Echt inzicht hoe dat bij die clubs gaat, heb ik niet. Ik ga er voor nu maar even vanuit dat je bij de jeugd zou willen spelen in de leeftijden 16-19. Toen de Panthers bij ons op bezoek kwamen om te spelen hadden ze een compleet offence team en een compleet defence team, zo'n 20 spelers totaal en ze hebben ook nog spelers in amsterdam gelaten omdat die toch niet aan spelen zouden komen.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:14 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Een beginner kan dus beter bij de crusaders starten? (meer kans op een basis plaats?)
Wordt niet de jeugd, worden de senioren denk, ben 23. Ik weet het, erg laat om te beginnen maarja beter laat dan nooitquote:Op zondag 14 januari 2007 15:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Echt inzicht hoe dat bij die clubs gaat, heb ik niet. Ik ga er voor nu maar even vanuit dat je bij de jeugd zou willen spelen in de leeftijden 16-19. Toen de Panthers bij ons op bezoek kwamen om te spelen hadden ze een compleet offence team en een compleet defence team, zo'n 20 spelers totaal en ze hebben ook nog spelers in amsterdam gelaten omdat die toch niet aan spelen zouden komen.
Bij de Crusaders was dat niet zo en zou je ervanuit kunnen gaan da tje daar eerder aan spelen toe komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |