Daarom juist.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
VreemdSchrijven als communicatiemiddel naar andere bewoners is knetterverboden lijkt me
Het zijn me een stel boefjes daar!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
VreemdSchrijven als communicatiemiddel naar andere bewoners is knetterverboden lijkt me
Ráre gang van zakenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Daarom juist.
de gordijnen moesten ook ineens dicht.
En toen fluisterde ze iets tegen Bart.
Misschien kan hij een nieuwe bewoner worden, dat zal leuk vuurwerk geven als ze er beiden zittenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Misschien word Wilgo effe de slaapkamer ingeloosd.![]()
@DGK_REDACTIE: Lees je mee?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:56 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Misschien kan hij een nieuwe bewoner worden, dat zal leuk vuurwerk geven als ze er beiden zitten![]()
Sorry, ik lig dubbel, en ik weet niet waarom...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:54 schreef mrSPLIFFY het volgende:
sorry mensen, heb de gehele dag gewerkt... is er nog post geweest?
Niet spel en werkelijkheid door elkaar halen. Ik vind dat bart de laatste dagen tegenover de rest (dus ook huub en syl) heel normaal doet. Als het op dit soort duidelijke spelmomenten aankomt blijft hij echter zijn doel nastreven, en dat is winnen en alleen overblijven.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:06 schreef Lieve het volgende:
Bart is een rasschoft! Werkelijk. van welke normen en waarden stamt die drol af??????
Tuurlijk wel, die kaartjes liggen er. Ze zullen zo wel iets anders bedenken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:11 schreef Darklight het volgende:
Dan gaat er dus niemand
Ik haal niets door elkaar ,pesten, lomp zijn en een botte lompe boer zijn is geen spelletje. Er zijn grenzen en die worden stelselmatig overtreden. Dat zijn de grenzen van het normale gezonde verstand en fatsoen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:08 schreef bosb het volgende:
[..]
Niet spel en werkelijkheid door elkaar halen. Ik vind dat bart de laatste dagen tegenover de rest (dus ook huub en syl) heel normaal doet. Als het op dit soort duidelijke spelmomenten aankomt blijft hij echter zijn doel nastreven, en dat is winnen en alleen overblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |