De speelgoed winkel van Warner Bros zit ook vlak bij de Disney Store. En een stukje verderop richting Central Park het grootste speelgoed warenhuis van de wereld, FAO Schwarz.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:28 schreef Adelante het volgende:
net als de abercrombie store en de disney winkel... voor m'n vriendin uiteraard![]()
Wtf, en dan maakt het niet uit of je een weekend/week/2 weken blijft?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef kepler het volgende:
Iceland Air heeft nu echt een superaanbieding, tot 31 maart kan je voor 300 euro naar NYC en weer terug vliegen
(incl belasting en reserveringskosten)
Independence Day is toch op 4 Juli?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:53 schreef Lassekjus het volgende:
Yeahoooo ik ga ook weer.
31 mei tot 5 juni. Vlucht met Delta vanaf schiphol voor maar 390 euro all incl. Non stop flight.
We zitten in Grand Hyatt.
Heb er nu al zin in. (onafhankelijkheidsdag vieren)
Waar is deze aanbieding terug te vinden?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:59 schreef kepler het volgende:
Iceland Air heeft nu echt een superaanbieding, tot 31 maart kan je voor 300 euro naar NYC en weer terug vliegen
(incl belasting en reserveringskosten)
Delta is wel aardig, maar niet echt geweldig.. Je vliegt volgens mij altijd om 11:00, dus vroeg je bed uit.. Geen entertainment systeem, weinig beenruimte.. Oude stewardessenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:28 schreef Burbujas het volgende:
Ik heb niet zoveel zin om terug te lezenwant het zal vast al es ergens staan, maarre wat zijn jullie ervaringen mbt vliegen met Delta?
Ligt er aan welke data je kiest... op www.vliegtarieven.nl vlieg je heen 14 maart en terug 20 maart met continental airlines voor 380 euro incl alles.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:01 schreef Razer het volgende:
[..]
Waar is deze aanbieding terug te vinden?
Ik kom namelijk nog uit op een prijs van 550 euro, in maart.
http://www.icelandair.nl/(...)l/store65/item24184/quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:01 schreef Razer het volgende:
[..]
Waar is deze aanbieding terug te vinden?
Ik kom namelijk nog uit op een prijs van 550 euro, in maart.
Hmm ik denk dat ik toch maar ga boeken daar dan. Ik ben zelf vrouw dus die stewardessen laten me verder koudquote:Op zaterdag 10 februari 2007 00:46 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Delta is wel aardig, maar niet echt geweldig.. Je vliegt volgens mij altijd om 11:00, dus vroeg je bed uit.. Geen entertainment systeem, weinig beenruimte.. Oude stewardessen
5 Juni is volgens mij toch ook een fesstdag?quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Independence Day is toch op 4 Juli?
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:05 schreef Jaguarized het volgende:
Delta heeft echt geen entertainment system. Om je te vermaken heb je het inflight magazine, je mp3 speler, een goed boek, je reisgenoot, de stewardess en het raampje.En na 8 uur 25 sta je op JFK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |