das dus wat ik paar weken geleden bedoelde.. predictablequote:Op donderdag 1 februari 2007 22:18 schreef Jajong het volgende:
KO, KO, TKO.
zou het stupidity zijn, of zou der meer achter zitten..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 03:35 schreef Jajong het volgende:
Nou boys, bij de weigh-ins woog Lutter 2 pond te zwaar, en kreeg 2 uur om die 2 pond kwijt te raken.. Dit is 'em niet gelukt.. Main Event is nu een 3rnd. Non-title fight..
Kanker Lutter, noob.
Technisch gezien is UFC vandaagquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:14 schreef BB_Koning het volgende:
Verdorie, ik dacht dat vandaag ufc 67 was, zomaar ben ik gaan kijken of er al filmpjes gepost zijn![]()
Familei of niet, hell no dak zondag vroeg opstaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:43 schreef RenzoBrad het volgende:
moet morgen eerst eind vd ochtend naar mn opa's toe, "verplichte" familiebezoekjes![]()
Idd, ga lekker op zwart. Bij de tracker valt het wel mee, maar sherdog is onvermijdelijk als het gaat om spoilers en ook mijn revolutiontt zitten genoeg users bij die wat spoilen (zelfs bij de comments, dus die lees ik van te voren nooit).quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:44 schreef Jajong het volgende:
Ik kom gewoon niet op FOK! /Sherdog/MMAWeekly tot dat ik alles heb gezien meestal, anders word ik toch per ongeluk gespoiled vaak.
Malle jongen, kijk naar stats in fotoboekquote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:34 schreef Dacide het volgende:
wat moet jij met het lichaam van een dame? Je bent toch gay?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister ook voor het eerst de 2e match tussen Hughes and BJ Penn gezien. WOWWW
Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
Hele leuke pvv met prima card en ookal ging het zoals voorspeld ik heb me erg vermaakt!!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |