Ja, hij wilde z'n Pa in de fik steken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:26 schreef maril het volgende:
Is hij er dan wel? zal het een verassingsbezoek zijn geweest, ik dacht aan GSMetje
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hij wilde z'n Pa in de fik steken.
Inderdaad. Daar had ik meer van verwacht.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:33 schreef Remzz het volgende:
Skobrev valt tegen
Jawel ze kan die langere afstanden ook wel goed maar dat maakt je nog geen stayerquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze heeft 10 kilometers geschaatst en volgensmij ook marathons.
Volgensmij is van Deutekom begonnen met marathonschaatsen en 10 kilometers dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:36 schreef IJsVogel het volgende:
[..]
Jawel ze kan die langere afstanden ook wel goed maar dat maakt je nog geen stayer
Van Velde heeft ook marathons geschaatst en wat Wennemars doet op de 10km is echt goed maar maakt hem nog geen stayer
Vorig jaar zag je hetzelfde. 2e op de 500m, 10e op de 5km. Naarmate zijn sprint sneller is geworden, zijn de langere afstanden er op achteruit gegaan.quote:
Toch zijn de 1500 en misschien de 3 haar afstanden. Op de vijf is ze (relatief) slecht. Dus ik zie Vis met haar huidige vorm wel voor Deutekom eindigen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:24 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ze heeft 10 kilometers geschaatst en volgensmij ook marathons.
Verslaggever: ''Je bent de schlemiel van het toernooi'' , lekker direct. Die belg: ''zo zou ik het niet willen noemen''.quote:
Idd en met een volledige training zou hij misschien ook nog wel wat kunnen presteren misschien iets voor de Nederlandse schaatsploegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |