Da's jammer van SIgames, blijkt dat er veelvuldig met kaarten wordt gestrooid (gele en rode) en dat blessures (te) vaak voorkomen.. als het goed is, gingen ze daar een patch voor maken (of hebben ze al gedaan...)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:38 schreef -Mo- het volgende:
Heb mijn FC Zwolle savegame maar weer opgepakt, weet alweer waarom ik er mee was gekapt. Mijn enige 2 goede spelers zijn voor máánden uitgeschakeld.
Gelukkig bij mij ook ja.. nog 55 miljoen overquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:06 schreef AminBen het volgende:
Transferdedline voorbij. Geen gekloot met de centjes meer![]()
44K hierquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gelukkig bij mij ook ja.. nog 55 miljoen over![]()
Gheghe... mijn startbudget was al 47,5 miljoen...quote:
Ach ja, de beste stuurlui staan aan walquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:08 schreef Mr-Sander het volgende:
Die vriend van me is echt slechtVerliest met RBC met 3-1 van Terrana, wint met 2-1 van Ajax Amateurs en verliest van Sandenhousen (Deutsche amateurs) ofzo met 1-0
Ajax jeugd al aan gedacht?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:29 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb de oefenwedstrijden erop zitten met Dag & Red. Ik heb 1 speler kunnen huren, namelijk Ross Gaynor, een 18 jarige Ierse spits.
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07025/RossGaynor.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Iemand nog een idee voor een goede centrale verdediger, huren of kopen. Ik heb 30K en een loonbuget van maximaal 1.800 p/w.
In het begin van een game of zat je al verder in de game?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:37 schreef jna het volgende:
SInds wanneer is LA galaxy een satellietclub van Chelsea?
Is al aan het begin zoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
In het begin van een game of zat je al verder in de game?
Atalanta Bergamo..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is al aan het begin zo
Iemand nog een leuk teampje voor mij?![]()
Heb nu Griekenland - Italie - Engeland - Nederland - Spanje geselecteerd (alle divisies)
Die is goed op dreefquote:
Ga je Billy Jones verkopen? Hij is een héld! Mokoena is een bekende tip, maar ik weet niet of hij al een permit krijgtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die is goed op dreef
Ben game begonnen met Crewe Alexandra (League One)
Veel aankopen gedaan, waaronder Luizinho 70K (VVV-Venlo), Robert Molenaar 1K (RBC Roosendaal), Gilles de Bilde 1K (Willebroek), Chima Onyeike gratis en een talent als linkermiddenvelder... Nog even een groot talent verkopen (wilde niet meer spelen) en dan weer 575K innen
... Iemand nog suggesties?
http://i1.tinypic.com/2yowy7r.jpg
Budget: 635K
![]()
Jones is verkocht, wilde niet onder mijn bewind spelen..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga je Billy Jones verkopen? Hij is een héld! Mokoena is een bekende tip, maar ik weet niet of hij al een permit krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |