quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:10 schreef BoJo het volgende:
een vriendin van me heeft een stel nieuwe tieten gekregen vandaag, die ben ik ff bekijken![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:10 schreef BoJo het volgende:
een vriendin van me heeft een stel nieuwe tieten gekregen vandaag, die ben ik ff bekijken![]()
Wij hadden toen nog best geluk met files en grenzen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:09 schreef BoJo het volgende:
niet? zouden ze daarom bij elke grensovergang aanhouden?![]()
Top, dankjewelquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:56 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik kan nieteens een leuke muis voor mezelf fixen bij die krenterige Amerikanen, maar ik ga maandag voor je kijken
gebruikt gaat sowieso niet lukken, onze dtp-ers gebruiken alleen muizen.. ..geen tabletsquote:
Que?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef Paladijn het volgende:
zeg Alexxx en Opa, figuren van mijn kaliber!
Latin numbers.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Que?Jij hebt ook geen diploma wat iets waard is?
Weet iemadn trouwens het eneglse woord voro het begrip 'romeinse cijfers'?
Hij is geloof ik vergeten dat jij het vroegquote:Op donderdag 11 januari 2007 22:32 schreef Jaguarized het volgende:
De allerlaatste keer dat ik voor Paladijn (of andere figuren van dat kaliber) iets doe in deze topicreeks:
Gespot in Londen
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:42 schreef Paladijn het volgende:
zeg Alexxx en Opa, figuren van mijn kaliber!
Da's geen probleem. Maarja die dingen zijn dik 700 euro, als er wat vanaf kan is dat altijd mooiquote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:37 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
gebruikt gaat sowieso niet lukken, onze dtp-ers gebruiken alleen muizen.. ..geen tablets![]()
mja, zelfs op hionden zetten ze een bouwjaarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:35 schreef BaraCuda het volgende:
Morgen importeur van TM eens bellen of ik werkelijk een 2005 blok heb![]()
heb weinig vertrouwen in die kartdealers![]()
Waarom zetten ze niet een fucking bouwjaar op die kutblokken man![]()
Ja kloptquote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, zelfs op hionden zetten ze een bouwjaar
Het schijntquote:
Ik merk het...quote:
Valt het erg op dat ik me verveel?quote:
Nee. Ik ben de geschiedenis van een nieuw Pools bestelwagen en terreinwagenmerk aan het uitpluizen. Dus dat boeit je nietquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik merk het...
Heb jij nog iets leuks te melden?
Zulk soort dingen vind ik best leuk hoor, heb er alleen de tijd niet voor atmquote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Ik ben de geschiedenis van een nieuw Pools bestelwagen en terreinwagenmerk aan het uitpluizen. Dus dat boeit je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |