Ik ben er uiteraard erg zuinig op.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Netjes in de hous houden en dan maakt het volgens mij niet veel verschil of ze liggend of rechtop staanWel netjes onderhouden natuurlijk en ze niet zomaar allemaal op een berg flikkeren. Je hebt er ook kistjes en boxjes voor he
Both true, maar je kunt ook een kastje maken of aanschaffen waar je ze in kunt neerzetten. Dan koop je ( misschien heb je er al een paar ) zo'n boekenhouder als de plank niet volkomt met plaatjesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:52 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik ben er uiteraard erg zuinig op.
Ik heb 1 stapel in een doos liggen (allemaal van 1 artiest) in de hoes, en elke hoes weer in zo'n plastic sleeve.
En de andere stapel staat, naast m'n platenspeler.
Als ze staan is het makkelijker een plaat ertussenuit pakken. Als ze liggen is het makkelijker opbergen...
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:53 schreef bukgeit het volgende:
Tweede optie natuurlijk, hoe kun jet het vragen!![]()
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:00 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik zou ze rechtop zetten als je geen kromme platen wilT
iddquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:47 schreef SvenM het volgende:
Gelukkig spreken jullie elkaar helemaal niet tegen
Kutmuziek plat, goeie rechtop.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:49 schreef Omkron het volgende:
Ligt een beetje aan wat voor muziek het is.
Over doorzakken gesprokenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:02 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik ga boeksteuntjes halen [afbeelding]
Van massief lood denkik.
Ach, zolang het een blok is moet het kunnenquote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:20 schreef Sakura het volgende:
Plat neerleggen is het beste, maar dan niet in hogere stapels dan een cm of 15 of zo.
Rechtop zetten veroorzaakt dat je platen krom gaan doorhangen en niet meer af te spelen zijn op een standaard platen speler.
Wat hou je dan nog over? Vacuüm verpakken, isolatiemateriaal er omheen en ophangen?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:32 schreef Dimmie het volgende:
Vooral NIET plat neerleggen maar overeind zetten anders trekken ze krom. En ook vooral niet in de buurt van een verwarming en verwarmingsbuizen bewaren.
Ruimtestation bouwen en ze gewichtloos opslaan, geen doorzakgevaarquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:22 schreef JeRa het volgende:
[..]
[..]
Wat hou je dan nog over? Vacuüm verpakken, isolatiemateriaal er omheen en ophangen?
Zelfs dat is mogelijk... 't kost ff wat maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:22 schreef JeRa het volgende:
[..]
[..]
Wat hou je dan nog over? Vacuüm verpakken, isolatiemateriaal er omheen en ophangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |