Ik ben altijd wel in voor 'vreemde vage' dingen...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er in Nederland nog iemand is die zich interesseert in Poolse bestelwagens
Dat schijnt te prikken, dus dat laat ik ff achterwegequote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Zoals een ananas in je kont duwen?
hij weet hopelijk wel dat die dan naar forum@fok.nl moet mailen...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, nu heb je het voor elkaar, nu gata ie mailen om je te laten bannen
ieuw.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:16 schreef PeuRac het volgende:
Pfff, niet bij haar, zij is een van de eerste fokkers die ik irl gemeet heben elk jaar weer tegen kom
![]()
hadquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:18 schreef PeuRac het volgende:
je hebt je msn uit staan?
Alweer zin in de zomer?quote:
Uiteraardquote:
Ik weet nog niet zeker of ik kan komen, ligt er een beetje aan waar ik op dat moment zit en wat mn vriendin gaat doen, hoewel zij vrijwel zeker gaat trouwens. Aangezien ze al een aantal jaar op KT werkt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
Uiteraard
Kan niet wachten totdat ik m'n kaartje weer kan gaan bestellen
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker of ik kan komen, ligt er een beetje aan waar ik op dat moment zit en wat mn vriendin gaat doen, hoewel zij vrijwel zeker gaat trouwens. Aangezien ze al een aantal jaar op KT werkt.
* Alexxxxx steekt handen in de lucht. Ik voel nietsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:46 schreef Hugster het volgende:
En dan lekker die handjes in de lucht, en HEM voelen, hmmmmmmmmmm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |