Hoewel, nu weer niet.quote:
Ja mooi die boom toppen in de ondergaande zon. Met een blauwe hemel en een schitterende ijsvloer waaar meniog man op zou willen schaatsen.quote:
Ja, das het nadeel van de eerste 2 dagen iedereen mag mee doen , zondag gaan ze pas bij de 5 km dames en de 10 km heren de beste laten rijden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja mooi die boom toppen in de ondergaande zon. Met een blauwe hemel en een schitterende ijsvloer waaar meniog man op zou willen schaatsen.
Dat we het daar al 2 uur over hebben zegt genopeg.
Genopeg kan wel meer zeggen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:07 schreef tong80 het volgende:
Ja mooi die boom toppen in de ondergaande zon. Met een blauwe hemel en een schitterende ijsvloer waaar meniog man op zou willen schaatsen.
Dat we het daar al 2 uur over hebben zegt genopeg.
Nou de tien kilometer van de heren is ook eerst 2 uur afzien hoor.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:11 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, das het nadeel van de eerste 2 dagen iedereen mag mee doen , zondag gaan ze pas bij de 5 km dames en de 10 km heren de beste laten rijden.
Niet als je een echte schaatsliefhebber bent, rondetijden in de gaten houden.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou de tien kilometer van de heren is ook eerst 2 uur afzien hoor.
Neuh, dan rijden tenminste alleen de favorieten.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:13 schreef tong80 het volgende:
Nou de tien kilometer van de heren is ook eerst 2 uur afzien hoor.
Ik denk dat het meer de hoop is.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:17 schreef sturky100 het volgende:
ik verwacht(of hoop?) een voorspong van kramer van 7 seconden op de nummer 2
Het begint!!!
Dat is wel erg veel denk ik.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:17 schreef sturky100 het volgende:
ik verwacht(of hoop?) een voorspong van kramer van 7 seconden op de nummer 2
Het begint!!!
Ben ik ook maar we moeten er 2 uur op wachtenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:15 schreef maril het volgende:
[..]
Niet als je een echte schaatsliefhebber bent, rondetijden in de gaten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |