Je hebt het zelf in de hand gewerkt door zo'n bashtopic open te laten en zelfs te stimuleren. Sorry hoor, als je dat soort dingen voorkomt, heb je geen last van me.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde verhaal. Als jullie je gelijk niet krijgen gaan jullie hier lopen zeiken en als SCH zijn gelijk niet krijgt is het exact hetzelfde. Hoe dan ook komt het verwijt neer op iets totalitairs wat SK, Chewie en ik dan zouden zijn.
het verhaal was weer zo voorspelbaar. SCH bleef maar doorjengelen totdat het topic daadwerkelijk door meneer verziekt was en nu zijn we weer op dit punt beland. Dat is de zoveelste naaistreek van onze ncrgay-sjoernalist.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
SCH heeft hier niks mee te maken...
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
het verhaal was weer zo voorspelbaar. SCH bleef maar doorjengelen totdat het topic daadwerkelijk door meneer verziekt was en nu zijn we weer op dit punt beland. Dat is de zoveelste naaistreek van onze ncrgay-sjoernalist.
Heyquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:32 schreef PJORourke het volgende:
[..]
SCH heeft hier niks mee te maken... scroll maar ff naar boven...
quote:"Je bent vrij, kom terug als je er zin in hebt, gedraag je, maar wees je zelf. Kusje, Yvonne Tante H."
Nee, is allebei sneu.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Nogmaals: jij vindt dat erger dan iemand die H**l Hitler zegt?![]()
Beetje kleuters demoniseren jijquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:37 schreef popolon het volgende:
't Lijk hier soms echt wel een kleuterklas.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:27 schreef Sidekick het volgende:
Mensen, zometeen ben ik wel slapen he. <insert advies om morgenochtend geen ban te ontvangen>
Ik snap hem niet, wordt Sidekick geband?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:41 schreef Aoristus het volgende:
Dit vond ik niet eens zo'n slechte:
[..]
Ik denk dat het een zeldzaam geval is van 'op twee oren liggen'. Mocht er anders worden beslist, dan is er altijd nog het algemene feedback..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, wordt Sidekick geband?
Die retro-kwezel van het antifokforumpje haalt de morgenstond niet hoor, wees maar niet ongerustquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:42 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat het een zeldzaam geval is van 'op twee oren liggen'. Mocht er anders worden beslist, dan is er altijd nog het algemene feedback..
okquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Die retro-kwezel van het antifokforumpje haalt de morgenstond niet hoor, wees maar niet ongerust![]()
Ja rightquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Gelukkig heb ik mij tenminste niet in hoeven likken bij Debby en Yfokke. Ik werd gesmeekt om terug te komen:
[..]
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:40 schreef yvonne het volgende:
Waarom moest ik opeens hier aan denken?
Zure kut slecht voor snor?
quote:ps. afscheren kan niet, ik heb het 'nodig' voor mijn werk (politie)
Nee. Dat we posts in POL-FB niet weghalen wil niet zeggen dat het getolereerd wordt. De betreffende users weten dat ook wel. POL-FB is in dat opzicht een apart eilandje, maar het is geen vrijhaven.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een vraagje nog: is het normaal iemand voor NSB'er uit te maken?
HAHAHAHAquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Pleur maar dicht:
Wilders zocht steun bij extreem rechts
Done.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:57 schreef EchtGaaf het volgende:
Pleur maar dicht:
Wilders zocht steun bij extreem rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |