Ze hebben niets strafbaars gedaan. Het kost ze alleen maar geld...quote:Op zondag 15 april 2007 23:00 schreef MaGNeT het volgende:
Wat mij betreft krijgen ze de kans zich te bewijzen; te bewijzen dat het werkt. Zoniet? Dan zijn het oplichters en dienen ze gestraft te worden
quote:Op maandag 16 april 2007 01:17 schreef onemangang het volgende:
In de update wordt in ieder geval gemeld dat ze publieke demonstraties van hun vinding in juli dit jaar in Londen gaan houden. En er wordt nog steeds stug volgehouden dat de techniek werkt.
Tsja het zal niet de eerste keer zijn dat de datum waarop ze daadwerkelijk met iets concreets komen weer vrolijk een stuk vooruit wordt geschoven. Ik blijf toch erg sceptisch tegenover dit soort geheimzinnigheid. De gemiddelde wetenschapper of ingenieur wil bij een dergelijke ontdekking dolgraag iets publiceren.quote:Op maandag 16 april 2007 01:17 schreef onemangang het volgende:
In de update wordt in ieder geval gemeld dat ze publieke demonstraties van hun vinding in juli dit jaar in Londen gaan houden. En er wordt nog steeds stug volgehouden dat de techniek werkt.
Stug liegen of ontkennen is voor veel mensen geen probleem, de bewijzen daarvoor liggen zelfs op fok voor het oprapen. Ik geloof pas dat het werkt als ik het zie.quote:Op maandag 16 april 2007 01:17 schreef onemangang het volgende:
Ze moeten eerst de patenten veilig stellen volgens mij en ze hebben in the economist volgens mij een pagina-grote uitdaging laten zetten naar de wetenschappelijke wereld om een sollicitatie in te sturen om het te controleren. Er zijn nu voor zover ik weet 22 wetenschappers uitgenodigd om het daadwerkelijk onder de loep te nemen. Het spreekt wel voor hen dat ze een verleden hebben met inovatieve ideeën en ze hebben dus wel een naam hoog te houden.quote:Op dinsdag 17 april 2007 11:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tsja het zal niet de eerste keer zijn dat de datum waarop ze daadwerkelijk met iets concreets komen weer vrolijk een stuk vooruit wordt geschoven. Ik blijf toch erg sceptisch tegenover dit soort geheimzinnigheid. De gemiddelde wetenschapper of ingenieur wil bij een dergelijke ontdekking dolgraag iets publiceren.
Innovatieve ideeën zijn één ding. Bewijzen dat een van de elementaire wetten uit de fysica niet klopt is nog iets heel anders. Helemaal gezien de consequenties die dit zou hebben. Totdat ik serieus bewijs zie, blijft free energy voor mij net zoiets als lood in goud veranderen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze moeten eerst de patenten veilig stellen volgens mij en ze hebben in the economist volgens mij een pagina-grote uitdaging laten zetten naar de wetenschappelijke wereld om een sollicitatie in te sturen om het te controleren. Er zijn nu voor zover ik weet 22 wetenschappers uitgenodigd om het daadwerkelijk onder de loep te nemen. Het spreekt wel voor hen dat ze een verleden hebben met inovatieve ideeën en ze hebben dus wel een naam hoog te houden.
Uiteraard ben ik ook pas helemaal overtuigd als ze het laten zien.
zo hoort het.quote:"We put in a small amount of mechanical energy and we get a large amount out ... but until this thing is validated by science we won't be doing anything commercial with it," he said.
Ze zochten er ook niet naar, ze waren bezig met een verbeterde energieconversie met windmolens en kwamen erachter dat de efficientie boven de 100% uit kwam en zijn ermee verder gegaan. Het punt is dat het bedrijf al gezond en gewaardeerd was voor ze met deze bewering kwamen. En met het hele gedoe van quantumzooi kan je volgens mij uiteindelijk zonder de wet van behoud van energie te breken electrische energie opwekken. Aangezien er ook een theorie is dat in quantum elk deeltje de potentie heeft van een supernova ofzo? Tijd geleden dat ik het gelezen heb hoor dus pin me er niet op vastquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Innovatieve ideeën zijn één ding. Bewijzen dat een van de elementaire wetten uit de fysica niet klopt is nog iets heel anders. Helemaal gezien de consequenties die dit zou hebben. Totdat ik serieus bewijs zie, blijft free energy voor mij net zoiets als lood in goud veranderen.
Precies, dat zie ik ze dus niet doen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:51 schreef SlimShady het volgende:
en anders is het een hoax, blunder en een faillissement.
Dat zou mooi zijn... een elektrische auto laten rijden op 1 knoopcel en er dan gewoon 150 kW uit trekken. (= zo'n 200 pk?)quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:48 schreef jogy het volgende:
[..]
...
Aangezien er ook een theorie is dat in quantum elk deeltje de potentie heeft van een supernova ofzo?
...
Of een marketing stunt, geintje, wereldnieuws, blije aandeel houders.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:51 schreef SlimShady het volgende:
en anders is het een hoax, blunder en een faillissement.
Da's volgens mij meer om aandacht te trekken. Ik denk niet dat er een natuurwet zal worden omzeild als dat ding werkt, er zal eerder iets nieuws worden ontdekt qua energie en hoe het werkt.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Monolith het volgende:
Innovatieve ideeën zijn één ding. Bewijzen dat een van de elementaire wetten uit de fysica niet klopt is nog iets heel anders. Helemaal gezien de consequenties die dit zou hebben. Totdat ik serieus bewijs zie, blijft free energy voor mij net zoiets als lood in goud veranderen.
Nee hoor, ze hebben gezegd dat ze in juli een life demonstratie zouden gaan geven. Dus niets aan de hand, nog even geduld hebben.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo langzamerhand zou er toch meer nieuws moeten zijn hadden ze gezegd?![]()
Of zou het toch geldklopperij zijn...![]()
En dat geduld hebben we toch al zo'n 1300 jaarquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:12 schreef onemangang het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben gezegd dat ze in juli een life demonstratie zouden gaan geven. Dus niets aan de hand, nog even geduld hebben.
quote:About the 700s Bavaria, the magic wheel or magnet wheel, was basically a wagon wheel that spun by itself. Magnets with lead plates on their backs were affixed to the wheel, like the seats on a Ferris Wheel. Each magnet was attracted to a magnet affixed to the base on the ground. The lead allegedly blocked attraction as each magnet passes by it, so the wheel would keep moving for a time before friction stopped it.
Oh, ik heb alle geduld van de wereld hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:12 schreef onemangang het volgende:
[..]
Nee hoor, ze hebben gezegd dat ze in juli een life demonstratie zouden gaan geven. Dus niets aan de hand, nog even geduld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |