Nee, een paar dorpen verder. Misschien is de hele NH kust wel vergeven van Engelenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:43 schreef Rewimo het volgende:
Engel is een naam die je in Zandvoort heel veel hoortWeet niet of Macka daar ook op doelt
Dan denk ik: hé, een kleur... sorryquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:22 schreef Smoezie het volgende:
Wat vinden jullie van de naam 'Lila' voor een meisje?
Gewoon als in de kleur?
Ik heb dat altijd in mijn hoofd gehad als naam voor een dochter, maar het valt me op dat die naam haast nooit gekozen wordt. Heb ik dan echt zo'n wansmaak?
Eén van de zoons van Michiel de Ruyter heette Engel (17e eeuw).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:56 schreef Macka66 het volgende:
Engel is een typische jongensnaam. Komt veel voor in de vissersplaats waar ik op de lagere school zat.
Verschrikkelikj. Voor het kind, vind ik dan. Zo iemand groeit op, moet als volwassene gaan solliciteren e.d. met zo'n naam. Opzich is de <klank> van die naam ok natuurliljk. Maar de connotatie....my god, hoe kun je als ouder je kind dit aandoen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En die dochter heet inderdaad Elvis.
Zo heette de dochter van Wiebe en Eva in 'Hertenkamp'...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:22 schreef Smoezie het volgende:
Wat vinden jullie van de naam 'Lila' voor een meisje?
Gewoon als in de kleur?
Ik heb dat altijd in mijn hoofd gehad als naam voor een dochter, maar het valt me op dat die naam haast nooit gekozen wordt. Heb ik dan echt zo'n wansmaak?
Die Indigo (want ik denk dat wij dezelfde kennen) wordt meestal Indy genoemd. Dat klinkt dan weer heel anders, vind ik.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:47 schreef anneja het volgende:
Ik ken wel een Indigo (jongen), dat vind ik op zich niet lelijk maar ik zou mijn kind zo niet noemen. Lila vind ik niet mooi.
De dochter van Kate Moss heet ook Lilaquote:Op maandag 15 januari 2007 14:54 schreef Principessa het volgende:
[..]
Zo heette de dochter van Wiebe en Eva in 'Hertenkamp'...![]()
Zijn/haar ouders waren dol op Scrabble?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |