Vrees het ergste ja.....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:38 schreef farceman het volgende:
Weet bijna zeker dat er nog gewoon een koppel gaat, zo laf zijn ze wel
Dat gaan ze niet volhouden en de rest zal ze beide gaan negeren denk ik.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:40 schreef farceman het volgende:
.NL en Brian is nieuw koppel in crime
Ja en dus doet die 12 uur er ook helemaal niet toe.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:41 schreef bosb het volgende:
Natasia wist dus al in DECEMBER wat er allemaal speelde en wanner. Dan had ze het volgens mij zelfs via de post op kunnen lossen of weet ik veel wat, en dan is er nu opeens de hele dag enorme paniek en moet iedereen haar knuffelen en medelijden hebben. Takkewijf
.NL is daar te intelligent voor, die heeft Brian allang door...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:40 schreef farceman het volgende:
.NL en Brian is nieuw koppel in crime
Mijn streams klappen er spontaan uit.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:45 schreef Lieve het volgende:
Nasty zit weer met haar dikke kont vol op de bank de bewoners vet doof te krijsen. Moest ik weer mijn boxen op geluidsniveau 0 zetten
Ik ook!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben slecht: ik geniet dat de ruzie eindelijk niet tussen de rest en huub/syl is![]()
Hier hetzelfde......quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mijn streams klappen er spontaan uit.
Net nu het spannend word.
Bedankt slabek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |