quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Hallo? Spreek ik met de verzekeringsmaatschappij? Er is een wals op mijn auto gevallen!
Aan het gehannes te zien een reischeque winnen bij De Leukste Thuisquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]dat is wel erg sneu... wat wilden ze doen anyway?
ze hebben huidskleurachtige aan pakjes geloof ik, was op fp voorbij gekomen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:26 schreef Paladijn het volgende:
Japanse daddy-cool
Die japanners begrijpen wel hoe het moet, gewoon een lading topless danseressen in beeld
kloptquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
ze hebben huidskleurachtige aan pakjes geloof ik, was op fp voorbij gekomen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
ze hebben huidskleurachtige aan pakjes geloof ik, was op fp voorbij gekomen.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef lipje het volgende:
ja zelfs het achterwerk van een koe is verder ontwikkeld
was het afscheid zwaar?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef lipje het volgende:
ja zelfs het achterwerk van een koe is verder ontwikkeld
Totdat ze trouwen en keurig elke zondag naar de kerk gaan in ineens plotsklaps verworden tot de ouderne die ze tot voro kort nog zo haatten.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:04 schreef Fugie het volgende:
het is wel mooi, de oudere mensen zijn vet uptight en de jeugd is echt uberlosbol in de usa
daarom heb ik zo'n hekel aan dat hypocriete volkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Totdat ze trouwen en keurig elke zondag naar de kerk gaan in ineens plotsklaps verworden tot de ouderne die ze tot voro kort nog zo haatten.
whehe lulmutsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:35 schreef ijsmeis het volgende:
De hele dag niks zeggen is echt geen fluit aan.
Nou, ik kon nog wel iets zeggen, maar nu dus niet meer. Want ik heb echt teveel gepraat en gezongen vandaag dat ik nu echt helemaal geen stem meer hebquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
whehe lulmutsJe had er moeite mee zeker?
![]()
Brabantsquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:39 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, saai internet. Ik goa moar ekkes op den Xbox speulen.
Haje wa.
Je klonk wel anders netquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, ik kon nog wel iets zeggen, maar nu dus niet meer. Want ik heb echt teveel gepraat en gezongen vandaag dat ik nu echt helemaal geen stem meer heb.
*gromt*
Die garagehouder wil m zelf gaan rijdenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:07 schreef vlad het volgende:
[..]
was het afscheid zwaar?![]()
en bevalt het italiaanse temperament?![]()
nog een alfist erbijquote:Op zondag 14 januari 2007 00:59 schreef lipje het volgende:
[..]
Die garagehouder wil m zelf gaan rijdenIk was zoooo enthousiast. En het temperament bevalt wel
hmm, op geen enkel forum of club heb ik dat lidnummerquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 01:04 schreef lipje het volgende:
Lexxxxie ben je je al aan het voorbereiden voor morgen
* PeuRac houdt een vlammetje bij Alexxxxxquote:
* Alexxxxx overgiet PeuRac met benzinequote:Op zondag 14 januari 2007 01:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac houdt een vlammetje bij Alexxxxx
quote:Op zondag 14 januari 2007 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx overgiet PeuRac met benzine
"quote:Op zondag 14 januari 2007 01:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik wou alleen mij kijken of je echt licht ontvlambaar was
quote:
http://www.buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?t=6090&start=30quote:Op zondag 14 januari 2007 02:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik ook. bijnaquote:Op zondag 14 januari 2007 02:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
http://www.buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?t=6090&start=30
![]()
![]()
Sommige combinaties zijn best grappigquote:
als je kunt praten welquote:Op zondag 14 januari 2007 02:08 schreef ijsmeis het volgende:
Nou zeg, echt lachen.
Ik ga deze zomer als voobereiding in een eend naar Turkijequote:Op zondag 14 januari 2007 02:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik zou het graag willen vervroegen naar 2008
nou dan lijkt 2008 mij het perfecte jaarquote:Op zondag 14 januari 2007 02:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga deze zomer als voobereiding in een eend naar Turkije
Je kunt altijd een topic openen om te polsen wat de rest vind. Het lijkt mij nog wat te vroeg, voor mij persoonlijk dan he?quote:Op zondag 14 januari 2007 02:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nou dan lijkt 2008 mij het perfecte jaar![]()
wie weetquote:Op zondag 14 januari 2007 02:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt altijd een topic openen om te polsen wat de rest vind. Het lijkt mij nog wat te vroeg, voor mij persoonlijk dan he?
ik lig al welquote:Op zondag 14 januari 2007 03:52 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ook, en morgenochtend gaat de wekker weerdus toch maar ff liggen
en ik nog immer wakkerquote:Op zondag 14 januari 2007 04:13 schreef ook_gek het volgende:
ik ben kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |