Die kan de bestellingen voor de menu's van februari al doorgeven hoor..... dan eet ze ook nog mee.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:10 schreef Llewella het volgende:
Natasia wil morgen zoute soep eten? Heej Natas; je zou toch absoluut nu naar huis gaan?
Maakt niet uit, ik hou dit toch niet zo lang vol als nastyquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:13 schreef Leandra het volgende:
Idd, er is altijd wel een sukkel die dr niet wegstemt.
Bij de psycholoog moet je gaan motiveren waarom je weg wilt...... lijkt me erg lastig voor Natasia.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:16 schreef happyme28 het volgende:
Ze moet toch zowiezo 24 uur bedenktijd nemen, maar er is nog geen psycholoog voor haar geregeld, dus dat is nog niet in gegaan. Ze willen haar niet kwijt en zij denkt (missschien wel terecht) dat Stijn nu Wilgo aan het ompraten is.
de pindasoep begint te werkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:10 schreef Leandra het volgende:
Sjezus wat ziet Nena eruit...... beetje te veel foundation die te licht is of is ze echt zo beroerd??
Als ze het maar wel laten zienquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij de psycholoog moet je gaan motiveren waarom je weg wilt...... lijkt me erg lastig voor Natasia.
Jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:20 schreef Brici het volgende:
wie is die gast die er nu is de fysio?
Mwah..... als ik zo'n lekkere fysio zou hebbenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef Day het volgende:
Waarom wordt er met het personeel gekust eigenlijk?
Als je in het dagelijks leven naar de fysio gaat, ga je daar toch ook niet mee zoenen?
als ik deze nou heel vaak aanklik, komt ie dan bovenaan te staan ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hwnngmw zit weer naar de blogs te speuren
"Kijk Bart, ik heb de copy (van mijn weblog) getopt"
[afbeelding]
Even later:
Krijg nou wat, er is ook een goudenbrain?
Natas:
Ik ben blij dat ik daar niet aan begonnen ben...
http://goudennatasia.web-log.nl
* Day pakt effe telefoon en belt vriend die ook fysio isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah..... als ik zo'n lekkere fysio zou hebben![]()
pssst zijn de aardappels al geschild?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:21 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja
En nee, voor zover ik weet staan de ex-bewoners nooit in 'de bladen'. Angelique een keer volgens mij toen ze zei dat ze ging scheiden en een rechtzaak tegen Talpa zou beginnen. Maar verder niet.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:29 schreef marky het volgende:
[..]
pssst zijn de aardappels al geschild?
Pindasoep staat kwa vettigheid gelijk aan een kop jus of een hele hemaworst.quote:
[Natasiamodus]quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:29 schreef marky het volgende:
pssst zijn de aardappels al geschild?
Gelijk heb je. ik mocht op een meeting niet eens aan je krulletjes zitten..."BLIJF VAN ME AF!!!!!"quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef Day het volgende:
Waarom wordt er met het personeel gekust eigenlijk?
Als je in het dagelijks leven naar de fysio gaat, ga je daar toch ook niet mee zoenen?
Nou Bart.. daar bereik je veel mee hoor... Veel kaartjes vóór Syl! ; -)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:35 schreef Miraaa het volgende:
Dit is wel leuk.![]()
Natasia wil wraak ( tien site )
Natasia leest de horoscopen van Nathanael en Bart voor. Maar dan opeens…wordt zij overvallen door een plan. “Hé, mocht ik besluiten te blijven, dan gooien we Sylvia compleet in haar isolement! Gaat dat lukken?”, roept de Miljonair dolenthousiast. Bart wuift het idee snel weg: “Je bereikt daar zo weinig mee.” Zoekt Natasia een uitdaging om tóch te blijven?
Normaal zou bart meteen ja zeggen......nu istie daar niet meer zo zeker van.![]()
Hoezo?? De ME komt met 3 teams om dr op te halen??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:44 schreef Flyduck het volgende:
ja alles lijkt erop dat natasia straks de villa gaat verlaten
Ik denk dat hij het geneuzel van een egocentrische tuttebel die haar relatie en de zorg voor haar kinderen zo op het spel zet gewoon zat is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:48 schreef Flyduck het volgende:
bart heeft volgens mij een pesthekel nu aan natasia...
Ik begrijp wel dat ze niet weg wil, maar ik heb er geen begrip voor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:55 schreef Flyduck het volgende:
ergens begrijp ik ook wel waarom natasia niet weg wil.
ze moet haar luxe luie leventje weer omruilen om luiers te wisselen en te werken...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bron: Nu.nl 27 april 2012
Verwaarloosde villa afgebrand, bewoner weigert te vertrekken.
Van onze verslaggever: Eemnes
In een zwaar verwaarloosde villa, met verwilderde tuin is vannacht brand uit gebroken. De enige bewoner die er al jaren alleen woont weigert echter te vertrekken. Ze schreeuwde tegen onze fotograaf: Ik ga niet weg eer ik mijn buik en tietencorrectie heb gekregen! En ik wil mijn rijbewijs halen!! Ook de brandweer heeft na menige poging de vrouw uit het huis te krijgen de zaak maar gewoon laten afbranden.
De villa werd een aantal jaren geleden gebruikt voor televisie opnamen, echter die show is al jaren geleden gestopt.
Tevens is gebleken dat haarextenties slecht tegen hitte kunnen... Onze fotograaf kon nog net één foto nemen, voordat hij moest vluchten voor de woendende bewoner! "Ik maak je vet kapot!, als je me niet komt klaarmaken.. " Riep de bewoonster plots. Toen vluchte onze fotograaf snel .. de verdwaasde vrouw achterlatend tussen de smeulende resten.
[afbeelding]
En helaas wordt dat weer minimaal een halve TV uitzending Natasia en haar drama van de dagquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
Dat mens staat intussen al wel weer een hele dag in het middelpunt.... ook hier op fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |