Mja, voetbal is ook een dikke sport, en hier veel beter bekeken dan in de USA.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 16:01 schreef Grunt0rZ het volgende:
Ik vind het echt raar dat dit niet populair is in nederland, terwijl het zo`n dikke sport is !
Ik woon in Leeuwarden, volleybal 3 keer in de week, ik studeer en ik werk, dus dat word em nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:55 schreef Grunt0rZ het volgende:
Luuksor en grimm wisten jullie dat er in amersfoort (centraal in het land) ook een club is ? je kan altijd een keer proeftrainen!
Een beginner kan dus beter bij de crusaders starten? (meer kans op een basis plaats?)quote:Op zondag 14 januari 2007 14:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Tegen beide clubs gespeeld en ik moet zeggen dat ik liever tegen de Crusaders speel dan tegen de Panthers. Met name omdat de Panthers ziek veel spelers hebben en ook echt goede spelers.
Echt inzicht hoe dat bij die clubs gaat, heb ik niet. Ik ga er voor nu maar even vanuit dat je bij de jeugd zou willen spelen in de leeftijden 16-19. Toen de Panthers bij ons op bezoek kwamen om te spelen hadden ze een compleet offence team en een compleet defence team, zo'n 20 spelers totaal en ze hebben ook nog spelers in amsterdam gelaten omdat die toch niet aan spelen zouden komen.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:14 schreef Der_Michael het volgende:
[..]
Een beginner kan dus beter bij de crusaders starten? (meer kans op een basis plaats?)
Wordt niet de jeugd, worden de senioren denk, ben 23. Ik weet het, erg laat om te beginnen maarja beter laat dan nooitquote:Op zondag 14 januari 2007 15:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Echt inzicht hoe dat bij die clubs gaat, heb ik niet. Ik ga er voor nu maar even vanuit dat je bij de jeugd zou willen spelen in de leeftijden 16-19. Toen de Panthers bij ons op bezoek kwamen om te spelen hadden ze een compleet offence team en een compleet defence team, zo'n 20 spelers totaal en ze hebben ook nog spelers in amsterdam gelaten omdat die toch niet aan spelen zouden komen.
Bij de Crusaders was dat niet zo en zou je ervanuit kunnen gaan da tje daar eerder aan spelen toe komt.
Zal vooral aan je postuur liggen denk, grote 'dikke' mannen zullen sneller verderdigers zijn dan een snelle wide receiver (lijkt mij). Zo zie je bijvoorbeeld bij de defense ook weinig 'dunne' spelers. Die zijn er natuurlijk wel maar niet met overhandquote:Op zondag 14 januari 2007 17:45 schreef Heinekenner het volgende:
Als ik aan AF zou doen zou ik denk een Running Back zijn of een Wide Receiver. In ieder geval hard rennen en tackles ontwijken.
Als je trouwens gaat meespelen bij zo'n team hoe bepalen ze dan wat voor plek je krijgt? of kan je dat zelf een beetje aangeven?
Ken jij Ruben ?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:55 schreef kidkash19 het volgende:
Ik speel het zelf al zon jaar of 7 bij Rotterdam
Wij doen het zo met het beslissen van positie.
We hebben zogenaamde Rookie Camps vanaf september, hierbij trainen alleen nieuwe jongens 5 zondagen achterelkaar en krijgen ze alle basistechnieken en oefeningen voorgeschoteld en die doen ze dus ook, de laatste 2 trainingen staan in het teken van contact (tackelen enzo). Tijdens die 5 trainingen houden de verschillende positiecoaches allemaal een rapport bij waarop ze aantekeningen maken bij bepaalde spelers wat goed en minder goed gaat die weken. Grote jongens zijn natuurlijk al snel voor de Offensive Line en Dline maar daarachter zit de grootste groep en daar word samen mee overlegt wat die bepaalde speler zou willen spelen.
Meestal hebben ze wel een idee van wat ze willen na de 5 trainingen en de coaches geven 2 a 3 posities aan die zij zouden adviseren, mocht die speler TOCH een andere positie willen spelen dan kan dat maar dan zal hij op minder speeltijd moeten rekenen.
In de afgelopen 2 jaar hebben wij zo'n 15 a 20 nieuwe spelers mogen verwelkomen via dit systeem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |