Maar ik vind het een beetje overdreven, als je daar omhoog zou kijken zou je zelfs een sterrenhemel kunnen zien, wat eigenlijk kleine ijs kristalletjes zouden zijn die zo schitteren.quote:Fantastic stories (supposedly believed as factual within fringe circles) have also circulated that Adolf Hitler and some of his followers escaped to hollow lands within the Earth after World War II via an entrance in Antarctica. (See also Hitler's supposed adherence to concave hollow-Earth ideas, below.)
leugens.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:52 schreef BasOne het volgende:
Na hier en daar wat gelezen te hebben klinkt de theorie over het onstaan van een 'holle' planeet wel aannemelijk.
Of dat met de aarde zo is, geen idee, zou kunnen, maar dan is het wel 1 van de grootste geheimen ooit.
Het wordt onaannemelijker om te geloven dat er zich een compleet andere beschaving aan de binnekant is.
Interesante materie, dat zeker
Vooral de verhalen van mensen die richting noordpool zijn gegaan en open water en warmte zones tegenkwamen.
Gat in de aarde? holle aarde? of geothermische opwarming?
Ook mijn eerste reactie, maar de theorien hierover kunnen wetenschappelijk ondersteund worden, op pag 1 van dit topic ergens in het midden staat een leuke link, van daaruit verder gaan googlen en je komt toch wat leuke dingen tegen die een 'hollow earth' theorie kunnen ondersteunen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:56 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
leugens.
met een holle aarde zou er geen zwaartekracht zijn, en zonder zwaartekracht zou er een aarde zijn.
interessant is het ook wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ook mijn eerste reactie, maar de theorien hierover kunnen wetenschappelijk ondersteund worden, op pag 1 van dit topic ergens in het midden staat een leuke link, van daaruit verder gaan googlen en je komt toch wat leuke dingen tegen die een 'hollow earth' theorie kunnen ondersteunen.
Zoals ik zei, interresante materie.
Erin geloven is een andere zaak.
Maar dat maakt het niet minder interesantquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:03 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
interessant is het ook wel.
er zijn ook wel dingen die het ondersteunen. maar niet genoeg, en veel meer dingen ondersteunen gewoon de niet-holle-aarde theorie
naar de noordpool? das vrijwel alleen maar zee, en veel ijs dat er ronddrijft.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:06 schreef BasOne het volgende:
[..]
Maar dat maakt het niet minder interesant
En ik kan het geen van 2en bewijzen, En ik ben een koukleum, dus als jij ff een vliegtuigje charterd en er even naartoe vliegt, paar fototjes maakt..
Er is een speciaal bashtopic voor je.quote:
Ahaa, zo ver jij weet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:12 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
naar de noordpool? das vrijwel alleen maar zee, en veel ijs dat er ronddrijft.
daar zit echt geen gat.
-enquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:15 schreef Laton het volgende:
Jezus, met zoveel mongolenen op aarde.. hoe hebben we ons ooit kunnen ontwikkelen
offtopicquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:19 schreef BasOne het volgende:
[..]
-en
Geen idee, er zijn er naar schatting ongeveer 10 miljoen die in Mongolië en delen van Rusland en China leven.
Ik denk dat hun hoogtepunt rond de tijd van Ghengis Khan was.
Hey ik was het niet die over Mongolen begon.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:30 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
offtopic![]()
ik heb ondertussen een ingang naar het midden van de aarde gevonden. [afbeelding]
ja, is wel bewezen. als je wilt stellen dat de aarde hol is, moet je de relativiteitstheorie en zwaartekrachttheorie gaan ontkrachtenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:39 schreef BasOne het volgende:
-is het bewezen dat de aarde massief is? nee
Relativiteitstheorie? En de mantel zou gewoon wat zwaarder kunnen zijn. Niet dat dat aannemelijk is, maar bewijs is er niet echt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ja, is wel bewezen. als je wilt stellen dat de aarde hol is, moet je de relativiteitstheorie en zwaartekrachttheorie gaan ontkrachten
dan heb je wel heel wat extra gewicht nodig in de mantel, daarom raakt het in de knel met de andere theorieënquote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:53 schreef proteus het volgende:
[..]
Relativiteitstheorie? En de mantel zou gewoon wat zwaarder kunnen zijn. Niet dat dat aannemelijk is, maar bewijs is er niet echt.
Wat heeft de relativiteitstheorie hiermee te maken? enlighten me.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
ja, is wel bewezen. als je wilt stellen dat de aarde hol is, moet je de relativiteitstheorie en zwaartekrachttheorie gaan ontkrachten
Lava.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:00 schreef BasOne het volgende:
[..]
Wat heeft de relativiteitstheorie hiermee te maken? enlighten me.
En als je de moeite neemt om de theorien hiermomtrend te lezen zal je merken dat het theoretisch mogelijk is, en wetenschappelijk bewezen is en kan worden.
Ik zeg niet dat ik hierin geloof, ik zeg wel dat het mogelijk is en dat het interesant is.
En zover ik weet, en kan vinden is er niemand die bewezen heeft dat de aarde massief is (ook niet dat de aarde hol is).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |