quote:
post je nummer, dan sms ik jequote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:58 schreef Leandra het volgende:
Anyway.... hier zijn de aardappels ook niet geschild vandaag dus ehm..... wij zijn ff naar de Mac![]()
Nou maar hopen dat het strax niet weer 2 COS bijlezen wordt, maar mocht Natasia bij de psychologe of in de taxi komen te zitten..... dan hou ik me aanbevolen voor links naar fimpjes![]()
Mijn blond is niet van de kapperquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
post je nummer, dan sms ik je
je bedoeld, je blond is wel van de kapper, toch?quote:
ze zal wel blond zijn, laten we het daar op houdenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:03 schreef Flyduck het volgende:
[..]
je bedoeld, je blond is wel van de kapper, toch?
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:05 schreef dieenebart het volgende:
is ze al weg? Mijn taxi is zeker geweigerd aan de poort:(
Wie kan hier ff een grote joint in shoppen...quote:
Thxquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:09 schreef kleinzusje het volgende:
Wauw HiDiHo: mooie cap
ah, we zijn dus persona-non-grata geworden bij DGK begrijp ikquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, door de redactie/ achter/ snackbar/ de bok/ wasserette/ opperhoofd............................
Of te veel invloedquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, we zijn dus persona-non-grata geworden bij DGK begrijp ik
Dit is geen fake, dat weet ik zekerquote:
dit soort sites is en was off-limits voor de Miljonairsquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:17 schreef Danny het volgende:
[..]
ah, we zijn dus persona-non-grata geworden bij DGK begrijp ik
De taart is van Unlimited Deliciousquote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:13 schreef Lieve het volgende:
PS, die taart is toch gewoon van de Bijenkorf? Dacht ik? Zal wel een beloning zijn voor iedereen die Nasty eruit wil laten gaan. 666-HIJ wiens naam we niet noemen wil dat wel.
Er waren vandaag toch weer screenings.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Danny geef jij je eens op... hahaahhha
Kijken of je door de selectie komt... (Yvonne neemt je taken wel over)
En dat zou betekenen, dat ze de realiteit tegen komen. Zoals de streamers over ze denken. (En niet alleen op deze site)quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
dit soort sites is en was off-limits voor de MiljonairsAnders komen wij ze hier ook al tegen
![]()
Zou wel schrikken voor ze zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
dit soort sites is en was off-limits voor de MiljonairsAnders komen wij ze hier ook al tegen
![]()
Zolang het maar geen FOK!ker is.. Want zekere Kastanova en ondergetekende mocht niet het huis in, omdat we FOK!kers zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:29 schreef monique.t het volgende:
Het zou een stunt zijn als de redaktie nu druk bezig is met een nieuwe bewoner deze kan er meteen in als de taxi natasia komt halen
och, frontpage.fok.nl zal weinig kwaad kunnen lijkt me, net als games.fok.nl en sport.fok.nl om maar wat te noemen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
Mwoa, Priscella was ook FOK!ker en die kwam er ook in.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zolang het maar geen FOK!ker is.. Want zekere Kastanova en ondergetekende mocht niet het huis in, omdat we FOK!kers zijn.
Dat was tijdens BB ook al zo
Nee, jij wordt slapend rijk van de site....quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:33 schreef Danny het volgende:
[..]
och, frontpage.fok.nl zal weinig kwaad kunnen lijkt me, net als games.fok.nl en sport.fok.nl om maar wat te noemen.
Maar goed, kan er verder niet van wakker liggen hoor
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:10 schreef Flyduck het volgende:
[..]
Wie kan hier ff een grote joint in shoppen...
Jullie laten Nasty toch wel een beetje in haar sop gaarkoken, of niet ?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:22 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |