hehe a la Eveline zeg maar...? Ik ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:38 schreef crohntje het volgende:
Ik snap Ilona's zenuwtrek wel. Ik zou binnen een week al een maagzweer hebben als ik in dat huis zat.
Zei nena dat of Brian tegen Nena?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:49 schreef noekje het volgende:
Nena, je doet alsof ik troep ben en je chanteert me.
Ze gaan bellen of de duo`s gebroken mogen worden, en daarna discusseren ze verderquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:50 schreef bosb het volgende:
graag even een beetje begrijpbare updates hier, want mijn (en vele anderen) streams zijn dood.
Ze zijn er nog niet uit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:50 schreef bosb het volgende:
graag even een beetje begrijpbare updates hier, want mijn (en vele anderen) streams zijn dood.
Wel fijn dat hij nog even aan joep denkt. De rest stond al bijna op volgens mij...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:53 schreef scanman01 het volgende:
Bart: "Jopie Tegenstem moet ook nog wat zeggen" 9doelende op Huub)
Beeld is niet weg geweest.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
Hebben jullie inmiddels al beeld?
Heel matig. heb 1 stream aanstaan en dan doet ie t een beetje, de gesrekken zijn zeg maar net te volgen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:54 schreef noekje het volgende:
Hebben jullie inmiddels al beeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |