Veels te koud gekquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:57 schreef Suijk het volgende:
Straks weer naar de voetbal. Ray komt ook rellen vanavond?
2 minuutjes fietsen. In welk gedeelte woon jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Veels te koud gek.
Hoe ver woon je trouwens van Omni af?
Aan de hoge vaart, Verzetswijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
2 minuutjes fietsen. In welk gedeelte woon jij eigenlijk?
Bij de NS?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:18 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Aansluiting weer gemist
Wat een KUTverbinding terug, zou een klachtenbrief helpen?
Wordt dat verrekte stadion nou nog steeds uitgebreid met winkels enzo? (maar who the fuck gaat er nou naar Velsen Zuid om te winkelen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:08 schreef borisz het volgende:
Telstar speelt ook thuis, ben er al een hele tijd niet meer geweest. Al is de vraag of we volgend jaar nog betaald voetbal spelen![]()
volgens mij niet in Velsen Zuid valt niet te winkelen dan moet je toch echt naar Haarlem of beverwijk. in IJmuiden is ook niet veel.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wordt dat verrekte stadion nou nog steeds uitgebreid met winkels enzo? (maar who the fuck gaat er nou naar Velsen Zuid om te winkelen?) Naja, eindelijk maar weer een keer winnen vanavond?
@ Franky
Nee maar, je gaat er ook niet heen als er winkels komen in de hoofdtribune daar... (Dat was toch het plan? Of waren het kantoren?)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:13 schreef borisz het volgende:
[..]
volgens mij niet in Velsen Zuid valt niet te winkelen dan moet je toch echt naar Haarlem of beverwijk. in IJmuiden is ook niet veel.![]()
Ik heb geen idee, volgens mij wilden ze Telstar naar Zeewijk halen. en daar een nieuw stadion neer te zetten maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee maar, je gaat er ook niet heen als er winkels komen in de hoofdtribune daar... (Dat was toch het plan? Of waren het kantoren?)
Telstar in Zeewijk?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, volgens mij wilden ze Telstar naar Zeewijk halen. en daar een nieuw stadion neer te zetten maar daar heb ik nooit meer iets van gehoord.
Ik weet wel dat Haarlem over een paar jaar een nieuw voetbalstadion heeft.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Telstar in Zeewijk?Vast leuk tussen al die flats
dankjequote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:27 schreef popolon het volgende:
Hey appelsieneman: Het grote MCSA / MCSE topic
Mwah alleen als Ajax speelt is het niet erg. en als het normale bedrijfsleven aan de gang is. Ik ken er ook mensen die er wonen die woont dan om in een 'blanke' buurt maar die wil s'avonds het liefst niet weg.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog nooit is er iemand levend teruggekomen uit Zeewijk...
(Amsterdam Zuid-Oost is toch nog niet zo erg? Dacht zelf eerder West ofzo...)
Dat heeft toch bijna iedereen in Amsterdam?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Mwah alleen als Ajax speelt is het niet erg. en als het normale bedrijfsleven aan de gang is. Ik ken er ook mensen die er wonen die woont dan om in een 'blanke' buurt maar die wil s'avonds het liefst niet weg.
het is de 3de club uit de provinciequote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat heeft toch bijna iedereen in Amsterdam?![]()
Nouja goed, hopen dat Telstar kan overleven... Tis toch een klein stukje cultuur hier in de regio...
Volendamquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:40 schreef borisz het volgende:
[..]
het is de 3de club uit de provincie![]()
Darten is net afgelopenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:59 schreef appelsientje het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens tv ga kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |