Hij blijft tof.quote:
Ik ga zo ook maar ff aankleden en anar de shop. Of nog beter, een amat komt zo hier chillen, ik laat hemd an gelijk langs de shop gaan kan ik in m'n ochtendjas blijven chillen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:55 schreef boem-dikkie het volgende:
nou ik ga wiet roken en stoer doentot morgen
Ochtendjas chillenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ga zo ook maar ff aankleden en anar de shop. Of nog beter, een amat komt zo hier chillen, ik laat hemd an gelijk langs de shop gaan kan ik in m'n ochtendjas blijven chillen.!
Ochtendjassen zijn chill.quote:
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zit nog steds in mn joggingbroek en warme trui, en floeps nu hebk mn spijkerbroek aan, wat een truuk he !
Tot morgen.quote:Nou tot morgenofzo
Tof. Nog meer mensen.quote:
Vrijdag is wel altijd live-muziek dacht ik....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:29 schreef pussydeluxe het volgende:
Hopelijk is er niet een of ander duf bandje. Of erger: een goed bandje en zo druk dat we er niet met z'n allen passen
.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:30 schreef pussydeluxe het volgende:
Iemand goed in onderhandelen? Misschien kunnen we korting krijgen op de drank!
Ah nee he..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond ik PUBradio zal ik de ONZ meet even aankaarten! Meeerrr pubers
Wel! Meer HW's die kwijlen op pubermeisjes!quote:
Tja.. het is maar wat je leuk vindt..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wel! Meer HW's die kwijlen op pubermeisjes!
Mits vrouwelijk.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Vanavond ik PUBradio zal ik de ONZ meet even aankaarten! Meeerrr pubers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Ach, ik kaart gewoon even de meet aan. Publiciteit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Tja.. het is maar wat je leuk vindt..
Maar je bedoelt uiteraard dat je dan meer minderjarige pubermeisjes hebt om op te kwijlen?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mits vrouwelijk..
Met GHB nooit meer nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |