abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48369032
quote:
Op zondag 15 april 2007 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
Wat mij betreft krijgen ze de kans zich te bewijzen; te bewijzen dat het werkt. Zoniet? Dan zijn het oplichters en dienen ze gestraft te worden
Ze hebben niets strafbaars gedaan. Het kost ze alleen maar geld...
pi_48369308
In de update wordt in ieder geval gemeld dat ze publieke demonstraties van hun vinding in juli dit jaar in Londen gaan houden. En er wordt nog steeds stug volgehouden dat de techniek werkt.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_48410347
quote:
Op maandag 16 april 2007 01:17 schreef onemangang het volgende:
In de update wordt in ieder geval gemeld dat ze publieke demonstraties van hun vinding in juli dit jaar in Londen gaan houden. En er wordt nog steeds stug volgehouden dat de techniek werkt.
Ergens begin ik nu wel benieuwd te worden. Kan niet geloven dat het werkt.
pi_48410952
quote:
Tsja het zal niet de eerste keer zijn dat de datum waarop ze daadwerkelijk met iets concreets komen weer vrolijk een stuk vooruit wordt geschoven. Ik blijf toch erg sceptisch tegenover dit soort geheimzinnigheid. De gemiddelde wetenschapper of ingenieur wil bij een dergelijke ontdekking dolgraag iets publiceren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_48412867
quote:
Stug liegen of ontkennen is voor veel mensen geen probleem, de bewijzen daarvoor liggen zelfs op fok voor het oprapen. Ik geloof pas dat het werkt als ik het zie.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 25 mei 2007 @ 14:52:03 #156
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49764862
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 11:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tsja het zal niet de eerste keer zijn dat de datum waarop ze daadwerkelijk met iets concreets komen weer vrolijk een stuk vooruit wordt geschoven. Ik blijf toch erg sceptisch tegenover dit soort geheimzinnigheid. De gemiddelde wetenschapper of ingenieur wil bij een dergelijke ontdekking dolgraag iets publiceren.
Ze moeten eerst de patenten veilig stellen volgens mij en ze hebben in the economist volgens mij een pagina-grote uitdaging laten zetten naar de wetenschappelijke wereld om een sollicitatie in te sturen om het te controleren. Er zijn nu voor zover ik weet 22 wetenschappers uitgenodigd om het daadwerkelijk onder de loep te nemen. Het spreekt wel voor hen dat ze een verleden hebben met inovatieve ideeën en ze hebben dus wel een naam hoog te houden.

Uiteraard ben ik ook pas helemaal overtuigd als ze het laten zien.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_49768699
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 14:52 schreef jogy het volgende:

[..]

Ze moeten eerst de patenten veilig stellen volgens mij en ze hebben in the economist volgens mij een pagina-grote uitdaging laten zetten naar de wetenschappelijke wereld om een sollicitatie in te sturen om het te controleren. Er zijn nu voor zover ik weet 22 wetenschappers uitgenodigd om het daadwerkelijk onder de loep te nemen. Het spreekt wel voor hen dat ze een verleden hebben met inovatieve ideeën en ze hebben dus wel een naam hoog te houden.

Uiteraard ben ik ook pas helemaal overtuigd als ze het laten zien.
Innovatieve ideeën zijn één ding. Bewijzen dat een van de elementaire wetten uit de fysica niet klopt is nog iets heel anders. Helemaal gezien de consequenties die dit zou hebben. Totdat ik serieus bewijs zie, blijft free energy voor mij net zoiets als lood in goud veranderen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_49768985
quote:
"We put in a small amount of mechanical energy and we get a large amount out ... but until this thing is validated by science we won't be doing anything commercial with it," he said.
zo hoort het.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:48:57 #159
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49769041
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Innovatieve ideeën zijn één ding. Bewijzen dat een van de elementaire wetten uit de fysica niet klopt is nog iets heel anders. Helemaal gezien de consequenties die dit zou hebben. Totdat ik serieus bewijs zie, blijft free energy voor mij net zoiets als lood in goud veranderen.
Ze zochten er ook niet naar, ze waren bezig met een verbeterde energieconversie met windmolens en kwamen erachter dat de efficientie boven de 100% uit kwam en zijn ermee verder gegaan. Het punt is dat het bedrijf al gezond en gewaardeerd was voor ze met deze bewering kwamen. En met het hele gedoe van quantumzooi kan je volgens mij uiteindelijk zonder de wet van behoud van energie te breken electrische energie opwekken. Aangezien er ook een theorie is dat in quantum elk deeltje de potentie heeft van een supernova ofzo? Tijd geleden dat ik het gelezen heb hoor dus pin me er niet op vast . En we zien het wel natuurlijk, de tijd zal het leren .
Vrijheid
pi_49769129
en anders is het een hoax, blunder en een faillissement.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 16:56:26 #161
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_49769292
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:51 schreef SlimShady het volgende:
Precies, dat zie ik ze dus niet doen.
Vrijheid
  vrijdag 25 mei 2007 @ 17:10:30 #162
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_49769575
Als er iets is dat meer energie afgeeft dan wat erin gestopt wordt, dan is het niet mechanisch. Mechanische dingen zijn inefficiënt: er is overal wel wrijving waardoor energie verloren gaat.

Als ze iets vinden dan is het waarschijnlijk door geknoei met elektromagnetische velden/straling e.d. misschien met een apparaat dat een bewegend magnetisch veld accellereert met de energie die uit dat veld onttrokken wordt of zoiets.

Zou Nikola Tesla het wel geweten hebben?
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef jogy het volgende:

[..]

...
Aangezien er ook een theorie is dat in quantum elk deeltje de potentie heeft van een supernova ofzo?
...
Dat zou mooi zijn... een elektrische auto laten rijden op 1 knoopcel en er dan gewoon 150 kW uit trekken. (= zo'n 200 pk?)

[ Bericht 34% gewijzigd door DemonRage op 25-05-2007 17:15:39 ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 25 mei 2007 @ 18:16:46 #163
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_49771293
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:51 schreef SlimShady het volgende:
Of een marketing stunt, geintje, wereldnieuws, blije aandeel houders.
pi_49772552
Eén ding lijkt me uitgesloten: het is niet zo dat ze er zelf niet in geloven; met deze publiciteit zouden ze hun bedrijf finaal de grond in richten mocht het een hoax blijken te zijn. Ik hoop alleen niet dat het ding werkt en dat wetenschappers er geen verklaring voor kunnen vinden, want dan is de kans klein dat het ooit naar buiten komt.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 20:44:53 #165
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_49774995
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Monolith het volgende:

Da's volgens mij meer om aandacht te trekken. Ik denk niet dat er een natuurwet zal worden omzeild als dat ding werkt, er zal eerder iets nieuws worden ontdekt qua energie en hoe het werkt.
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  dinsdag 5 juni 2007 @ 16:55:04 #166
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_50131901
Is de revolutie al begonnen..?
zzz
  dinsdag 5 juni 2007 @ 17:05:06 #167
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_50132232
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 16:55 schreef L.Denninger het volgende:
Is de revolutie al begonnen..?
  dinsdag 5 juni 2007 @ 18:58:58 #168
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50135839
Zo langzamerhand zou er toch meer nieuws moeten zijn hadden ze gezegd?

Of zou het toch geldklopperij zijn...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50136366
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo langzamerhand zou er toch meer nieuws moeten zijn hadden ze gezegd?

Of zou het toch geldklopperij zijn...
Nee hoor, ze hebben gezegd dat ze in juli een life demonstratie zouden gaan geven. Dus niets aan de hand, nog even geduld hebben.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:53:05 #170
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_50138118
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:12 schreef onemangang het volgende:

[..]

Nee hoor, ze hebben gezegd dat ze in juli een life demonstratie zouden gaan geven. Dus niets aan de hand, nog even geduld hebben.
En dat geduld hebben we toch al zo'n 1300 jaar
quote:
About the 700s Bavaria, the magic wheel or magnet wheel, was basically a wagon wheel that spun by itself. Magnets with lead plates on their backs were affixed to the wheel, like the seats on a Ferris Wheel. Each magnet was attracted to a magnet affixed to the base on the ground. The lead allegedly blocked attraction as each magnet passes by it, so the wheel would keep moving for a time before friction stopped it.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:01:49 #171
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50138507
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:12 schreef onemangang het volgende:

[..]

Oh, ik heb alle geduld van de wereld hoor. .
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:07:57 #172
156009 sakeh
http://www.all-about.tv/
pi_50138747
Still waiting ^^
  dinsdag 5 juni 2007 @ 21:49:03 #173
102127 Hallulama
Energy Must Flow
pi_50143322
*roffel*
O, ye Fountains, Meadows, Hills, and Groves
  woensdag 6 juni 2007 @ 10:33:14 #174
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_50155378
* L.Denninger flikkert alvast al z'n oplaadbare batterijen weg...

en snel maar even die ouderwetse benzine-auto verkopen nu ik er nog geld voor kan krijgen !
zzz
pi_50156065
Ach, het zal echt niet zo boeiend zijn, het is nog geeneens op het nieuws geweest, dus zal wel loslopen weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')