en vervolgens zegt Brian dat hij er vaak kwamquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:45 schreef HiDiHo het volgende:
Fok is de grootste fuk site volgens NL !
Dus het bijvoeglijk naamwoord "fokking" zal hij dan wel in positieve zin bedoelen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:50 schreef avonne het volgende:
[..]
en vervolgens zegt Brian dat hij er vaak kwam
Brian is een fokker![]()
Volgens mij wou die vriend een dag zijn zoontje hebben.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:04 schreef Meneermax het volgende:
De partner van NL: ik heb die jongen gesproken die jij gisteren hebt gesproken en het wordt geregeld.
Wat? Een hitman??
huh?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij wou die vriend een dag zijn zoontje hebben.
666-Hij wiens naam niet genoemd mag worden heeft dat wel nodig. Je moet wel behoorlijk wanhopig zijn om als man op deze manier voor je gezin te gaan providen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:14 schreef Meneermax het volgende:
sjeees, zo laag had ik nl nog niet ingeschat. Dat Hysterica haar kids aan vrienden 'leent', ja dat dan weer wel. Maar NL heeft dat geld toch niet nodig?
nope, blond van de kapper is blondt.... met de intelligentie die bij de schrijfwijze van dat blondt hoortquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:03 schreef Flyduck het volgende:
je bedoeld, je blond is wel van de kapper, toch?
Wat kun jij goed Spaans, LS!!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik snap niet dat Sylvia nog niet één keer een snauw in het Spaans heeft gegeven aan loverboy.
Volgens mij kent ze niet eens Spaans....
Want als je een loverboy zegt "Que tu, mentiroso, que piensas quien eres?""
Dan gaat Brian flippen
(jij leugenaar, wie denk je die je bent)
Tja...hij maakt wel een grapje tegen Lesley, maar hij meent het echt volgens mij. Hij sluit echt vrede met Huub omdat die populair is.....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:24 schreef snetje het volgende:
het is een WONDER !!! bart praat met huub![]()
Zou ik in een deuk liggen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:29 schreef Tomahawk39 het volgende:
ik weet het niet mar ik zie het nog gebeuren dat huub en bart naar de musical gaan
Dat zou me nix verbazen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:29 schreef Tomahawk39 het volgende:
ik weet het niet mar ik zie het nog gebeuren dat huub en bart naar de musical gaan
Ja?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zou ik in een deuk liggen.
En zou wel goed zijn.
de rest jaloers en hun kunnen iets naar elkaar toe groeien.
DGK redactie lezen jullie mee![]()
ik durf daar niet op te hopen, maar zou het geweldig vinden voor die kabouter en die loserquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:29 schreef Tomahawk39 het volgende:
Snetje,quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:24 schreef snetje het volgende:
het is een WONDER !!! bart praat met huub![]()
Ja maar er moeten drie stemmen zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:35 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja?Zij moeten stemmen hoor, niet wij
gaan we zelfquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja maar er moeten drie stemmen zijn.
Gaat ze nooit lukken.
Dus is dan zonde van de plekken.
![]()
Nee dat kan niet hoor.quote:
Voar Huubquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Snetje,
Wat had je in je brief geschreven, daar ben ik zo benieuwd naar!
Hij stopte gisteren omdat de koks er waren.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:52 schreef Fc_k het volgende:
Ja heb mijn kaartje niet voorbij horen komen
Die van mij is vandaag aangekomen als het goed is en ze hebben alleen brieven gekregen volgens mij.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:51 schreef Darklight het volgende:
Alle kaarten zijn er toch? Of komen er nog meer?
Dus madam rekt het tot de laatste minuut.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:52 schreef RTM1988 het volgende:
ze heeft tot zondag gekregen! anders gaat wilgo los!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:53 schreef snetje het volgende:
[..]
Voar Huub
Hoi mien jong .
Hier eem’ nen berigke van oen tante Snetje.
As eerste nen gluk in’n tuk !
Ik wol oe eem’ loaten weet’n dat tie ut hartstikke good doot mien jong.
Ook noam’s de rest van de familie dee ik gister’n nog heb sprök’n op’t intranet.
Ik heb hoard dat tie leuk metdoot met de deernkes zoas arobic ? met den ene Ilona en den Sylvia.
En dat ie nen goei’n deernke hebt vönd’n in Sylvia hool oe doar an vast en andersum ook want dan kuj’t ie leu ’t nog ver schopp’n .
Ik probeer ’t te volg’n via dat modern gedoo wat volgn’s mie intranet heet .
Oom Gait helpt mie doarbie en noe mok eerlk zegg’n dat oom Gait doar nich gelukkig van word. Moar ja ! Ie kent oom Gait wa den oale brombeer.
Ik zee dat d’r nen poar de oor’n luk kort an’n kop hebb’n zitt’n veural noa zoaterdag oamdt.
Veural den ene hef’n kop verkeerd stoan ie weet wal wee ik bedoel !
Ik dach geliek al noe he’w ’t schoap an’t driet’n bie hem denkt wie dan ook a-j botter op ’n kop hebt , maj nich in de zunne loop’n.
Meestal is he zo dikke as doezend man !
Miskien ist moar better om de kommende tied oet zien buurt te bliem’n.
No ! mien jong dit was nen kort berichtke van mie en ik kan oe vertell’n dat wie allemoal van oe hoalt ! en veural vül van oe geneet.
Loat oe’n kop nich döl moak’n ! ie bint nich allenig ! blief wie ie bint en doo’t heanig an !
Tante snetje……
allemaal hardop lezen graag![]()
letterlijk, die moet rénnen na de voorstelling!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus madam rekt het tot de laatste minuut.
Wil ook nog effe het beest mee pakken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |