Wat zeg je?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:23 schreef Ripley het volgende:
HOOR JE DAT S.? K KLAAGT NIET. ZEGT IE.
Ja joh. Bij van die huizenprogramma's: 'It's like a Tardis. So much more space inside than you'd expect.'quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:17 schreef GI het volgende:
En is dat zo joh ?
Dat soort grapjes maken ze bij "In Holland staat een huis" nooitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja joh. Bij van die huizenprogramma's: 'It's like a Tardis. So much more space inside than you'd expect.'
Volgens z'n postgeschiedenis begin 2005 voor het laatst hier actief.quote:
Gaafquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja joh. Bij van die huizenprogramma's: 'It's like a Tardis. So much more space inside than you'd expect.'
Nederlandse televisie is dan ook bagger.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:27 schreef Ripley het volgende:
Dat soort grapjes maken ze bij "In Holland staat een huis" nooit
BBC![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:27 schreef Ripley het volgende:
Dat soort grapjes maken ze bij "In Holland staat een huis" nooit
BBC![]()
Jah, vooral TV van dat oog.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nederlandse televisie is dan ook bagger.
!!!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. TopGear.
. Jeremy.
. James.
. Hamster.
. The Stig.
.
bis.
Whehehe.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:28 schreef GI het volgende:
Jah, vooral TV van dat oog.
"Hé Bigggt!"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:31 schreef Ripley het volgende:
Hamster![]()
En doe niet zo lollig, Bert & Ernie
Dat hele programma gaat niet over auto's maar over de interactie tussen die drie!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. TopGear.
. Jeremy.
. James.
. Hamster.
. The Stig.
.
En jij gelooft dat!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
HOOR JE DAT S.? K KLAAGT NIET. ZEGT IE.
Jah, en ze praten over auto's. Heerlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:31 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat hele programma gaat niet over auto's maar over de interactie tussen die drie!
Neverquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:. TopGear.
. Jeremy.
. James.
. Hamster.
. The Stig.
.
bis.
Grotendeels wel ja, maar de auto's, het camerawerk en de muziek zijn ook meer dan in orde.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:31 schreef scarefreak het volgende:
Dat hele programma gaat niet over auto's maar over de interactie tussen die drie!
En als een auto bagger is, dan zeggen ze dat tenminste.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Grotendeels wel ja, maar de auto's, het camerawerk en de muziek zijn ook meer dan in orde.
28 januari begint het weer dacht ik, met de crash van de Hamster in de eerste aflevering..
Thequote:
Hij doet het nogquote:
Ik klaag ook nooit hoor, GI. Ik zeg gewoon ja, vergeet het weer en doe alsnog mijn eigen ding.quote:
Zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:45 schreef jogy het volgende:
Ik klaag ook nooit hoor, GI. Ik zeg gewoon ja, vergeet het weer en doe alsnog mijn eigen ding.
Hij heeft z'n tanden gewit!quote:
Tja, dat is hun probleemquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Al is er natuurlijk altijd de kans dat je zulks gedrag 10 jaar later weer voor je voeten krijgt.
Sommige vrouwen hebben schijnbaar niet enkel de lichamelijke kenmerken, maar ook het geheugen van een olifant.
*mental image*quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Even de toilet checken dus.
Oeh, dan trek ik mijn verpleegsters uniform wel aan als ik transformers kom kijken in hoofddorpquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, dat is hun probleem. Ik heb het geheugen van iemand met vergevorderde korsakov dus ze doen maar
.
Tof.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Oeh, dan trek ik mijn verpleegsters uniform wel aan als ik transformers kom kijken in hoofddorp
Wat K zegt.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:09 schreef Ripley het volgende:
Oeh, dan trek ik mijn verpleegsters uniform wel aan als ik transformers kom kijken in hoofddorp
Ow jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Tof.. Dan hoor je me niet klagen maar aangezien ik weer bij mijn ouders woon zullen mijn ouders wel even raar opkijken en daarna mag je mijn moeder verzorgen. Misschien niet een heel helder plan
.
Hé!quote:
Neem je wel slaapkleren mee? Aangezien het 98 afleveringen zijn en een film.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow ja
Nou, ik wil je moeder best verzorgen hoor, maar dan wordt het een iets ander uniform
Jogy senior "Hoi. Wat kom je doen?"
Ripley: "Transformers kijken. En zusteren"
Ik denk dat ze dan best raar opkijken ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |