Nee denk NS, of toch jij? Twijfel.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
He, dat ben ik... toch?
Ja jammer dat jij d'r was.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:16 schreef Tiemie het volgende:
Vond er weinig aan.
Heeft NS een bril dan? (zie oor)quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:17 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Nee denk NS, of toch jij? Twijfel.
een sherpa d'r bij!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:25 schreef 2dope het volgende:
Dit moment vergeet ik nooit meer!! Wat hebben we gelachen hè jongens:)
NS is die in die zilveren jas.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:17 schreef FlyingFox het volgende:
Nee denk NS, of toch jij? Twijfel.
En een goede OP.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:40 schreef Quickie_Butt het volgende:
[afbeelding]
die rechter!!check die rechter
wie is die kneus? wie?
![]()
![]()
Ga me niet vertellen dat die rechter Vork is he?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:40 schreef Quickie_Butt het volgende:
[afbeelding]
wie is die kneus? wie?
![]()
![]()
Omg.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:19 schreef FlyingFox het volgende:
[afbeelding]
Dit blijft echt hét hoogtepunt. Jammer da ik dr nie bij was![]()
Volgens mij wel ouwe.quote:Op zondag 14 januari 2007 03:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat die rechter Vork is he?
Doe je goed Bleu.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:20 schreef miss_bleu het volgende:volgendee week zit ik hier: http://www.casablancakenya.com/main.php?language=nl
wheheh de 5 jaar fok meetingquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:40 schreef Quickie_Butt het volgende:
[afbeelding]
wie is die kneus? wie?
![]()
![]()
Vork is okayquote:Op maandag 15 januari 2007 08:30 schreef GI het volgende:
Die rechter is inderdaad Vork.
Jij bent zo'n typisch voorbeeld van een overgezicht.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:53 schreef FlyingFox het volgende:
de meeste zijn arrogante mongooltjes die achter hun computertje ont-zet-tend stoer zitten te doen terwijl t in t echt sneue kutkneusjes met overgezicht zijn.
De z zit ver weg van de w hoor...quote:Op maandag 15 januari 2007 09:58 schreef FlyingFox het volgende:
hehehehehe
nee mijn toetsenbord is gewoon kut!
Die meeting was je zelf bij hoor ouwequote:Op maandag 15 januari 2007 11:13 schreef Armageddon het volgende:
Het is Vork? Wat de neuk heeft die uitgespookt? Alleen maar aan het bier gezeten en niet eten ofzo?
Tof! Jogyquote:Op maandag 15 januari 2007 11:35 schreef jogy het volgende:
Ik heb de transformer-verzamelbox binnen gekregen. Gisteren even snel het eerste seizoen gekeken. Nostalgie all around
.
Goedemorgen trouwens.
Wil je met mij brommers transformers kieken?quote:
Voor jou ga ik zelfs naar hoofddorp, Jogyquote:Op maandag 15 januari 2007 11:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Wil je met mij brommers transformers kieken?. Het zat alleen wel in een Chinese Box maar de DVD zelf is wel geheel in het engels, inclusief tekst
.
Dan heb ik Vork toen gemist. Was alleen met de vrouwen bezigquote:Op maandag 15 januari 2007 11:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Die meeting was je zelf bij hoor ouwe
ik heb ze ook allemaal, ze roeleren!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:35 schreef jogy het volgende:
Ik heb de transformer-verzamelbox binnen gekregen. Gisteren even snel het eerste seizoen gekeken. Nostalgie all around
.
Goedemorgen trouwens.
zagen die er ook als vork?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:42 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan heb ik Vork toen gemist. Was alleen met de vrouwen bezig
Kewlquote:Op maandag 15 januari 2007 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Voor jou ga ik zelfs naar hoofddorp, Jogy![]()
Zeker in combinatie met de transformers![]()
Jup!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:46 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb ze ook allemaal, ze roeleren!
worstelen nog welquote:Op maandag 15 januari 2007 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup!. vanavond maar 'even' seizoen 2 doorworstelen
.
Ah, dan gaat het niet lukken, niet genoeg uren in een dagquote:Op maandag 15 januari 2007 11:56 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
worstelen nog wel
seizoen 2 is best lang, seizoen 1 had iets van 16 afleveringen, seizoen 2 geloof iets van 65 ofzo
Klikkerdeklikquote:Op maandag 15 januari 2007 11:59 schreef Armageddon het volgende:
Doe mij eens een link naar die box!
True, en ik heb het opgehaald en het klopt allemaal dus laten opsturen is ook een goede optiequote:Op maandag 15 januari 2007 12:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Zo te zien kent hij ook TPG-post
Mwa... Bij een frans toetsenbord heb je natuurlijk de azerty layout.quote:
Heel gaafjens!quote:Op maandag 15 januari 2007 11:35 schreef jogy het volgende:
.
Goedemorgen trouwens.
Laat ik daar nou pal naas werken.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Klikkerdeklik
Hij haalt ze uit China. En er zit een hele bak met art in en een sleutelhanger
. Je moet het alleen wel op halen op Station Delft zuid bij een puisterige Chinees genaamd Fang
.
quote:Op maandag 15 januari 2007 12:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Klikkerdeklik
Hij haalt ze uit China. En er zit een hele bak met art in en een sleutelhanger
. Je moet het alleen wel op halen op Station Delft zuid bij een puisterige Chinees genaamd Fang
.
Delft Zuid... Mennnnn.. Moet gelijk aan dat poepnummer "Diemen Zuid" denken van D-Men (Lange Schwanz en Baas Borft).quote:Op maandag 15 januari 2007 12:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Delft Zuid.![]()
Zou het die surfdude zijn?![]()
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/045627.html
Delft Zuid is het nieuwe zwartquote:Op maandag 15 januari 2007 13:09 schreef Armageddon het volgende:
Delft Zuid gaat het helemaal worden in 2007.
Ow, en hier wel melden he?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn squashmaat heeft afgelopen week op 31-jarige leeftijd zijn debuut gemaakt in de eredivisie van het squash. Over doorstroming van jong talent gesproken.
Hij werd compleet weggespeeld op de baan. Bijna geen punt gemaakt. Zijn commentaar in de lokale krant: 'Het niveau viel me nog mee.'
Ik ga naar de Dominicaanse mens!quote:Op maandag 15 januari 2007 13:25 schreef miss_bleu het volgende:ooooow begint hier eindelijk lekker koud te worden ga ik lekker de zon opzoeken
Mennn... Ik zal dus weer moeten verhuizen dit jaar?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:09 schreef Armageddon het volgende:
Delft Zuid gaat het helemaal worden in 2007.
Niet het nieuwe rood?quote:
LoLz...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Mijn squashmaat heeft afgelopen week op 31-jarige leeftijd zijn debuut gemaakt in de eredivisie van het squash. Over doorstroming van jong talent gesproken.
Hij werd compleet weggespeeld op de baan. Bijna geen punt gemaakt. Zijn commentaar in de lokale krant: 'Het niveau viel me nog mee.'
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga naar de Dominicaanse mens!![]()
In sydney is het vandaag 29 gradenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik naar kenia en het is daar nu lekker 24 graden
Vandaag in Punta Cana 27 °Cquote:Op maandag 15 januari 2007 13:39 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ik naar kenia en het is daar nu lekker 24 graden
Dat heb jij weer.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:47 schreef GI het volgende:
Vanmorgen bij breukelen 10 °C
Bridget is tenminste nog een lekker wijfquote:Op maandag 15 januari 2007 14:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zat gisteravond te zappen en toen zag ik Gordon op tv. Kreeg spontaan zin om iemand op zijn bek te rammen. Ik dacht dat ik dat alleen had bij Bridget.
Nee.quote:Op maandag 15 januari 2007 14:13 schreef Ripley het volgende:
Bridget is tenminste nog een lekker wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |