Wacht even tot Natasia weg is dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:17 schreef Leandra het volgende:
Kunnen ze morgen geen joints krijgen ofzo en dan Truth or Dare spelen...
Oh is dat het....... ik dacht alquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Na 10 baco's gaat het toch nog vrij goed moet ik zeggen
Wat ben je aan het doen dan???quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:20 schreef scanman01 het volgende:
Na 10 baco's gaat het toch nog vrij goed moet ik zeggen
Proberen een verslag te maken van het truth or Dare spel voor de mensen die het morgen allemaal nalezenquote:
Ik denk...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:16 schreef scanman01 het volgende:
Nena aan Sylvia: "Waar heb je het meest spijt van hier in het huis"
Sylvia: "Dat ik iets heb gedaan waarvan ik niet achter stond. Als je heel goed nadenkt weet je wat ik bedoel want toen was ik niet mezelf"
De anderen weten wat ze bedoelt. Ik niet.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:26 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "als je eruit bent, wil je een keer met me naar de bioscoop dan? "
Brian en Nathanael, maar ik heb al een verslagje in het update topic geplaatstquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie mag er naar de musical?
Heb ff geen zin om terug te lezen....
Is inderdaad al meerdere keren besproken, vooral in combinatie met haar ontstellende gebrek aan zelfstandigheid.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:16 schreef MCR4480 het volgende:
Mischien dat het al wel een keer is gezegd, maar er word maar gezeikt over natasia en haar kinderen, maar welke ouder laat haar dochter van 15 samenwonen in hamburg/brussel.
Simpel. Ilona natuurlijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:30 schreef snetje het volgende:
uhwwwwwwwww mag ik ook ff meedoen met de truth or dare !!! aan :
john de Mol : wie kick jij het er snelst eruit
1: Ilona
2: Nena
3 :Huub
ah okay bedanktquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Is inderdaad al meerdere keren besproken, vooral in combinatie met haar ontstellende gebrek aan zelfstandigheid.
De algemene conclusie hier is zo'n beetje dat ze een moeilijk kind was (van school getrapt en zo) en dat haar ouders waarschijnlijk al lang blij waren dat ze een vaste vriend had met een dak boven zijn hoofd, een goed inkomen en een serieuze carriere.
"Alles beter dan crackhoer worden" zo iets zullen de ouders wel gedacht hebben.
Zelf zei Nena een keer dat ze altijd van plan was geweest om met 16 het huis uit te zijn, en dat ze veel erger terecht had kunnen komen.
Mooi om te zienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:29 schreef Missy_1974 het volgende:
leuk om te zien dit gewoon even ontspannen en lekker lachenzouden ze vaker moeten doen, maar denk dat nena het groepje nog wel vaker zal opzoeken
Ouders die denken dat het bedje gespreidt is voor hun golddiggende dochtertje wat met haar puberale geilige uitstraling toch maar mooi een beroepsvoetballer aan de haak heeft geslagen.....zulke oudersquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:16 schreef MCR4480 het volgende:
Mischien dat het al wel een keer is gezegd, maar er word maar gezeikt over natasia en haar kinderen, maar welke ouder laat haar dochter van 15 samenwonen in hamburg/brussel.
Uit dit lijstje is het Nena.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:30 schreef snetje het volgende:
uhwwwwwwwww mag ik ook ff meedoen met de truth or dare !!! aan :
john de Mol : wie kick jij het er snelst eruit
1: Ilona
2: Nena
3 :Huub
Zeker weten. Dit is geheel vrij van branie... van opschepperij enzo. Heerlijk deze 4 bij elkaar. Met 1 van de anderen 4 erbij was het onmogelijk geweest.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi om te zienGewoon ff ongedwongen en zonder spanning, gewoon ff fun hebben en alle problemen ff vergeten
beetje jammer dat ze niet doorhebben gehad dat het niet goed zou gaan met die carriere, ajax-anderlecht-hsv-agovv.....dat is niks meer dan een gemiddeld loon kan ik je vertellenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:33 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ouders die denken dat het bedje gespreidt is voor hun golddiggende dochtertje wat met haar puberale geilige uitstraling toch maar mooi een beroepsvoetballer aan de haak heeft geslagen.....zulke ouders![]()
![]()
zeker wetenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker weten. Dit is geheel vrij van branie... van opschepperij enzo. Heerlijk deze 4 bij elkaar. Met 1 van de anderen 4 erbij was het onmogelijk geweest.
Ja tuurlijk, dat preutse ding heeft voor nog geen 1 sex-moment gezorgd in DGK.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Uit dit lijstje is het Nena.
Tnx.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian en Nathanael, maar ik heb al een verslagje in het update topic geplaatst![]()
en waarom kwam jij niet door de screening dan???quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:36 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat preutse ding heeft voor nog geen 1 sex-moment gezorgd in DGK.....
De twee meiden die uitgekozen werden toen ik meedeed aan de screening waren minstens 2 x mooier dan Nena, en volwassener, en minder nep......
![]()
Ja precies.....maar op haar 15e zag het er nog veelbelovend uit allemaal, natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:36 schreef MCR4480 het volgende:
[..]
beetje jammer dat ze niet doorhebben gehad dat het niet goed zou gaan met die carriere, ajax-anderlecht-hsv-agovv.....dat is niks meer dan een gemiddeld loon kan ik je vertellen
Ik zou die drang ook hebben omdat je dan in het spel zit, weet ook niet waarom maar ergens heb je dan toch de neiging om wat meer je grenzen te verleggen en open te zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:40 schreef scanman01 het volgende:
Toch heel opvallend dat mensen die Truth or Dare spelen ook echt opeens de drang voelen om de waargeid te vertellen. Alsof je dan echt niet meer mag liegen ofzo
tsja, je zult het nooit weten, het is mij wel duidelijk dat ze hem mist, ze heeft het er vaak over, en die jongen heeft die zus laatst gebeld dat hij weer een keer met haar wou spreken * voor het brian incident`nummer 2.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:40 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja precies.....maar op haar 15e zag het er nog veelbelovend uit allemaal, natuurlijk.
Ik vraag me ook af hoe die relatie uitgegaan is, door een teleurgestelde Nena, vanwege te weinig geld, of dat die gozer haar net zo zat is als ik in de derde week al begon te worden.....![]()
ze heeft buikpijn, dus de menstruatie zal er wel binnen 2 dagen zijn.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 02:40 schreef MCR4480 het volgende:
ohw trouwens wat is er ooit gebeurd met die vermeende zwangerschap van nena?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |