abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45286402
1. There is really no North or South Pole. Where they are supposed to exist, there are really wide openings to the hollow interior of the Earth.

2. Flying saucers come from the hollow interior of the Earth through these polar openings.

3. The hollow interior of the earth, warmed by its central sun (the source of Aurora Borealis), has an ideal subtropical climate of about '76 degrees in temperature, neither too hot nor too cold.

4. Arctic explorers found the temperature to rise as they travelled far north; they found more open seas; they found animals travelling north in winter, seeking food and warmth, when they should have gone south; they found the compass needle to assume a vertical position instead of a horizontal one and to become extremely eccentric; they saw tropical birds and more animal life the further north they went; they saw butterflies, mosquitoes and other insects in the extreme north, when they were not found until one is as far south as Alaska and Canada; they found the snow discolored by colored pollen and black dust, which became worse the further north they went. The only explanation is that this dust came from active volcanoes in the polar opening.

5. There is a large population inhabiting the inner concave surface of the Earth's crust, composing a civilization far in advance of our own in its scientific achievements, which. probably descended from the sunken continents of Lemuria. and Atlantis. Flying saucers are only one of their many achievements. It would be to our advantage to contact these Elder Brothers of the human race, learn from them and receive their advice and aid.

6. The existence of a polar opening and land beyond the Poles is probably known to the U.S. Navy, in whose employ Admiral Byrd made his two historic flights and which is probably a top international secret.

Zeg wie gelooft hierin?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 15:11:11 #2
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45286613
ik geloof er geen reet van
Ik vind het maar een kutverhaal
Signature.
pi_45286642
Die hebben lang moeten graven!
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_45288704
En de reden om dit geheim te houden is: "..." ?

Wat een bullshit

Kerstman bestaat ook zeker? Ik zou gewoon lekker die hol-bewoners (snap je hem? holle aarde > holbewoners, haha ) de schuld geven van het broeikas effect trouwens!
pi_45288910
Dus als ik een heel diep gat in de tuin graaf kom ik heul niet in China?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:30:05 #6
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_45289112
Misschien iets meer informatie om deze theorie te ondersteunen?
Burnt to the core but not broken
pi_45289506
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 16:24 schreef LudoSanders het volgende:
Uiteindelijk wel, mits je niet ontvoerd wordt door de shamballahs.
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:48:19 #8
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_45289510
dan moet je eens op Jan Lamprecht(zuid afrikaan) en hollow earth googlen

vb

http://www.v-j-enterprises.com/janhol.html#began
pi_45289981
De Andes is nergens 7000 meter hoog.
You realize that there's no point in doing anything if nobody's watching.
You wonder, if there had been a low turnout at the crucifixtion, would they have rescheduled?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:23:02 #10
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_45290483
En mensen hebben 3 koppen 10 benen en 10000 slagtanden en een groene huid.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_45290649
quote:
nee dan spuit er lava in je gezicht en kom je in de hemel oid
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:29:21 #12
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_45290687
Ik kwam echt niet meer bij toen ik die tekst las.

Hoe verlaren zij dan dat de Aarde bij elkaar gehouden wordt?
Ik zou zeggen, vanwege de grote massa van de niet-holle Aarde, die weer zorgt dat wij in zwaartekrachtveld zitten die ons aan de aarde 'geplakt' houdt. Ook de ontsnappingssnelheid van de Aarde geeft aan dat de grootte van het zwaartekrachtsveld van de aarde overeenkomt met die van een niet-holle aarde.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_45293327
Hollow Earth - Jan Lamprecht

Deze wetenschappelijke lezing gaat ook over een holle aarde die hij verklaart dmv seismologie. Niet dat hij beweert dat er een heel continent e.d. zit met wezentjes e.d., maar eerder dat door het ronddraaien van de aarde en de uitwaardse druk de aarde veel magma naar buiten heeft gegooid waardoor er holle ruimtes zijn ontstaan e.d.

[ Bericht 1% gewijzigd door TaLoN.NL op 12-01-2007 20:49:22 ]
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_45299749
quote:
Nee, ergens boven Nieuw-Zeeland.
pi_45299836
ik vind het trouwens een erg leuke theorie.
hoewel mensen die het geloven een nekschot verdienen.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:39:41 #16
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_45300003
Dan zou ik eerder geloven dat de aarde plat is.
pi_45302168
kom, dan gaan we allemaal met een raket om de aarde draaien en het uittesten oftie rond is of plat of hol... ik neem aan dat de openingen zichtbaar waren
  zaterdag 13 januari 2007 @ 03:13:38 #18
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_45306541
Ik voel wel wat voor deze theorie, ik draag mijn sympathie uit voor deze stelling, de holle aarde.

Ik kan het niet aantonen en ga het niet proberen aantonen. ik kan het niet bewijzen en ga het ook niet proberen.

Maar denk even na over het volgende,

Zoals het in het groot is, is het in het klein. zoals het in het klein is, is het in het groot.

Met dit in gedachte,

Kijk naar de opbouw van een atoom

En stel dan de vraag, hoe zit dat nauw met de aarde?

Lees je in over de hollow Earth theory en ik schat de kans gering in dat je reageerd in dit topic met een nietszeggende onliner.

Hollow Earth
  zaterdag 13 januari 2007 @ 03:14:20 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_45306544
Het is een vlammende aarde.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 03:15:21 #20
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_45306553
Als de aarde hol zou zijn, waar komt dan het magnetisch veld vandaan?
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_45306563
Wel eens in een vliegtuig gezeten?
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_45306566
Waarom plaatsen goedgelovende mafkezen altijd direct verhalen die in het netjes engels geschreven zijn, en onderbouwd worden door een kut tekening van paint?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_45306597
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 03:13 schreef francorex het volgende:

Lees je in over de hollow Earth theory en ik schat de kans gering in dat je reageerd in dit topic met een nietszeggende onliner.
mijn oneliner:

wat een achterlijke mongolen zijn er op deze aardbol...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  zaterdag 13 januari 2007 @ 03:26:35 #24
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_45306641
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 03:22 schreef David Letterman het volgende:

[..]

mijn oneliner:

No offence.
pi_45306648
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 03:22 schreef David Letterman het volgende:

[..]

mijn oneliner:

op deze aardhol dan toch.
codecaster.tweakblogs.net
I wasn't masturbating, I was just cleaning it and it went off!
Taal is een communicatieprotocol. Een protocol staat of valt met het correct toepassen van de regels die het omhelst.
pi_45310416
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 03:15 schreef HAL9000S het volgende:
Als de aarde hol zou zijn, waar komt dan het magnetisch veld vandaan?
kan dat niet van een binnen zon komen dan?
een kleine kern zoals op dat plaatje?
pi_45310604
En die binnenzon blijft gewoon netjes in het midden hangen? Knap.

[ Bericht 1% gewijzigd door Adfundum op 13-01-2007 13:01:24 ]
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_45310701
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:49 schreef Adfundum het volgende:
En die binnenzon blijft gewonn netjes in het midden hangen? Knap.
eh jah... das ook een lastige, maar niet geheel onmogelijk... dr zijn wel meer dingen waar wetenschappers al jaren over verzinnen... verschillende zwaartekrachten? de zon zoals wij hem kennen tot de "middenzon" hier dan zogenaamd?
  zondag 14 januari 2007 @ 19:41:58 #29
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_45352566
nou is gelijk het parkeer overlast opgelost toch 1 mooie grote ondergrondse parkeer garage
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
  zondag 14 januari 2007 @ 19:56:03 #30
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_45353065
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:41 schreef Frederiqueske het volgende:
nou is gelijk het parkeer overlast opgelost toch 1 mooie grote ondergrondse parkeer garage
Ik zou mijn auto niet in het midden van de Aarde willen laten rondzweven.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  zondag 14 januari 2007 @ 20:15:00 #31
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_45353764
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:56 schreef Devolution het volgende:

[..]

Ik zou mijn auto niet in het midden van de Aarde willen laten rondzweven.
is zo'n end lopen eej voor je er bent
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
pi_45353854
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 12:49 schreef Adfundum het volgende:
En die binnenzon blijft gewoon netjes in het midden hangen? Knap.
de zwaartekracht van die zon trek overal met gelijke kracht aan de binnenkant van de aarde, daardoor moet ie wel in het midden blijven.
  zondag 14 januari 2007 @ 20:17:40 #33
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_45353867
Ik geloof er geen hol van!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_45355167
haha, tvp.
pi_45356476
maar.. Middle-Earth dan?
pi_45360265
Hehehe, ik geloof er geen snars van.
het is leuk om er een verhaal van te maken, maar meer dan dat zal het niet worden.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  maandag 15 januari 2007 @ 10:41:57 #37
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_45366200
grappig hoe IEDEREEN hier adhv van theorie elkaar probeert te debunken. Wie o wie sponsert de fokkers met een ijsbreker en genoeg cash om daadwerkelijk eens naar één van die grote gaten in het noorden of het zuiden te varen , voor er verdere uitspraken gemaakt worden?

een interessante link voor meer info rondom de "Hollow Earth" theorie: link
dit is een patent voor de wetenschappelijke thesis rondom hollow earth.
een klein stukje:

By far the three most significant categories of evidence proving the validity of United States patent 1096102 are

1) warmer climate in Polar region,
2) eccentric behavior of the compass, and
3) the peculiar polar lights known respectively as the Aurora Borealis and, in Antarctica, the Aurora Australis.

Although the brevity of this article prevents all but a cursory examination of the voluminous available evidence, there are several other categories of proof as well. These include:

4) a dramatic increase in plant and animal life at the far north, also extreme northward bird migrations at the onset of Winter;
5) stones, wood, dust, pollen, and mud found both on and imbedded in ice bergs;
6) anomalous radio wave behavior in polar region;
7) gravitational increase measurable at the Polar Curve, sufficent to cause a significant segregation of salt water and fresh water;
8.) strange situation of the far north Eskimo, a people with a completely unique language and whose oral tradition states that they originated from much farther north in a warm land of perpetual daylight;
9) polar sea depth and strong southgoing current in the high Arctic;
10) the perfectly fresh mammoths found encased in the ice

[ Bericht 74% gewijzigd door RickySway op 15-01-2007 10:45:43 (merge met xerson post) ]
¡ Experience Everything !
pi_45366275
klopt de aarde is een hol

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_45367249
pi_45368977
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:06 schreef -Angelus- het volgende:
1. There is really no North or South Pole. Where they are supposed to exist, there are really wide openings to the hollow interior of the Earth.

2. Flying saucers come from the hollow interior of the Earth through these polar openings.

3. The hollow interior of the earth, warmed by its central sun (the source of Aurora Borealis), has an ideal subtropical climate of about '76 degrees in temperature, neither too hot nor too cold.

4. Arctic explorers found the temperature to rise as they travelled far north; they found more open seas; they found animals travelling north in winter, seeking food and warmth, when they should have gone south; they found the compass needle to assume a vertical position instead of a horizontal one and to become extremely eccentric; they saw tropical birds and more animal life the further north they went; they saw butterflies, mosquitoes and other insects in the extreme north, when they were not found until one is as far south as Alaska and Canada; they found the snow discolored by colored pollen and black dust, which became worse the further north they went. The only explanation is that this dust came from active volcanoes in the polar opening.

5. There is a large population inhabiting the inner concave surface of the Earth's crust, composing a civilization far in advance of our own in its scientific achievements, which. probably descended from the sunken continents of Lemuria. and Atlantis. Flying saucers are only one of their many achievements. It would be to our advantage to contact these Elder Brothers of the human race, learn from them and receive their advice and aid.

6. The existence of a polar opening and land beyond the Poles is probably known to the U.S. Navy, in whose employ Admiral Byrd made his two historic flights and which is probably a top international secret.

[afbeelding]

Zeg wie gelooft hierin?
Hahaha zo'n verhaaltje heb ik ooit jaaaaren terug in 1995 in een of ander vaag krantje gelezen waar nog meer ongeloofwaardige dingen in beschreven stonden zoals: 'maan valt te pletter op aarde!!' 'baby zingt pavarotti in buik moeder!' 'man wordt homofiel na transplantatie met een vrouwenhart!'
pi_45369377
hahah...
De schrijver mag echt niet meer uit het gekkenhuis zijn werk naar buiten brengen.
  maandag 15 januari 2007 @ 12:42:06 #42
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_45369401
Al je deze tekens hieronder voorstelt als de twee helften van de aarde, hoe worden deze helften dan bij elkaar gehouden en hoe blijft die opening ertussen geopend?

( )
  maandag 15 januari 2007 @ 13:54:25 #43
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_45371304
quote:
Op maandag 15 januari 2007 12:42 schreef Devolution het volgende:
Al je deze tekens hieronder voorstelt als de twee helften van de aarde, hoe worden deze helften dan bij elkaar gehouden en hoe blijft die opening ertussen geopend?

( )
Denk 3D dude.
() is niet gelijk aan ( --*wegdrijf*--> )
Je vergeet bovenaanzicht= O waarbij alle 'kanten' wel aan elkaar vast zitten. ze drijven dus niet uit elkaar.

Hoe worden ze bij elkaar gehouden?
frak if I know. Wat ik wel weet is:
1) dat ik constant naar de grond getrokken wordt en
2) dat de maan constant dezelfde kant van zichzelf toont in een stationaire baan.
Ik weet verder ook dat 1) de reden is waarom Newton's wet bestaat en 2) in principe Newton's wet weer tegen spreekt. En dit alles terwijl Einstein's conclusie over het "niet bestaan van zwaartekracht wegens vorming in ruimte en tijd" niet wordt toegepast omdat hij te gecompliceerd geacht wordt.

De wetenschap kennende zou het me hetvolgende niks verbazen:

de aarde is plat! Vaar x aantal kilometers die kant op en wahoe je valt van de rand af.
*1000 jaar later* - oh nee de aarde is rond en de zon draait er om heen!
*250 jaar later* - oeps sorry, de aarde is één grote klomp ijzer in afgekoeld lava die ronddraait rond de zon. de zon is het middelpunt.
*100 jaar later* - sh*t weer sorry. de aarde draait rond de zon en de zon draait rond het melkwegstelsel.
......
Misschien zeggen ze nog eens iets anders.
¡ Experience Everything !
pi_45371412
wat een onzin ook
is Columbus opeens een kwakzalver? dan is de ontdekking van Amerika een hoax.
pi_45371687
Is dit nou middle earth? Tolkien is zeker meegevlogen met die Byrd
  maandag 15 januari 2007 @ 15:19:40 #46
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_45373781
quote:
Op maandag 15 januari 2007 13:54 schreef RickySway het volgende:
Denk 3D dude.
Stom, stom stom

laten we het erop houden dat ik even niet helemaal helder was
pi_45374060
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:41 schreef RickySway het volgende:
grappig hoe IEDEREEN hier adhv van theorie elkaar probeert te debunken. Wie o wie sponsert de fokkers met een ijsbreker en genoeg cash om daadwerkelijk eens naar één van die grote gaten in het noorden of het zuiden te varen , voor er verdere uitspraken gemaakt worden?
* imported_sphinx meldt zich om mee te gaan op expeditie naar gaten
pi_45374101
Een tijd geleden las ik over een daadwerkelijke expeditie naar de "centre of the eart". Voor 30k mocht je meedoen.

edit: http://www.ourhollowearth.com/VoyagetoHollowEarth.htm
  maandag 15 januari 2007 @ 16:04:41 #49
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_45375141
hier op me werk, zijn er een aantal die hier echt in geloven (en het zijn ook nog zwaar gelovigen)
pi_45375205
quote:
Op maandag 15 januari 2007 16:04 schreef DarkY.NL het volgende:
hier op me werk, zijn er een aantal die hier echt in geloven (en het zijn ook nog zwaar gelovigen)
sukkels die alles geloven wat ze wordt verteld, duidelijk.
zeg dat maar tegen ze enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')