Hoeveel gaan die nigerianen echt om met shell medewerkers. ?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
'54% jeugd negatief over moslims'
[..]
Ik behandel haar netzoals zij mij behandeltquote:Op zondag 14 januari 2007 11:06 schreef niet_links het volgende:
[..]
Nee jij behandeld mensen gelijk al slecht.
*was te snel*
Natuurlijk weet jij het veel beter dan een professor..quote:Op zondag 14 januari 2007 11:08 schreef niet_links het volgende:
[..]
Hoeveel gaan die nigerianen echt om met shell medewerkers. ?
Leuk zon politiek correct stukje te posten. Helaas is dat niet de echte reden waarom mensen negatief over moslims zijn. Jij bent een prima voorbeeld van hoe het zover komt.
niet op reageren, joh, die knul is enkel aan het provoceren, en lult uit zijn nek uiteraard, heeft ie wel vaker last vanquote:Op zondag 14 januari 2007 00:37 schreef Naijla het volgende:
[..]
Haha, ja ik merk het! En sorry mensen van al die posts maar k had het echt niet meer!Die demvin (of hoe hij ook heten mag) maakte me ZO boos!
Ik had trouwens heel vaak als we ergens stopten met de auto in een afrikaans dorp, dat er hordes kinderen op ons af kwamen en "pen!", "pen?" riepen/vroegen, dit konden ze niet eens kopenquote:Op zondag 14 januari 2007 11:15 schreef MrVVD het volgende:
gewoon afgunst en haat.
kom dan uit die boom en ruil je speer voor een pen en papier en maak er zelf wat van anders.
Jij weet net zo goed als mij dat bepaalde uitkomsten politiek correct moeten zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:11 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Natuurlijk weet jij het veel beter dan een professor..
Tuurlijk..quote:Op zondag 14 januari 2007 11:53 schreef niet_links het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als mij dat bepaalde uitkomsten politiek correct moeten zijn.
Ja..Omdat ik het niet eens ben met jou spoor ik nietquote:Op zondag 14 januari 2007 12:36 schreef Naijla het volgende:
Ach joh.. die Devrim die spoort niet helemaal, daar zijn we allemaal nu wel achter.. hij doet wel zo stoer maar k weet zeker dat hij dat niet is als dit bij hem overkomt, laat hem maar lullen.. ik weet dat ik goed zit en hij niet
Jullie hebben duidelijk geen vrienden gemaakt in Nigeriaquote:Op zondag 14 januari 2007 12:52 schreef Naijla het volgende:
[..]
Ja, k ben onwijs slim jaa.. niet dat het uitmaakt maar ik doe gymnasium.. en nog iets, er valt niks om mee eens te zijn! er is hier iemand vermoord en daar kan je niks aan veranderen, dat is gewoon een feit.. en als je een gezond verstand en een goed hart hebt vind je dit erg want dit hoort niet! dus doe alsjeblieft niet zo dom want als je echt VWO doet, laat dan ook zien dat je de hersenen van een VWO leerling hebt en niet van een bouwvakker (k denk dat die zelfs meer gevoelens hebben dan jij)..
Je maakt hier niet veel vrienden mee, dus begin maar gewoon normaal te doen voordat iedereen je haat (waar je al een goed begin voor hebt gemaakt)
Veel vrienden..en zeer veel vijandenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:10 schreef Naijla het volgende:
[..]
Wij hebben heel veel vrienden gemaakt, jij weet er niks van.. je bent er nooit geweest..
ik ga geen energie aan jou verspillen, je bent het niet waard.. ga maar je rechtse vrienden maar irriteren.. tss, malaka
Wie behandelt wie slechter dan honden?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
Als je met mensen slechter dan honden gaat behandelen kan je dit verwachten..
Niets bijzonders dus
De blanken behandelen de zwarten slechter dan hondenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Wie behandelt wie slechter dan honden?
In Nigeria?!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:20 schreef Devrim_ het volgende:
De blanken behandelen de zwarten slechter dan honden
Vanwaar deze volledige afkeer van het slachtoffer nu?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:20 schreef Devrim_ het volgende:
De blanken behandelen de zwarten slechter dan honden
Niks laat ook maar....vanwaar deze trieste afkeer opeens, leg eens uitquote:Op zondag 14 januari 2007 13:37 schreef Devrim_ het volgende:
-edit-
ach laat ook maar..geen zin in ban
Waarom verwacht iedereen opeens dat we hierom gaan huilen?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niks laat ook maar....vanwaar deze trieste afkeer opeens, leg eens uit
Tuurlijk hoef je er niet over te janken maar hoe jij bezig was, was weer een andere uiterste.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Waarom verwacht iedereen opeens dat we hierom gaan huilen?
Al die Afrikaanse landen zijn gewoon allemaal tijdbommetjes..Het is gewoon wachten tot het tijd is of de mensen daar normaal behandelen
Komt door de FP..word je zelf na een tijdje ook zeer extreemquote:Op zondag 14 januari 2007 13:48 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Tuurlijk hoef je er niet over te janken maar hoe jij bezig was, was weer een andere uiterste.
Mishandelingen door Shell personeel is schering en inslag in het nieuws?quote:Op zondag 14 januari 2007 11:02 schreef Devrim_ het volgende:
Als je het nieuws volgt dan weet je er genoeg over
Er zijn meer manieren om mensen het leven zuur te maken dan alleen fysieke mishandeling.quote:Op zondag 14 januari 2007 14:52 schreef speknek het volgende:
Mishandelingen door Shell personeel is schering en inslag in het nieuws?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |