Jij hebt ook wel een hele mooie aparte naamquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn eigen naam is in alleen in 1995 1 keer voor een meisje gegeven.
Whahaha, ik ben gelukkig niet de enige aartsnieuwsgierige hier!quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:54 schreef livelink het volgende:
Ja, dan zit er niks anders op dan dat een zoon zijn favoriete jongensnaam krijgt en een dochter jouw favoriete meisjesnaam![]()
En die twee namen die nu afgebrand zijn kun je dan toch wel alvast noemen![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:16 schreef livelink het volgende:
Flauw hoor, het wordt nu echt zo'n raadseltopic. Eerst al de naam van Vivi, dan de jongensnaam van Brighteyes (misschien kan je wel alvast de beginletter geven, BE?) en dan ook nog jullie namen.
En het erge is dat ik dus echt jongensnamen in heb zitten tikken of ze misschien toch op wonderbaarlijke wijze op het rijtje van BE's naam uitkomen. En ik weet dus nu dat de jongensnaam van BE geen Marijn, Merijn, Melis of Nathan is. Daarna heb ik het opgegeven. Maar met een beginletter ga ik vrolijk weer verder zoeken, hoor.
ik vermoed dat dat ten dele ook wel invoerfoutjes zijn.quote:Op donderdag 25 januari 2007 21:53 schreef livelink het volgende:
Ik vind het altijd zo grappig om dan jouw meisjesnaam te zoeken als jongensnaam en vice versa.
Zo kom ik er achter dat er toch 26 meisjes met de naam Job rond moeten lopen en 3 jongens met de naam Katja.
en dat BigBrother babietje dan, was die niet net zo genoemd?quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Fons was het populairste in 1993 met 35 keer.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:40 schreef Vivi het volgende:
[..]
http://www.babyinfo.nl/fun/namen/namenteller.asp
Totdat je 'm zonder trema intypt...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:25 schreef Rottdog het volgende:
Volgens die site is de naam Zoë toch eigenlijk heel uniek![]()
Maar met andere schrijfwijze wel vaker... Tenminste, als je jou naam zo uitpreekt als ik denkquote:Op donderdag 25 januari 2007 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Oh vast wel. Maar het gaat hier om meer dan een trema'tje.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:22 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar met andere schrijfwijze wel vaker... Tenminste, als je jou naam zo uitpreekt als ik denk
Gijs vind ik wel iets hebben, en Anne/Anna vind ik ook mooiquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:25 schreef Smoezie het volgende:
Teun is leuk. Gijs past ook leuk bij Fons. Vind ik dan
Of Iris en Fons!
Of of of of eh.... Anne en Fons vind ik ook schattig klinken.
Jari Litmanen voetbalt inderdaad al een tijdje niet meer in Nederland... maar nog wel in Zweden!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:31 schreef jellyrose het volgende:
...
Vroegah wilde ik een eventueel zoontje altijd Jari noemen, die is sinds 2003 niet meer voorgekomen volgens die site.. maar ja Jari Litmanen voetbalt ook al een tijdje niet meer natuurlijk![]()
...
Noli wint!quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:30 schreef Noli. het volgende:
Fons en Lieve
Fons en Gustaaf (Fons en Guus)
Gust hadden we al eens aan gedacht maar ik ken een Gust en dat is een flapdrol. Maar Guus zou dan idd ook wel kunnen.quote:
Verkleinnamen vind ik niks, ze worden nl ooit groot....quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:36 schreef snoopy het volgende:
Of Guusje voor een meisje
Fien, daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:44 schreef MarjoleinA het volgende:
Ik kwam net de namen Olle en Fien tegen
Chachi natuurlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:16 schreef Bass-Miss het volgende:
Weet iemand hier een leuke naam die bij de naam Fons zou passen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |