Al zijn de hekken nog zo hoog, ze komen toch binnen.quote:In de Nigeriaanse stad Lagos is een Nederlands meisje vermoord. Het gaat om de dochter van een werknemer van Shell. Dat heeft een woordvoerder van het energieconcern bevestigd.
Aanval
Het meisje werd vorige week donderdag dood in de flat van de familie aangetroffen. Uit onderzoek is gebleken dat zij is aangevallen. Politie en justitie maken jacht op de dader(s).
Verhoor
In de zaak is al een aantal personen aangehouden voor verhoor. Directie en medewerkers van Shell zijn diep geschokt door de dood van het meisje, aldus de woordvoerder.
Van een misdaad?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:56 schreef opgebaarde het volgende:
Dupe is van wat?
Moord/Shell. Gaat er een lampje branden?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:56 schreef opgebaarde het volgende:
Dupe is van wat?
Of een terroristische daad gericht op het verdrijven van Shell?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:56 schreef opgebaarde het volgende:
Dupe is van wat?
Dôh, wie niet weet dat Shell daar ongelofelijk populair isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:06 schreef Overlast het volgende:
[..]
Of een terroristische daad gericht op het verdrijven van Shell?
Volgende keertje even belletje naar Nigeria doen dat ze niet nét dat ene Nederlandse meisje wat jij kent pakkenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:38 schreef Naijla het volgende:
dat ze net HAAR moeten hebben
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:17 schreef static het volgende:
Waar in Lagos woonde ze?
Zal je verbazen, er is zelfs een Nederlands/Duitse school en ze vieren Sinterklaas.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:07 schreef Vitalogy het volgende:
Wie neemt zijn kind dan ook mee naar Nigeria.
Inderdaad. Als blanke moet je ver weg blijven van die losgeslagen apen daar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:07 schreef Vitalogy het volgende:
Ja het is tenslotte volkomen normaal dat je daar als blanke beschermd moet worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:53 schreef Naijla het volgende:
[..]
dat slaat nergens op want je wordt daar zo goed beveiligd als blanke zijnde.. hier in nederland in je eigen huis heb je nog meer kans dat je overvallen wordt.. je weet echt niet waar je het over hebt maar goed.. ga er zelf maar heen.. dan pas zal je het zien..
Zoals ze in het midden oosten doen met slaven uit de Filipijnen en dhimmi's.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
Als je met mensen slechter dan honden gaat behandelen kan je dit verwachten..
Niets bijzonders dus
Yep, in Lagos, op Victoria Island.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:47 schreef Naijla het volgende:
[..]
Haha, jep.. mijn vader werkt ook voor shell en we hebben daar 4,5 jaar gewoond maar dat is ondertussen ookal wat jaartjes geleden. Ik woonde toen in Port Harcourt, jij in Lagos?
Like who cares?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:23 schreef typtypo het volgende:
[..]
Zoals ze in het midden oosten doen met slaven uit de Filipijnen en dhimmi's.
Smeerlap die je bent.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef Devrim_ het volgende:
Als je met mensen slechter dan honden gaat behandelen kan je dit verwachten..
Niets bijzonders dus
O?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:33 schreef StefanP het volgende:
[..]
Smeerlap die je bent.
En haal die smerige spam uit je ondertitel.
Discussie ontwijken...Kan je ook doen iddquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:44 schreef StefanP het volgende:
Ik zie aan de veelvoud van spelvauten in je zin al al waar ik mee te doen heb. Discussie gesloten dus.
Natuurlijk vallen die Nigerianen zomaar de familie van Shell medewerkers aan...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:19 schreef Naijla het volgende:
[..]
Hee, jij moet gewoon echt je mond houden want je weet niet waar je over praat.. dat van dat honde gedoe is ZO'N ONZIN! ben je er ooit geweest? Ik heb daar 4,5 jaar gewoond en k weet best wat ze daar doen.. er is idd veel geweld maar dat is er in zulke landen nog meer.. en ik heb daar ooit een keer iemand gezien die aangereden werd en die man die die vrouw had aangereden die nam haar in zijn auto en reed naar het ziekenhuis, als dat met een hond was gebeurd hadden ze hem laten liggen.. net zoals in nederland..
niets zeggen als je niks aardigs te zeggen hebt of iets wat realistisch en waar is..
Haha, thanks!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:05 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Goooooo Naijla!
Over 2 jaar in Irak ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:14 schreef static het volgende:
[..]
Zal je verbazen, er is zelfs een Nederlands/Duitse school en ze vieren Sinterklaas.
Ach, het is Devrim. Die heeft het dagelijks nog moeilijk met het bevatten van de laagheid van zijn IQ.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:39 schreef Naijla het volgende:
k kan ook gewoon niet geloven hoe harteloos jij bent.. het gaat hier om een meisje dat veel te jong is overleden en nog wel op een verschrikkelijke manier ook.. je kan nu wel een grote mond trekken maar wacht maar tot zo iets bij jou in de buurt gebeurd.. dan praat je wel anders.. veel succes met mensen afzeiken, dat is het enige wat je kan
Get a life..!! volgens mij ben jij gewoon zo onzeker dat je andere mensen maar gaat proberen af te zeiken om zelf hogerop te komen.. het werkt nie jochie.. probeer maar iets anders om respect te verdienen
Zij/hij kan het beter allemaal in één post proppen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:05 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
Goooooo Naijla!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:39 schreef static het volgende:
[..]
Zij/hij kan het beter allemaal in één post proppen.
Ik heb mijn halve leven in (west en oost) Afrika geleefd, zoveel problemen creerde dat niet hoor..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:07 schreef Vitalogy het volgende:
Haha, ja ik merk het! En sorry mensen van al die posts maar k had het echt niet meer!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ach, het is Devrim. Die heeft het dagelijks nog moeilijk met het bevatten van de laagheid van zijn IQ.
En Nederlandse jongeren haten moslims zomaar.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:31 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Natuurlijk vallen die Nigerianen zomaar de familie van Shell medewerkers aan...
Ze dacht kom.Laten we iemand dood maken!
Word wakker
VWO..maar gezien jou spelling doe jij zeker VMBOquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:34 schreef Naijla het volgende:
k ben wakker, k weet waar k over praat.. kan ik bij jou niet zeggen.. k weet niet wat voor niveau jij doet
Ik wil het je best aanwijzen hoorquote:maar volgens mij weet je neit eens waar dat land ligt!
Als je het nieuws volgt dan weet je er genoeg overquote:En je weet ook NIKS over Shell en over dit hele gebeuren
Moet je maar een tijdje op de FOK!fp komen..gebeurt hetzelfde snel genoegquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:39 schreef Naijla het volgende:
k kan ook gewoon niet geloven hoe harteloos jij bent..
Ik heb ergere dingen gezienquote:het gaat hier om een meisje dat veel te jong is overleden en nog wel op een verschrikkelijke manier ook..
Ik ben dan weer niet zo dat ik mensen slecht ga behandelen..Daar moet ik eerder bij jou zijnquote:je kan nu wel een grote mond trekken maar wacht maar tot zo iets bij jou in de buurt gebeurd.. dan praat je wel anders.. veel succes met mensen afzeiken, dat is het enige wat je kan
quote:Get a life..!! volgens mij ben jij gewoon zo onzeker dat je andere mensen maar gaat proberen af te zeiken om zelf hogerop te komen.. het werkt nie jochie.. probeer maar iets anders om respect te verdienen
Als je zo geniet van de stilte moet je anders maar naast je vriendin gaan liggenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:06 schreef Naijla het volgende:
Hehe, k geniet van de stilte.. Maar als mensen willen reageren mag dat natuurlijk maar dan wel met iets redelijks en over het meisje.. niet zomaar iets gaan zitten verzinnen.. (zoals sommige mensen hier doen..)
'54% jeugd negatief over moslims'quote:Op zondag 14 januari 2007 05:53 schreef niet_links het volgende:
[..]
En Nederlandse jongeren haten moslims zomaar.
ze dachten kom laten we iemand haten.
wordwakker
quote:Geen contact
Een zeer opvallend gegeven uit het onderzoek is dat veel jongeren die op Wilders stemden, geen of nauwelijks allochtonen in hun omgeving hebben. Professor Dekker stelt nu dat juist het gebrek aan direct contact met moslims een belangrijke reden voor de negativiteit is.
Andere verklaringen voor de negatieve gevoelens ten opzichte van moslims zijn de mening van beste vrienden en ouders, die klakkeloos worden overgenomen, stelt Dekker, die als politicoloog en sociaal wetenschapper verbonden is aan de universiteiten van Leiden en Utrecht. Verder blijken jongens negatiever over moslims te denken dan meisjes.
Nee jij behandeld mensen gelijk al slecht.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:02 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik ben dan weer niet zo dat ik mensen slecht ga behandelen..Daar moet ik eerder bij jou zijn
Dus bij mij zal zoiets niet snel gebeuren
[..]
Als je zo geniet van de stilte moet je anders maar naast je vriendin gaan liggen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |