Heren, laten we het idd vooral gezellig houden hier. Natuurlijk zijn wij MMA fans niet allemaal van hetzelfde niveau. Iedereen was eens een rookie
![]()
De een weet nou eenmaal wat meer dan de ander.
Over arrogantie... de meeste vechters hebben we een beetje arrogantie, maar zoals gezegd respect voor de tegenstander is er ook vaak. Dat mag ook best. CroCop en GSP zijn dan goede voorbeelden. Fedor daarentegen respecteert iedereen en heb ik nog nooit arrogant zien doen. Zelfs toen hij Mark Coleman voor de tweede keer versloeg (met name op Mark's domein, het worstelen, de manier waarop vind ik nog steeds bijzonder. Waarom ging Coleman zo laag elke keer en gebruikte hij niet wat meer 'upperbody wrestling'?) zei hij een paar keer "Sorry...". Ik bedoel, het is een gevecht en jij bent #1 Fedor
Fedor wordt eigenlijk niet zoveel besproken omdat hij gewoon de champ is. Er is weinig te bespreken, hij wint toch elk gevecht
![]()
Persoonlijk had ik verwacht dat Coleman hem de vorige keer wat meer tegenstand zou geven, maar dat viel bitter tegen
Het mooiste van Fyodor vind ik nog wel dat hij bij het vechten denkt aan de tijd dat hij arm was en zijn familie weinig te eten had. Hij ziet zijn tegenstander als iemand die hem terug naar de tijd wil sturen...
De rust die hij uitstraalt, de klasse, de strategie die hij aanpast t.o.v. zijn tegenstanders, zijn genadeloze Ground 'n Pound, ik kan nog wel even doorgaan maar Fedor is gewoon DE kampioen