quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:06 schreef Miraaa het volgende:
Met die kinderen heb ik echt te doen, die zitten nu heerlijk relax bij een tante ( die wel voor ze klaarstaat) om vervolgens straks weer met een gefrustreerde moeder opgezadeld te worden.
Als ze al zo`n grote slabek tegen vreemden heeft, hoe groot is tie dan naar bekenden van haar.![]()
De tantes hadden er blijkbaar niet veel zin meer in, want de kinderen zitten nu bij een nicht. Tot de nicht er ook genoeg van heeft en ze bij een kennis terecht komen en uiteindelijk in een pleeggezin. Mark my words.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:06 schreef Miraaa het volgende:
Met die kinderen heb ik echt te doen, die zitten nu heerlijk relax bij een tante ( die wel voor ze klaarstaat) om vervolgens straks weer met een gefrustreerde moeder opgezadeld te worden.
Als ze al zo`n grote slabek tegen vreemden heeft, hoe groot is tie dan naar bekenden van haar.![]()
Oke, nicht.......verklaard meteen de uitspraak van vanmiddag waarom de kinderen van school gewisselt hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:13 schreef Tissik het volgende:
[..]
De tantes hadden er blijkbaar niet veel zin meer in, want de kinderen zitten nu bij een nicht. Tot de nicht er ook genoeg van heeft en ze bij een kennis terecht komen en uiteindelijk in een pleeggezin. Mark my words.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hwnngmw zit weer naar de blogs te speuren
"Kijk Bart, ik heb de copy (van mijn weblog) getopt"
[afbeelding]
Even later:
Krijg nou wat, er is ook een goudenbrain?
Natas:
Ik ben blij dat ik daar niet aan begonnen ben...
http://goudennatasia.web-log.nl
Geen idee of dat al plaatsgevonden heeft maar het feit dat zij denkt dat dat indrukwekkend zou zijn is natuurlijk wel humor van de bovenste plank.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:23 schreef Black_king het volgende:
Heeft Stijn of Frans nu al een gesprek gehad met Natas......? Ze zei eerder tegen Huub: Heb je gezien met wie ik een gesprek had daarnet ?
En dan te bedenken dat Wilgo voor ze zou zorgen zodat ze in hun eigen omgeving konden blijvenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:26 schreef Tissik het volgende:
De kinderen waren al van hun eigen school gehaald, toen ze naar de zussen gingen. Het zou me niets verbazen als er een tweede wissel is geweest nu ze bij de nicht zitten.
Nee joh, die is dr brieven aan t beantwoorden....... die brieven komen eerder thuis aan dan zij (en het is al vrijdag.....)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:30 schreef Danny het volgende:
is die teef nou nog niet weg??
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bron: Nu.nl 27 april 2012
Verwaarloosde villa afgebrand, bewoner weigert te vertrekken.
Van onze verslaggever: Eemnes
In een zwaar verwaarloosde villa, met verwilderde tuin is vannacht brand uit gebroken. De enige bewoner die er al jaren alleen woont weigert echter te vertrekken. Ze schreeuwde tegen onze fotograaf: Ik ga niet weg eer ik mijn buik en tietencorrectie heb gekregen! En ik wil mijn rijbewijs halen!! Ook de brandweer heeft na menige poging de vrouw uit het huis te krijgen de zaak maar gewoon laten afbranden.
De villa werd een aantal jaren geleden gebruikt voor televisie opnamen, echter die show is al jaren geleden gestopt.
Tevens is gebleken dat haarextenties slecht tegen hitte kunnen... Onze fotograaf kon nog net één foto nemen, voordat hij moest vluchten voor de woendende bewoner! "Ik maak je vet kapot!, als je me niet komt klaarmaken.. " Riep de bewoonster plots. Toen vluchte onze fotograaf snel .. de verdwaasde vrouw achterlatend tussen de smeulende resten.
[afbeelding]
En? heb je kaart nog gezien in het filmpje?quote:
Helaas niet. Mijn man heeft het ook geprobeerd (op zijn eigen pc)....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En? heb je kaart nog gezien in het filmpje?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
Dat mens staat intussen al wel weer een hele dag in het middelpunt.... ook hier op fok.
Waarschijnlijk de rest van zijn lichaamquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:44 schreef Flyduck het volgende:
bart heeft een gezwel op zijn arm...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de rest van zijn lichaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |