Is dat dan volledig gemeubileerd? En hoe boek je zoiets?quote:Op donderdag 15 februari 2007 09:23 schreef Slappe_hap het volgende:
Ik zit erover na te denken a.s. zomer naar NYC te gaan, voor een langere periode (1 a 2 maanden)
Een kamer in een appartementje huren is dan wel een goed idee of niet?
In de leuke buurten ben je daarvoor zo'n $750 per maand kwijt, maar is een stuk goedkoper dan een hotel en waarschijnlijk schoner/rustiger dan een hostel..
Dat ligt er natuurlijk net aan. Sommige mensen verhuren kamers voor korte termijn, met een beetje mazzel gemeubileerd. Ik had gister op craigs list gekeken en daar stonden er genoeg..quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:18 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Is dat dan volledig gemeubileerd? En hoe boek je zoiets?
Midtown en downtown zijn zeer veilig. Zolang je er - net als in elke andere stad - maar niet mee gaat lopen zwaaien midden in de nacht in een achterafstraatjequote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:42 schreef Doublehomme het volgende:
Deze zomer (16 juli t/m 24 juli) ga ik ook naar NYC! Ik heb er al zin in.
Ik vroeg me alleen af hoe veilig het is, ik heb namelijk een compact camera en een spiegelreflex camera.. zou ik deze SLR gewoon mee kunnen nemen, of is dit niet verstandig? Of val ik niet niet op tussen de japanners![]()
Dat laatste ja.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:42 schreef Doublehomme het volgende:
Deze zomer (16 juli t/m 24 juli) ga ik ook naar NYC! Ik heb er al zin in.
Ik vroeg me alleen af hoe veilig het is, ik heb namelijk een compact camera en een spiegelreflex camera.. zou ik deze SLR gewoon mee kunnen nemen, of is dit niet verstandig? Of val ik niet niet op tussen de japanners![]()
precies het zelfde gehad. Heb ook met een DSLR en statistief in mijn hand door queens gelopen toen het donker was. Echt helemaal niks aan de hand. NYC wordt nog steeds vaak gezien als gevaarlijke stad maar sinds het zero tolerance beleid van guliani is de criminaliteit sterk gedaald. In de jaren 70/80 was times square een hoerenbuurt waar veel drugs gedeald werd en van alles gebeurde, kijk nu maar eens naar times sq, het is nu gewoon 1 van de landmarks van deze geweldige stad. Je hebt natuurlijk nog steeds wel gevaarlijke buurten maar dat is niet anders dan hier in Amsterdam of Rotterdamquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:45 schreef Piet_Veerman het volgende:
[..]
Dat laatste ja.
Ik ben zelfs met mijn SLR-like camera in het donker door Queens gelopen zonder me een moment bedreigd gevoeld te hebben.
Al kun je natuurlijk altijd pech hebben.
Heb je misschien een linkje? Want ik wil graag ook zelf een appartement voor 2 maanden gaan huren...quote:Op donderdag 15 februari 2007 10:54 schreef Slappe_hap het volgende:
[..]
Dat ligt er natuurlijk net aan. Sommige mensen verhuren kamers voor korte termijn, met een beetje mazzel gemeubileerd. Ik had gister op craigs list gekeken en daar stonden er genoeg..
The Bronx is geen Manhattanquote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:18 schreef Jaguarized het volgende:
Bronx na 24.00.
Geen Manhattan, wel een gebied waar je je na 24.00 niet moet vertonen.quote:
Ik zou ook niet weten wat je 's nachts buiten Manhattan zou moeten zoeken als buitenstaander / toerist. Tenzij je fan bent van een bepaalde cultuur (russisch, koreaans, colombiaans, jamaicaans etc) en de sfeer wil proeven in één van die specifieke wijken.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 14:31 schreef Jaguarized het volgende:
Geen Manhattan, wel een gebied waar je je na 24.00 niet moet vertonen.![]()
http://newyork.craigslist.org/quote:Op vrijdag 16 februari 2007 13:46 schreef Razer het volgende:
[..]
Heb je misschien een linkje? Want ik wil graag ook zelf een appartement voor 2 maanden gaan huren...
prima te doen johquote:Op zaterdag 17 februari 2007 11:56 schreef leejow het volgende:
Queens is na 00:00 ook best te doenMaar blijf idd vooral onder Central Park op manhatten en niet te ver uptown (richting Harlem).
Central Park moet je alleen inlopen als je hééél erg eenzaam bentquote:Op maandag 19 februari 2007 23:28 schreef kepler het volgende:
[..]
prima te doen joh
ons hotel lag op 88 ergens, was nog redelijk veilig. Je moet alleen niet Central Park inlopen, daar zitten allemaal gevaarlijke mensen kwamen we achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |