quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:24 schreef Lieve het volgende:
Boer bart blurpt modder. Ach gossie
Schijn ophouden? Voor mij al een hele tijd niet meer hoor......quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:25 schreef Sonique het volgende:
Brian is gewoon dom...
AL die tijd heeft hij de schein op kunnen houden, maar nu valt brian totaal door de mand.
NL maakt hier gretig gebruik van...
Brian is de volgende exit.
Damn.... en dan had ik dit nog gemist....... hij had Nena echt willen prostitueren voor de kaartjesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:11 schreef schizolientje het volgende:
ff bijgelezen maar hetvolgende vn de talpa ite mistte ik in de verslagen, gemist op de streams?
Brian wil seks met Nena
Brian doet Nena in de gameroom een oneerbaar voorstel. De Antilliaan gunt Nena en Natasia namelijk wel het musicalbezoek als hij seks mag hebben met Nena. De blonde schone weet niet wat ze hoort: “Dit meen je toch niet Brian. Ik voel me wel heel goedkoop zo!” De dames schateren het uit, maar Brian lijkt serieus: “Ja, die kaarten zijn ook wel wat waard!” De Landsmeerse wil best een compromis sluiten: “Ik ga douchen en jij mag jezelf trekken!”
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:23 schreef Gigageil het volgende:
Nasty-Ass voelt goed dat ze de pleures kan krijgen van iedereen nu ze weg gaat.....
Brian wou Nena neuken, voor die Musical.....dus m.a,w Nena je bent een goedkoop hoertje.....![]()
![]()
En niet te weinig ook....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
pfffffffffff Boer Bart; Je moet met meer volume praten..."
Wat een kloothommel is hij ook, arogante bal
Lig dubbel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:26 schreef Kinga het volgende:
Weer herrie in de tent.
Hij weet alle diepterecords te overtreffen.....Wat een ongelooflijke PSYCHO!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.... en dan had ik dit nog gemist....... hij had Nena echt willen prostitueren voor de kaartjes![]()
Ja, hij is z'n koffers al aan het pakken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:29 schreef Sonique het volgende:
Is Bart al weg?
Dit zei hij wel, maar als je de context niet plaatst krijg je een TOTAAL vertekend beeld.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
pfffffffffff Boer Bart; Je moet met meer volume praten..."
Wat een kloothommel is hij ook, arogante bal
Kijken hoe Bartje reageert als hij hoort dat vriendje Brian Nena oneerbare voorstellen doet.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:28 schreef Black_king het volgende:
[..]
Hij weet alle diepterecords te overtreffen.....Wat een ongelooflijke PSYCHO!![]()
Ja, en Brian idem dito.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zou NL dan toch een verkapte leernicht zijn die stiekem wél naar die musical wil?
Verkaptquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:31 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zou NL dan toch een verkapte leernicht zijn die stiekem wél naar die musical wil?
Volgens mij heeft ze heel lang heel weinig gehad. Eigenlijk behoorlijk jammer. Eigenlijk..... gun ik hen het nog het meest. Voor zowel Ilona als voor Sylvia.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:31 schreef Gigageil het volgende:
Zenuwtrekje na zenuwtrekje na zenuwtrekje na zenuwtrekje......Ilona is wel een zenuwpees hoor.....![]()
Eens!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:35 schreef kleinzusje het volgende:
Huubje zonde: laat de anderen nou eens vechten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |