Ik zou willen dat ik dat kon. Lijkt me heerlijk.quote:Op maandag 15 januari 2007 08:49 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Niemand kan voor jou bepalen of dat zwak of slim was. Jij wil graag roken en dat heeft blijkbaar de drang om te stoppen overwonnen. Aan de ene kant is dat een zwaktebod, je geeft toe aan een verslaving. Aan de andere kant, lekker belangrijk als je af en toe rookt. Waarom doe je geen gulden middenweg zoals ik. Gewoon heel af en toe een sigaretje, gewoon ter ontspanning en voor het lekkere net als alcohol.
Alleen zal ik je wel gelijk vertellen dat het lastig is om niet door te slaan naar verslaafd worden aan roken.
Ik heb periodes gehad dat ik meer en meer begon te roken, zorgen dat je dat in de gaten krijgt en houdt en je kunt mooi een balans creeeren.
dat gedoe is juist sfeerverhogend moet je maar denkenquote:Op maandag 15 januari 2007 09:20 schreef nokwanda het volgende:
@ metro.. waterpijp. Heb ik ook een. Is wel een heel karwij om die aan de gan te krijgen. Gedoe met kooltjes en zo. Maar is wel zo. Heeft ook veel meer dat sociale aspect. En die tabak is ook veeel minder schadelijk.
werken?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:10 schreef Marietje_34 het volgende:
Wat een rust hier. Waar is iedereen?
Zoute sticks en nibbits. en heeel veel broodjes met lekkers. En vanochtend een heel fout ontbijt... een mac menu. Erg toch.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:01 schreef draculettetje het volgende:
mogguh allemaal (snel typen anders is het al middag)
Ik heb vandaag thuisgewerkt! ha ha wel grappig, werk meegekregen en het is mooi op tijd af, al op de mail naar de baas.
@ DV het is idd jou keus! jij hebt en bepaald zelf jou redenen om met roken te beginnen en / of stoppen
@ nok wat leuk en goed dat EW het zo leuk heeft gedaan en nu maar afwachten op de uitslag!
en ook voor jou wbt het roken, mooi toch als je het op deze manier al zoveel beter volhoudt!
ik dacht trouwens dat het zoute sticks waren![]()
shit net niet gehaald middag allemaal!
da's geen redenquote:
was ook 1 malig, kon nergens op mn werk " veilig" zittenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Ha DraakjeFijn dat je thuis kan werken!
@ Metro: het is hier idd ook stralend weer. Gisteren ook al
Tis kut en het blijft kut. maar op mijn werk heb ik er minder last van. Vreemd omdat hier bijna iedereen rookt.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's geen redenBen ook op mijn werk
![]()
Hoe is het met jou en het niet roken vandaag?
een heel menu.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
was ook 1 malig, kon nergens op mn werk " veilig" zitten![]()
ha ha nok een mac menu als in heeel menu of als een macmenu als je begrijpt wat ik bedoel?
stiekem vind ik dat ontbijt wel lekker maar heb besloten echt te moeten minderen weer
weer gezond eten! vanavond sajoer boontjes enn morgen wokken staat op het programma
Misschien omdat je geestelijk toch meer met je werk bezig bent dan het niet mogen rokenquote:Op maandag 15 januari 2007 13:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tis kut en het blijft kut. maar op mijn werk heb ik er minder last van. Vreemd omdat hier bijna iedereen rookt.
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 15 januari 2007 13:40 schreef Metro2005 het volgende:
misschien is langzaam afbouwen ook wel beter dan in een keer stoppen.
Waarom niet?quote:Op maandag 15 januari 2007 14:01 schreef vamperotica het volgende:
Of eigenlijk niet maar ja
tis heus wel lekker!quote:Op maandag 15 januari 2007 14:19 schreef vamperotica het volgende:
Omdat het eigenlijk helemaaaal niet lekker is.... Maar toch trap ik er elke keer weer in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |