Nee joog, dat zijn neukkleren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:26 schreef jogy het volgende:
Sexy-doorschijnende lingerie zijn toch ook slaapkleren?.
Ah ok, naja geef het beestje een naam. Slaapkleren klonk tenminste wel onschuldig. Maar als ik dan zachtjes mijn Grimlock imitatie voor haar doe dan smelt ze toch wel. En anders pak ik snel een paar finnigan's wake quotes erbijquote:
Doe je goed oud!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:36 schreef Joene het volgende:
wOOt 27 januari Race Experience bij slotemaker
Same here met mijn 'dinnetje!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:19 schreef Armageddon het volgende:
Merel en ik kijken dezelfde series.
En vind je er ook iets aan? Of ben je alleen maar 'gezellig' bezig?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:41 schreef n00cL30n het volgende:
Same here met mijn 'dinnetje!
We vinden er ook echt allebei iets aan.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En vind je er ook iets aan? Of ben je alleen maar 'gezellig' bezig?
Meen je niet...quote:
De 2e van rechts, heet die jongen toevallig Jeroen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:40 schreef Quickie_Butt het volgende:
[afbeelding]
die rechter!!check die rechter
wie is die kneus? wie?
![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:56 schreef GSi het volgende:
[..]
De 2e van rechts, heet die jongen toevallig Jeroen?
Wel dusquote:
Tot ziens # 100.000telaatgeregistreedvoordittopicquote:
Ow jah.. Oldbies aka The Usuals ofzo.. of is dat te lang geleequote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:23 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Tot ziens # 100.000telaatgeregistreedvoordittopic
Je stelt een vraagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:58 schreef GSi het volgende:
[..]
Ow jah.. Oldbies aka The Usuals ofzo.. of is dat te lang geleeNevermind
Ill be gone
![]()
o.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:05 schreef GI het volgende:
Het doet mijn broek niet echt bollen J.
Damn, dát is het! mijn hele leven is een 'je had erbij moeten zijn' gevalletjequote:Op woensdag 17 januari 2007 08:10 schreef GI het volgende:
Ik snap waarom het mij niet opwind!
Het zijn dingen die jou aangaan. Nou mag ik je graag, maar nog je transformers nog je staatslot vind ik niet bijster opwindend.
Al is 16 uur transformers wel CV waardig.
De keren dat ik bij dingen uit je leven was waren wel okay.quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Damn, dát is het! mijn hele leven is een 'je had erbij moeten zijn' gevalletje.
Goede tijden waren dat. *nostalgie*quote:Op woensdag 17 januari 2007 08:16 schreef GI het volgende:
[..]
De keren dat ik bij dingen uit je leven was waren wel okay.
Nochquote:Op woensdag 17 januari 2007 08:10 schreef GI het volgende:
nog je transformers nog je staatslot vind ik niet bijster opwindend.
5 miljoenquote:
Uiteraardquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:53 schreef jogy het volgende:
[..]
5 miljoen! Als je dan in Aussie zit en ik wil daar een huis kopen dan help je mij wel met kiezen toch?
.
Tot we oud en rimpelig zijn, of verveeld. één van de tweequote:Op woensdag 17 januari 2007 09:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
En dan gaan we daarna surfen. En op het strand hangen![]()
Ik ben al oud en rimpelig, J. Ik word over 6 dagen 30quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Tot we oud en rimpelig zijn, of verveeld. één van de twee.
Zelfspot is ok. Maar toch. niet zeurenquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben al oud en rimpelig, J. Ik word over 6 dagen 30
Oeh, dat ook!quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:42 schreef Armageddon het volgende:
30 heerscht. Dan ben je op je geilst! O/
Ow ja, dan zijn we op onze piek he?quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:42 schreef Armageddon het volgende:
30 heerscht. Dan ben je op je geilst! O/
En dan ook nog gaan backpacken met allemaal mensen die mager zijn van het druivenplukken. Jij kan je lol niet opquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow ja, dan zijn we op onze piek he?
Het belooft dus een dinsdagochtend jaar te worden![]()
Niet alle magere mannen zijn okay, J.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:48 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan ook nog gaan backpacken met allemaal mensen die mager zijn van het druivenplukken. Jij kan je lol niet op.
Ah, daarom ga je niet naar Ethiopië.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet alle magere mannen zijn okay, J.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah, daarom ga je niet naar Ethiopië.
komt omdat ze in hoofddorp allemaal slank zijn door de kerosine resten die dagelijks op ons neerdalen.quote:
Sexyquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:25 schreef jogy het volgende:
[..]
komt omdat ze in hoofddorp allemaal slank zijn door de kerosine resten die dagelijks op ons neerdalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |