Hij heeft er voor gekozen om de standaardbumper gewoon zo te verzagen dat hij past. Maar er zijn ook andere voorspoilers die hem wat mooier verbergen, Zwart gaas of een zwarte intercooler helpt idd ook al.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:30 schreef vlad het volgende:
[..]
wat een schoonheid die motoralleen jammer van die intercooler. Beetje "te" aanwezig
maar nood breekt wet natuurlijk
![]()
Dan haalt hij het nog niet vrees ik.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik neem je wel op sleeptouw achter de V6![]()
gewoon door blijven karrenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:44 schreef HansU het volgende:
[..]
Dan haalt hij het nog niet vrees ik.
Heb je 'n trekhaak? Op de aanhangwagen haalt -ie het in ieder gevalquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik neem je wel op sleeptouw achter de V6![]()
Er heeft er wel 1 onder gezeten bij de vorige eigenaar, maar ik heb de trekhaak zelf helaas niet. De bevestigingspunten nog welquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:50 schreef Richboy het volgende:
[..]
Heb je 'n trekhaak? Op de aanhangwagen haalt -ie het in ieder geval
de V6 blijft wel doortrekken hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:54 schreef HansU het volgende:
[..]
ook als zijn wielen al afgebroken zijn
Als we over de ring gaan, en ik kleef aan je achterbumper, denk je dan nog steeds dat ik wle in je koffebak pas?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:51 schreef BoJo het volgende:
De Visa past ook wel in de kofferbak waarschijnlijk![]()
Als dat mogelijk is op dat moment dan kan ik beter stoppen en mijn rijbewijs inleverenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als we over de ring gaan, en ik kleef aan je achterbumper, denk je dan nog steeds dat ik wle in je koffebak pas?
Hij is zo fout dat ie vet isquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:10 schreef HansU het volgende:
komt er hier net een baby blauwe El Camino voorbij gereden, wat een achterlijke combinatie
een klein beetje jaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef BoJo het volgende:
valt het op dat ik weinig te doen heb vandaag?![]()
nee hoorquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:13 schreef BoJo het volgende:
valt het op dat ik weinig te doen heb vandaag?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |