Jepquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat zit Ilona toch altijd met haar bek te trekken......heeft ze een zenuwtrekje of zo?![]()
Ja beetje gilles de la tourette achtig he. Ik heb ook het idee dat het erger geworden isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Wat zit Ilona toch altijd met haar bek te trekken......heeft ze een zenuwtrekje of zo?![]()
Wilgo houdt misschien wél van de kindjes!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:55 schreef beco het volgende:
Wat een egoistische nepper is die Natas.
Advies aan Wilgo: terugbellen en zeggen dat ze in DGK mag blijven. En vervolgens RENNEN !!!!
xtc verslavingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:13 schreef Gigageil het volgende:
Ik let nooit zo op haar, niet intressant genoeg, maar als ik kijk zie ik zenuwtrekjes, een oude kop voor een vrouw van 45, en hoor ik steeds de stopwoordjes "lekker" , "mooi" , "gezellig" , "fijn" en "leuk"quote:
je vergeet "is ook zo" "is ook zo" "is ook zo" "is ook zo" "is ook zo" "is ook zo"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik let nooit zo op haar, niet intressant genoeg, maar als ik kijk zie ik zenuwtrekjes, een oude kop voor een vrouw van 45, en hoor ik steeds de stopwoordjes "lekker" , "mooi" , "gezellig" , "fijn" en "leuk"
![]()
Het is niet te hopen dat ze de vloek-versie heeft want dan zit ze binnen een uur in de negatieve cijfers qua contactpuntenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:15 schreef jessie het volgende:
Ja beetje gilles de la tourette achtig he.
Die gaat zeker niet nee....ze heeft in principe tot zondag maar ik kan helaas niet geloven dat ze echt gaat vertrekken...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat aapje gaat niet. Want ze is niet qaan het pakken...
Daar komt het idd op neerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat Wilgo telefonisch aan Natasia heeft meegedeeld dat ze eruit moet, en dat het anders over is tussen hun?
Ik denk het wel!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat Wilgo telefonisch aan Natasia heeft meegedeeld dat ze eruit moet, en dat het anders over is tussen hun?
Dat zal een gespartel geven!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb liever 10000x liever Janine in het huis dan us aapie
Moeten we dat gekrijs ook nog mee maken als ze naar die musical mag.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia wacht op een gesprekje (met achter) die ze na de stemming van vanavond over de musical gaat krijgen
Nasty kan maandag gewoon een kaartje kopen, dus die valt af.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:27 schreef BONG4002 het volgende:
Natasia wacht op een gesprekje (met achter) die ze na de stemming van vanavond over de musical gaat krijgen
Ik denk dat je beter kan wachten tot pasen en pinksteren op één dag gaan vallenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:32 schreef Miraaa het volgende:
Zit ik helemaal klaar.[afbeelding], om naar een inpakkende Nasty te kijken......moet ik wachten tot zondag...[afbeelding]
Het is de LAATSTE voorstellingquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:33 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Nasty kan maandag gewoon een kaartje kopen, dus die valt af.[afbeelding]
Owwwww 1 malig op 15 januari was dat toch.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter kan wachten tot pasen en pinksteren op één dag gaan vallen
Ja daarom....quote:
eh.... van BB 6 : vrouw, zwart, smetvrees, krijsen, krijsen, krijsen, en ik, ik, ik, ik, ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef spookvrouw het volgende:
Hoi allen,
Ik probeer van een dag bij te lezen, jullie gaan als een speer.
De grote zwarte dreigert is nog niet weg? Shit
Wie is Janine?
* spookvrouw gaat verder lezen
Een BB6 bewoonsterquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef spookvrouw het volgende:
Hoi allen,
Wie is Janine?
Janine was iemand uit BB6, niet relevant verder.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef spookvrouw het volgende:
Hoi allen,
Wie is Janine?
ik vergeet nogquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:37 schreef avonne het volgende:
[..]
eh.... van BB 6 : vrouw, zwart, smetvrees, krijsen, krijsen, krijsen, en ik, ik, ik, ik, ik
Nee, dat zwarte monster dat haar kinderen al een half jaar laat stikken schijnt er nog te zijn en zo nu en dan komt er misselijkmakende schaterlach uit dat gore smoel...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:36 schreef spookvrouw het volgende:
Ze hoeft er niet eens bonje om te maken, wat ik las op de Talpasite, is dat niemand eigenlijk moeite doet haar tegen te houden (itt die situatie met Bart).quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:46 schreef snetje het volgende:
ik snap eigenlijk niet waarom ze niet wacht tot de volgende ontslagrondeals ze een beetje slim is gaat ze met iedereen goed bonje maken ....zo ook met bart en brian .........hoppa wordt ze er wel uitgestemd en dat scheeld 10.000....toch ....
oh nee ...natasia en slim ...neen dus![]()
Vreemdquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:49 schreef rooie3 het volgende:
Er zijn geheimen aan de gang.
Sylvia schreef iets op voor Natasia.
En die is nu naar beneden.
waar niemand nu mag komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |