andersom... daarna herhaalde Huub hetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Huub zegt per ongeluk "lieve schat" tegen Bart.![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:55 schreef Peter6000 het volgende:
Bart zegt per ongeluk "lieve schat" tegen Huub.![]()
huub ook hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:58 schreef tipsch het volgende:
wreed! ligt Sylvia de 12 uur aanvraag dwars van Natasia?
Sylvia en Huub.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:58 schreef tipsch het volgende:
wreed! ligt Sylvia de 12 uur aanvraag dwars van Natasia?
Zei Huub eerst lieve schat dan?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:57 schreef bitwizard het volgende:
[..]
andersom... daarna herhaalde Huub het
Ze hebben ook helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Sylvia en Huub.
Omdat die alleen dood of ziekte een plausibele reden vinden.
Het praatje van Natasia is nu dusdanig dat je bijna geen nee kàn zeggen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:00 schreef BONG4002 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat sylvia toch overstag gaat en Natasia 12uur weggeeft waarop Huub natuurlijk niet Sylvia kan blokken en wel mee moet gaan....
Dan zal Natasia het wel zo gaan regelen met de productie dat ze iig een uurtje of wat volledig privé mag pratenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:01 schreef bunnyma het volgende:
Bij 12 uur is toch altijd 'n camera bij?
En Wilgo wil echt niet met 'n camera spreken.
Ze heeft al geregeld dat er in dit geval niet de hele tijd een camera/zender bij zal zijn. Er zal dus wel goedmaaksex zijn. Al kan ik met niet voostellen dat wilgo dat daarop kan.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:01 schreef bunnyma het volgende:
Bij 12 uur is toch altijd 'n camera bij?
En Wilgo wil echt niet met 'n camera spreken.
Boeiend.....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:02 schreef F04 het volgende:
Tvp weer
ze is al meer dan een maand op de hoogte van dit alles..... en volgens mij had ze die 12 uur ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:04 schreef BONG4002 het volgende:
Ik moet er toch wél bij zeggen dat Natasia zeer rustig blijft onder alles
Ik hoor net dat zij dat al geregeld heeft en dat de camera's er niet bij zullen zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zal Natasia het wel zo gaan regelen met de productie dat ze iig een uurtje of wat volledig privé mag praten
Ze willen Natasia niet kwijtraken in DGK, daarom komen ze haar wensen tegemoedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef farceman het volgende:
De DGK_REDACTIE moet eens standvastig blijven en zorgen dat er nog iets transparants bij zit.
En dus ook Natasia niet zonder camera met Wigo laten praten
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik hoor net dat zij dat al geregeld heeft en dat de camera's er niet bij zullen zijn.
hehehequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
MMM MMMM MMMM dood en doodziek zijn niet de enige voor mij....
Pin je er maar niet op vast, die gaat echt niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:05 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia "als we er nu niet uitkomen, dan ga ik zondag naar huis dat staat vast"
ERFGENAAM! ERFGENAAM !quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:07 schreef Sonique het volgende:
Als DGK een uitzondering gaan maken voor Natasia, kap ik met kijken.
Serieus. Dan zou Natasia voor de zoveelste keer een uitzonderingspositie krijgen.
Kan je ook niet maken, zeker niet na het hele 'nichtje met kanker' verhaal van Nena, waar het absoluut niet toegestaan zou zijn zonder camera's.
Ik ga steeds meer denken dat orrogantie een verkeerd woord is om op Natasia te plakken. Ze lijdt wereklijk aan egocentrische grootsheidwaanzin!
En dat is niet grappig bedoelt...
![]()
Dat zeg ik, egocentrische grootsheidswaanzin.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
Natasia nog steeds ziende blind en horende doof, ze neemt het H&S nog steeds kwalijk dat ze die 12 uur niet krijgt omdat ze denkt dat ze in die 12 uur de boel thuis wel even zou kunnen sussen![]()
0 (er is namelijk een drooglegging die pas afloopt op maandag 15 januari)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:20 schreef crohntje het volgende:
Hoeveel drank heeft Nathanael al op?
er is gisteren wijn gedronken ......quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
0 (er is namelijk een drooglegging die pas afloopt op maandag 15 januari)
Hier no problems, mss ligt het aan je provider? Als je de reguliere Talpa/TIEN streams gebruikt via de gelijknamige site moet het goed gaanquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:22 schreef crohntje het volgende:
Kl**e streams!
Dat was de enige uitzondering ivm Guido en de wijn-workshopquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:22 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
er is gisteren wijn gedronken ......
Dat was vanwege het diner..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:22 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
er is gisteren wijn gedronken ......
Ik vrees het ook niet....maargoed, zondag is nog betrekkelijk ver weg, wie weet wat er nog kan gebeuren/veranderenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:23 schreef Danny het volgende:
ik ga zo me nest in. Euthenasia gaat het huis toch niet verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |