Allemaal goeie ideeenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Op zich geen slechte ideëen.
Ik heb het volgende verzonnen
Huisje in centrum Amsterdam
Huisje in Nieuw Zeeland
Huisje in Azië
Een leuk bootje.
Nooit meer geldzorgen.
Maar die jurk komt er wel zodra ik het geld binnen heb. Nu maar even snel je positieve gedachtes richten op GE 026731
![]()
.
Gezelligheidquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hoezo zou dat een wijze les van vandaag kunnen zijn? Wat kan me dat vandaag opleveren?
Ah, noem je dat zo op een dinsdagmorgen.quote:
Toffigheidquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Allemaal goeie ideeen
*straalt positiviteit naarjogy's
lot*
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, noem je dat zo op een dinsdagmorgen.
Ben aan het studeren ouwe. Nog een paar maandjes en dan zie je me wel op een TV toernooi aan een finaletafel.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:46 schreef n00cL30n het volgende:
Arma... poker?
Voor die tijd hoop ik ooit nog eens een handje van je gewonnen te hebben hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben aan het studeren ouwe. Nog een paar maandjes en dan zie je me wel op een TV toernooi aan een finaletafel.
Jij gaat ook stoppen met werken?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben aan het studeren ouwe. Nog een paar maandjes en dan zie je me wel op een TV toernooi aan een finaletafel.
Long chicken menu met kaas en extra kipnuggetsquote:
Ga het eerst combineren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:30 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Jij gaat ook stoppen met werken?
BurgerKings owns!quote:
Onion ringsquote:
Betaald internetten bedoel jequote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga het eerst combineren.
Daarna ga ik stoppen met werken. Werke is zeau 1990.
Twisted fries for teh win!!!quote:
quote:
Dacht ik ook al.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:13 schreef Armageddon het volgende:
Wat is dit? Een bak met maden?
Gisteren was weer heerlijk. Vingerkootje afknippen en aanpassen voor fingerprints.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dacht ik ook al.
Misschien een beetje teveel CSI gekeken.
Oeh, dat was zo'n viezequote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Gisteren was weer heerlijk. Vingerkootje afknippen en aanpassen voor fingerprints.
Ik had die CSI al eerder gezien, ik was gisteren uit eten met mijn werkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Moest jij geen Grey's Anatomy kijken?
Het deed me ook denken aan een gerecht dat ik ooit in China at.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:13 schreef Armageddon het volgende:
Wat is dit? Een bak met maden?
Ach, ik vind het gewoon leukquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mwoach ja.
Maar als ik mag van de relatie, dan kijk ik CSI..
True, true.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:11 schreef GI het volgende:
Ach, ik vind het gewoon leuk. CSI heb ik na 4 seizoenen ook wel eens gezien.
Ach, en de vrouw bepaald de series die we volgen. Ik heb ter compensatie afgelopen weken twee seizoenen doctor who metquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
True, true.
Je wordt ook zo ongeveer doodgegooid met klonen.
NCIS vind ik dan wel weer grappig, zit wat meer humor in, en. Abby
.
Mooi ook dat de Tardis al in het gewone Engels gebruik wordt voor iets dat van buiten klein lijkt maar van binnen enorm blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:14 schreef GI het volgende:
Ach, en de vrouw bepaald de series die we volgen. Ik heb ter compensatie afgelopen weken twee seizoenen doctor who metBilly Piper
gekeken.
Op de pjoeter.
Mja, de vrouw bepaalt alles.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:14 schreef GI het volgende:
Ach, en de vrouw bepaald de series die we volgen. Ik heb ter compensatie afgelopen weken twee seizoenen doctor who metBilly Piper
gekeken.
Op de pjoeter.
[afbeelding]
Ik kan geen BBC 3 ontvangenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mooi ook dat de Tardis al in het gewone Engels gebruik wordt voor iets dat van buiten klein lijkt maar van binnen enorm blijkt te zijn.
Op BBC 3.
En ik klaag niet J, ik klaag niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mja, de vrouw bepaalt alles.
Ze hebben er ons toch onder gekregen, K.
Het is ze gelukt.
Nee, nooit klagen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:18 schreef GI het volgende:
En ik klaag niet J, ik klaag niet.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:19 schreef scarefreak het volgende:
Tardis, leeft die ook nog tegenwoordig?
Maar ik bedoelde wel de userquote:
Wat zeg je?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:23 schreef Ripley het volgende:
HOOR JE DAT S.? K KLAAGT NIET. ZEGT IE.
Ja joh. Bij van die huizenprogramma's: 'It's like a Tardis. So much more space inside than you'd expect.'quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:17 schreef GI het volgende:
En is dat zo joh ?
Dat soort grapjes maken ze bij "In Holland staat een huis" nooitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja joh. Bij van die huizenprogramma's: 'It's like a Tardis. So much more space inside than you'd expect.'
Volgens z'n postgeschiedenis begin 2005 voor het laatst hier actief.quote:
Gaafquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja joh. Bij van die huizenprogramma's: 'It's like a Tardis. So much more space inside than you'd expect.'
Nederlandse televisie is dan ook bagger.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:27 schreef Ripley het volgende:
Dat soort grapjes maken ze bij "In Holland staat een huis" nooit
BBC![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:27 schreef Ripley het volgende:
Dat soort grapjes maken ze bij "In Holland staat een huis" nooit
BBC![]()
Jah, vooral TV van dat oog.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nederlandse televisie is dan ook bagger.
!!!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. TopGear.
. Jeremy.
. James.
. Hamster.
. The Stig.
.
bis.
Whehehe.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:28 schreef GI het volgende:
Jah, vooral TV van dat oog.
"Hé Bigggt!"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:31 schreef Ripley het volgende:
Hamster![]()
En doe niet zo lollig, Bert & Ernie
Dat hele programma gaat niet over auto's maar over de interactie tussen die drie!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. TopGear.
. Jeremy.
. James.
. Hamster.
. The Stig.
.
En jij gelooft dat!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
HOOR JE DAT S.? K KLAAGT NIET. ZEGT IE.
Jah, en ze praten over auto's. Heerlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:31 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat hele programma gaat niet over auto's maar over de interactie tussen die drie!
Neverquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:. TopGear.
. Jeremy.
. James.
. Hamster.
. The Stig.
.
bis.
Grotendeels wel ja, maar de auto's, het camerawerk en de muziek zijn ook meer dan in orde.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:31 schreef scarefreak het volgende:
Dat hele programma gaat niet over auto's maar over de interactie tussen die drie!
En als een auto bagger is, dan zeggen ze dat tenminste.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Grotendeels wel ja, maar de auto's, het camerawerk en de muziek zijn ook meer dan in orde.
28 januari begint het weer dacht ik, met de crash van de Hamster in de eerste aflevering..
Thequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |